استاد رضایی؛ مشاوره، کلاس و منابع تضمینی هنر

منابع کارشناسی ارشد و دکتری هنر انتشارات هنگام هنر

استاد رضایی؛ مشاوره، کلاس و منابع تضمینی هنر

منابع کارشناسی ارشد و دکتری هنر انتشارات هنگام هنر

استاد رضایی؛ مشاوره، کلاس و منابع تضمینی هنر
پیوندها
بسته های آموزشی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

09109999644

تلفن تهیه جزوات 09106582308

 

زبان عمومی و تخصصی

سازشناسی ( ایرانی و سمفونیک)

مبانی نظری موسیقی ایرانی

مبانی نظری موسیقی جهانی 

مبانی اتنوموزیکولوژی

هارمونی

کنترپوان (تشریحی)

شناخت موسیقی ایرانی (تجزیه تحلیل و خلاقیت) (تشریحی).

 
عناوین دروس امتحانی مرحله دوم : آزمون عملی که در مرحله دوم و در مرداد 95 برگزار می شود

سرایش و شنوایی 

 آزمون تخصصی نوازندگی ساز ایرانی،

 آزمون تخصصی نوازندگی ساز جهانی

 آزمون تخصصی و ساز تخصصی آهنگسازی،

آزمون تخصصی و ساز تخصصی موسیقی شناسی.

 

تلفن تهیه جزوات 09106582308

 

کارشناسی ارشد موسیقی شناسی (آتنوموزیکولوژی)


معرفی رشته موسیقی شناسی:

موسیقی همواره و از جهات مختلف مورد توجه انسان بوده است. در واقع موسیقی با روح انسان عجین شده و ابزاری آرام بخش برای او به حساب می آید، لذا توجه به آن در زندگی بسیار ضروری است. 
موسیقی شناسی شاخه ای ازدانش است که به پژوهش در زمینه سیستم ها و فرهنگ های موسیقیایی و مطالعه موسیقی در بستر فرهنگی - اجتماعی آن می پردازد. هدف از رشته کارشناسی ارشد موسیقی شناسی رشد و گسترش پژوهش در زمینه های مختلف موسیقی ایرانی و فرهنگ های هم خانواده با آن در جهان از زوایای تاریخی، فرهنگی - اجتماعی، فنی و ساختار شناختی است.

اتنوموزیکولوژی یا موسیقی شناسی، مطالعه ی موسیقی جوامع (قومیت ها)، در زمینه اجتماعی و فرهنگی خود است. در این معنا، این دانش ترکیبی از انسان شناسی و موسیقی شناسی است و بسیاری از تاثیرات شکل گرفته و تحول یافته را از یک سو با انسان شناسی، جامعه شناسی، روانشناسی و فرهنگ عامه و از سوی دیگر با موسیقی شناسی، نظریه موسیقی، تاریخ هنر و  نقد ادبی به اشتراک می گذارد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و نیز افرادی که در بازار کار به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحدهای کارشناسی ارشد موسیقی شناسی، معرفی سایر رشته های کارشناسی ارشدموسیقی، دانشگاه های دارای رشته کارشناسی ارشد موسیقی شناسی، بازارکار، وضعیت استخدام و آینده شغلی رشته کارشناسی ارشد موسیقی شناسی ارایه می شود.

 

برنامه درسی (سرفصل) کارشناسی ارشد موسیقی شناسی(آتنوموزیکولوژی) و تعداد واحدها :

تعداد کل واحدها : 32 واحد
دروس اصلی : 18 واحد
دروس انتخابی : 8 واحد
پایان نامه : 6 واحد
 



دانلود آخرین نسخه برنامه درسی (سرفصل) و تعداد واحدهای کارشناسی ارشد موسیقی شناسی (483KB)دانلود PDF  مسیر ایرانی




دانشگاههایی که در رشته کارشناسی ارشد موسیقی شناسی پذیرش دانشجو دارند
(بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 93
)

دانشگاه تهران

دانشگاه هنر تهران

پردیس خود گردان دانشگاه هنر تهران

 

تلفن تهیه جزوات 09106582308



www.arttest.ir

زبان عمومی و تخصصی با ضریب 3

سازشناسی (ایرانی و سمفونیک) با ضریب 2

مبانی نظری موسیقی ایرانی با ضریب 4

مبانی نظری موسیقی جهانی با ضریب 3

مبانی اتنوموزیکولوژی با ضریب 4

شناخت موسیقی ایرانی با ضریب 3

سرایش و شنوایی (عملی) با ضریب 2

آزمون تخصصی و ساز تخصصی موسیقی شناسی با ضریب 5

 

 

  تلفن تهیه کتب و جزوات 09106582308



www.arttest.ir

 برای تهیه کتب می توانید با 0910658208   تماس بگیرید ارسال پستی و پیکی به تهران و شهرستان ها

 

سازشناسی ایرانی
  1- سازشناسی ایرانی: محمد رضا درویشی – ارفع اطرائی

  2- سازهای ایران: دکتر محمد تقی مسعودیه
  3- سازشناسی: پرویز منصوری

سازشناسی غربی
1. ارکستراسیون : کن کنان
  2. ارکستراسیون : کورساکف
  3. ارکستراسیون : برلیوز – اشتراوس
  4. شناخت سازهای سمفونیک /ضرابی -الیاسی

 تحلیل مبانی موسیقی ایرانی
  1. نظری به موسیقی ، جلد 2 : روح الله خالقی
  2. هفت دستگاه موسیقی ایرانی : مجید کیانی
  3. هفت دستگاه موسیقی ایرانی : دکتر هرمز فرهت
  4. بنیانهای نظری موسیقی ایرانی / نریمان حجتی
  5. شناخت موسیقی ایران / تقی بینش
  6. نگرشی نو به تئوری موسیقی ایرانی / داریوش طلایی
  7. مبانی نظری و ساختار موسیقی ایرانی: پورتراب ، علیزاده ، افتاده ، اسعدی ، بیانی ، فاطمی
  8. مبانی نظری موسیقی ایرانی / مجید کیانی
  9. تجزیه و تحلیل موسیقی ردیف ایرانی / فرهاد فخرالدینی

 تحلیل موسیقی غرب
  1. تئوری موسیقی / پرویز منصوری
  2. درک و دریافت موسیقی / راجر کیمی ین ، ترجمه : یاسینی
  3. مبانی فرم و فرم های موسیقی / رالف تورک ، ترجمه : محسن الهامیان
  4. فرم موسیقی / ویلیام کول ، ترجمه : کریم گوگردچی
  5. فوگ و انوانسیون / جان ورال ، ترجمه : هوشنگ کامکار
  6. چگونه خوب بشنویم / ترجمه پرویز منصوری

تجزیه و تحلیل و خلاقیت موسیقی ایرانی
  1. مقالات دکتر هومان اسعدی در فصلنامه ماهور ، شماره های 11و 22
  2. جزوه تخصصی دکتر هومان اسعدی در کلاسهای تجزیه و تحلیل موسیقی ایرانی

هارمونی
هارمونی / والتر پیستون ، ترجمه سیاوش بیضایی ، 2 جلد

کنترپوان
1. کنترپوان به سبک باخ / علیرضا مشایخی
2. کنترپوان / والتر پیستون ، ترجمه هوشنگ کامکار

زبان تخصصی
1. تئوری موسیقی ( به زبان انگلیسی ) / والتر پیستون
2. جستجوی واژه های موسیقی از اینترنت و کتاب فرهنگ جامع اصطلاحات موسیقی / فریدون ناصری

ضرایب‌ گرایش ها به ترتیب دروس    مواد امتحانی‌    رشته‌ امتحانی‌
1.آهنگسازی
(2, 2, 3, 3, 3)

2. نوازندگی‌سازایرانی‌
(2, 2, 3, 0, 0)

3. نوازندگی‌سازجهانی
(2, 2, 3, 0, 0)    الف. آزمون ‌مرحله‌ اول:
1. زبان‌ عمومی‌ و تخصصی (تستی)
2. سازشناسی ‌ایران و جهان (تستی)
3. تحلیل مبانی نظری موسیقی ایران و جهان (تستی)
4. هارومونی تحلیلی (تشریحی)
5. کنترپوان تحلیلی(تشریحی)     مجمـوعـه‌ مـوسیـقی‌

1. آهنگسازی
2. نوازندگی‌ سازایرانی
3. نوازندگی ‌سازجهانی‌
1. آهنگسازی
‌(3, 3, 5)

2. نوازندگی‌سازایرانی
(2, 5, 0)

3. نوازندگی‌سازجهانی
(3, 5, 0)    ب‌. آزمون‌ مرحله‌ دوم‌ (عملی):
1. سرایش و تربیت شنوایی‌
2. ساز تخصصی
3. آزمون تخصصی آهنگسازی 

 

 

کارشناسی ارشد موسیقی رشته ای است که از سال 1386 در دانشگاه هنر تهران راه اندازی شد و هم اکنون در دو دانشگاه هنر تهران و تهران پذیرش دانشجو در این رشته و در 4 گرایش آهنگسازی، نوازندگی موسیقی جهانی، نوازندگی موسیقی ایرانی و اتنوموزیکولوژی (موسیقی شناسی) صورت میگیرد.

فرآیند پذیرش کارشناسی ارشد موسیقی شامل دو مرحله آزمون کتبی (کنکور) و آزمون عملی است که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و افراد مجاز به انتخاب رشته در آزمون مرحله اول می توانند در آزمون عملی شرکت کنند. آزمون مرحله اول شامل سوالات چهارگزینه ای (تستی) و تشریحی است و برای هر 4 گرایش به یک شکل ولی با ضرایب دروس مختلف صورت می گیرد. پس از آن رتبه هر داوطلب در هر 4 گرایش مشخص می گردد که داوطلب می تواند در آزمون عملی مربوط به 2 گرایش که در آن ها مجاز شده باشد شرکت کند. فرآیند آزمون عملی برای گرایش های مختلف متفاوت و متناسب با آن گرایش است.

آزمون مرحله اول شامل دروس زیر است:
1- زبان عمومی و تخصصی
2- سازشناسی ایرانی و سمفونیک
3- مبانی نظری موسیقی ایرانی
4- مبانی نظری موسیقی جهانی
5- مبانی اتنوموزیکولوژی
6- هارمونی (تشریحی)
7- کنترپوان (تشریحی)
8- شناخت موسیقی ایرانی (تجزیه تحلیل و خلاقیت)

مواد امتحانی آزمون مرحله دوم موارد زیر را شامل می شود:
1- سرایش و تربیت شنوایی
2- آزمون تخصصی نوازندگی ساز ایرانی
3- آزمون تخصصی توازندگی ساز جهانی
4- آزمون تخصصی و ساز تخصی آهنگسازی
5- آزمون تخصصی و ساز تخصصی موسیقی شناسی

در ادامه ضرایب دروس در آزمون مرحله اول و همچنین مواد امتحانی و ضرایب آن ها در گرایش های مختلف آزمون مرحله دوم و در پایان منابع سوالات آزمون مرحله اول و توضیحاتی در خصوص مواد امتحانی مختلف در آزمون مرحله دوم ارائه خواهد شد.

1- آهنگسازی
آزمون مرحله اول:

ردیف

نام درس

ضریب

تعداد سوال

توضیحات

1

زبان عمومی و تخصصی

2

30

15 سوال عمومی

2

سازشناسی ایرانی و سمفونیک

3

20

 

3

مبانی نظری موسیقی ایرانی

2

20

 

4

مبانی نظری موسیقی جهانی

2

20

 

5

مبانی اتنوموزیکولوژی

0

20

 

6

هارمونی (تشریحی)

3

2

هر دو سوال تشریحی

7

کنترپوان (تشریحی)

3

2

هر دو سوال تشریحی

8

شناخت موسیقی ایرانی (تجزیه تحلیل و خلاقیت)

1

3

هر سه سوال تشریحی

آزمون مرحله دوم:
1- آزمون تخصصی آهنگسازی:
به شکل تشریحی برگزار می شود و شامل 2 سوال است. در اولین سوال (آهنگسازی) از داوطلب خواسته می شود موتیف ارائه شده را در یکی از فرم های موسیقی کلاسیک (دوبخشی، سه بخشی، روندو، تم و واریاسیون، پاساکالیا و ...) که در صورت سوال مشخص شده است ادامه دهد. حرکت درست ملودی بخش های مختلف صدایی و روند صحیح هارمونیک مهم ترین مواردی است که داوطلب می بایست در این سوال رعایت کند. در سوال (ارکستراسیون) دوم قسمتی از یک قطعه به اندازه چند میزان داده می شود که داوطلبان باید برای آنسامبل تعیین شده آن را تنظیم نمایند.
2- پیانو:
در این آزمون هر شرکت کننده باید یک یا چند قطعه از ادوار مختلف موسیقی شامل باروک، کلاسیک، رمانتیک یا مدرن را با پیانو بنوازد. به طور معمول نواختن سه قطعه از سه دوره مختلف کفایت می کند. لازم به ذکر است که با تووجه به آنکه پیانو از دروس عمومی (و غیر تخصصی) گرایش آهنگسازی به شمار می رود سخت گیری چندانی در مورد آن نیست و صرف اینکه هنرجو بتواند دو یا سه قطعه را به شکل درست بنوازد کافیست. به عنوان مثال یه انوانسیون از باخ، یک سونات از موتسارت و یک نکتورن از شوپن. گفتنی ست در این مرحله درست نواختن و رعایت اصول اهمیت بیشتری از پیچیدگی قطعه دارد.
3- سرایش و تربیت شنوایی (سلفژ)
این آزمون شامل سه بخش اصلی زیر است:
ریتم خوانی: که در آن داوطلب باید یک خط ریتم ساده یا ترکیبی که توسط ممتحنین ارائه می شود را بخواند. این خط ریتم ممکن است شامل نتهایی تا ارزش سه لا چنگ و سکوت و تریوله و خط اتحاد باشد.
سرایش: که در آن داوطلب میبایست یک خط ملودی ارائه شده توسط هیئت ممتحنین را بسراید. این خط ملودی در یکی از گام های ماژور یا مینور است و ممکن است شامل نت های آلتره و پرش و تنوع ریتمیک باشد.
شنوایی: که در آن از داوطلب خواسته می شود تا بتواند فواصل ملودیک و هارمونیک و همچنین آکورد های مختلف سه صدایی و چهار صدایی را از طریق شنوایی تشخیص دهد. به عنوان مثال یک فاصله هارمونیک زده می شود و از داوطلب خواسته می شود تا عدد و بنیه فاصله را بگوید.

در آخر قابل ذکر است که کلیه موارد امتحانی آزمون مرحله دوم این گرایش در یک روز برگزار می شود.

توضیحات سایر گرایش ها بزودی درج خواهد شد.

 

کارشناسی ارشد آهنگسازی
مرحله اول:

زبان عمومی و تخصصی - هارمونی - مبانی نظری موسیقی جهانی و ایرانی - کنترپوان تنال - فرم موسیقی - سازشناسی موسیقی جهانی و ایرانی
مرحله دوم:
سلفژ(سرایش) - دیکته موسیقی- پیانوعمومی - مصاحبه تخصصی
مرحله سوم:
آزمون آهنگسازی براساس تکنیکهای رایج - ارائه اثر ارکستری براساس سازبندی و فرم تعیین شده در روز آزمون مرحله سوم

شرح موارد آزمون:

  • زبان تخصصی شامل: لغات، واژه ها واصطلاحات موسیقی ،گرامر و درک مطلب
  • هارمونی شامل: کلیه مباحث هارمونی عمومی رایج سده های قرن 18و19 میلادی
  • مبانی نظری موسیقی جهانی : شامل کلیه مباحث در راستای تئوری موسیقی کلاسیک
  • مبانی موسیقی جهانی: آشنایی با مباحث در راستای تئوری موسیقی ایرانی
  • کنترپوان تنا ل: تا انواع سه صدایی(سه بخشی)
  • فرم موسیقی: شامل شناخت و قدرت تحلیل انواع فرمها و مباحث مربوط به فرم موسیقی جهانی
  • ساز شناسی موسیقی جهانی: شامل مباحث مربوط به وسعت صوتی، سازهای انتقالی، تکنیکهای بارز سازها، استثنائات مربوط به سازها، کوک سیمهای سازهای زهی
  • ساز شناسی موسیقی ایرانی: (سازهای سنتی و محلی ایران) شامل مباحث مربوط به وسعت صوتی، سازهای انتقالی، تکنیکهای بارز سازها، استثنائات مربوط به سازها، کوک سیمهای سازهای زهی
  • سلفژ(سرایش): شامل خواندن ملودی در تمام تنالیته های ماژور و مینوربا آلتره های دیزوبمل در میزانهای ساده وترکیبی با حاملهای سل، فا خط چهارم ودو خط سوم
  • دیکته موسیقی: شامل موسیقی تک صدایی، دو صدایی ودیکته هارمونی
  • پیانو عمومی: اجرای آثاری از دورانهای باروک، کلاسیک، رمانتیک و قرن بیستم
  • مصاحبه تخصصی: شامل سوالاتی در زمینه تخصص مورد نظرمتقاضی، سوابق مطالعاتی و شنیداری وفعالیتهای هنری و...
  • آزمون آهنگسازی بر اساس تکنیکهای رایج: شامل انوانسیون، فوگ، فرم های دو بخشی، سه بخشی، سونات
  • ارائه اثر ارکستری: نوشتن قطعه ای در یکی از فرمهای مشخص

    کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی چهانی کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی جهانی
    مرحله اول:
    زبان تخصصی - هارمونی - ساز شناسی موسیقی جهانی و ایرانی - مبانی نظری موسیقی جهانی - فرم موسیقی
    مرحله دوم:
    سلفژ(سرایش) - دیکته موسیقی - پیانوعمومی (برای دانشجویانی که ساز تخصصی آنها پیانو نیست) - هارمونی پراتیک (عملی) برای دانشجویانی که ساز تخصصی آنها پیانو می باشد- مصاحبه تخصصی
    مرحله سوم:
    نوازندگی ساز تخصصی (یکی از سازهای رایج در ارکستر سمفونیک به غیر از سازهای کوبه ای) - همراهی ساز با پیانو(برای متقاضیانی که ساز تخصصی آنها پیانو نیست) اجرای قطعات پیانوئی چهار دست (برای متقا ضیان ساز تخصصی پیانو)

    شرح موارد آزمون:

  • زبان تخصصی: مثل آهنگسازی
  • هارمونی: به غیر از ششم -ششم افزوده وآکوردهای افزایشی وکروماتیک کلیه مباحث می باشد
  • سازشناسی موسیقی جهانی و ایرانی: مثل آهنگسازی با این تفاوت که تعداد سوالات سازهای جهانی دو برابر سازهای ایرانی می باشد
  • مبانی نظری موسیقی جهانی: تنها تفاوت آن با آهنگسازی در این است که مباحث موسیقی ایرانی را ندارد
  • فرم موسیقی: مثل آهنگسازی
  • سلفژ(سرایش): مثل آهنگسازی
  • دیکته موسیقی: مثل آهنگسازی
  • پیانو عمومی:اجرای قطعات از دورانهای باروک، کلاسیک، رومانتیک
  • هارمونی پراتیک: اصل تمامی درجات در شکل آکوردهای سه صدایی و چهارصدایی در تمام تنالیته های ماژور و مینور
  • مصاحبه تخصصی: شامل سئوالاتی درزمینه تخصص مورد نظر متقاضی، سوابق مطالعاتی و شنیداری وفعالیت های هنری و...
  • نوازندگی ساز تخصصی: اجرای قطعاتی از دورانهای باروک، کلاسیک، رمانتیک، معاصر، اتود، گام و آرپژ
  • همراهی ساز با پیانو: انتخاب قطعه ای از پیش به همراه یک نوازنده پیانو که توانمندی متقاضی را در همراهی و حفظ مسائل مربوط اکمپایمان نشان دهد
  • پیانو چهار دست: متقاضیان ساز تخصصی پیانو می بایست قطعه ای را به همراه یک نوازنده دیگربه شکل چهار دست انتخاب کرده و در روز امتحان اجرا نمایند

    کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی
    مرحله اول:
    زبان تخصصی- هارمونی- سازشناسی موسیقی ایرانی و جهانی- تجزیه و تحلیل موسیقی ایرانی
    مرحله دوم:
    سلفژ(سرایش)- دیکته موسیقی- پیانوعمومی- مصاحبه تخصصی
    مرحله سوم:
    نوازندگی ساز تخصصی (تار،سه تار، کمانچه، نی، قیچک، سنتور،قانون، رباب، عود) همنوازی (حداقل 2 ساز) - همراهی ساز با آواز

    شرح موارد آزمون:

  • زبان تخصصی: مثل دو رشته قبل
  • هارمونی: تا پایان هفتم نمایان و معکوس آن و نتهای غیر هارمونیک
  • ساز شناسی موسیقی ایرانی و جهانی: مثل دو رشته قبل
  • با توجه به اینکه تعداد سوالات سازهای ایرانی 2 برابر سازهای جهانی می باشد
  • مبانی نظری موسیقی ایرانی و جهانی: مثل آهنگسازی با تمرکز بیشتری بر مباحث موسیقی ایرانی
  • تجزیه تحلیل موسیقی ایرانی: شامل تجزیه و تحلیل فرمها، پیش درآمد، تصنیف، رنگ، چهار مضراب، پیش درامد ضربی و ردیف
  • سلفژ(سرایش): مثل دو رشته قبل،علاوه بر اینکه سلفژمقامهای ایرانی مد نظرمی باشد
  • دیکته موسیقی: مثل دو رشته قبل ،علاوه بر آن دیکته فواصل موسیقی ایران مدنظر می باشد
  • پیانو عمومی: اجرای قطعاتی از دورانهای باروک و کلاسیک
  • مصاحبه تخصصی: شامل سوالاتی در زمینه تخصص مورد نظر متقاضی سوابق مطالعاتی و شنیداری وفعالیت های هنری و...
  • نوازندگی ساز تخصصی: در 4 بخش انجام می شود 1 - دشیفراژ 2- قطعه نوازی 3- ردیف نوازی 4- بداهه نوازی
  • همنوازی: اجرای یک قطعه به شکل همنوازی (یک صدایی، چند صدایی) به همراه حداقل یک ساز ملودیک دیگرجهت آگاهی از توانایی متقاضی در درک مبانی مربوط به همنوازی همراهی سازو آواز: در این بخش خواننده ای در جلسه امتحان حضور دارد ودر لحظه یک یا چند گوشه در دستگاه یا آواز اجرایی متقاضی خوانده و متقاضی موظف است که این آواز را تقلید کند

آزمون عملی کنکور ارشد موسیقی شناسی

آزمون مرحله دوم کنکور ارشد موسیقی شناسی

ارشد موسیقی شناسی بدون کنکور

برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

تست ارشد موسیقی شناسی

تست های کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

جزوات ارشد اتنوموزیکولوژی

جزوات ارشد موسیقی شناسی

جزوات رایگان کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

جزوات کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

جزوه ارشد موسیقی شناسی

جزوه کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

دانشگاه های رشته موسیقی شناسی

دانلود تست کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

دانلود جزوات ارشد اتنوموزیکولوژی

دانلود جزوه کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

دانلود منابع ارشد موسیقی شناسی

دانلود چارت درسی ارشد موسیقی شناسی

دانلود کلید سوالات کنکور ارشد موسیقی شناسی

درصدهای قبولی ارشد اتنوموزیکولوژی

درصدهای قبولی کنکور ارشد موسیقی شناسی

سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته موسیقی شناسی

سوالات کارشناسی ارشد رایگان موسیقی شناسی

سوالات کنکور کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

ظرفیت پذیرش کنکور ارشد رشته موسیقی شناسی

ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد اتنوموزیکولوژی

مشاوره کنکور ارشد رشته موسیقی شناسی

معرفی رشته کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

منابع آزمون موسیقی شناسی

منابع آزمون کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

منابع ارشد اتنوموزیکولوژی

منابع رایگان ارشد موسیقی شناسی

منابع رایگان کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

منابع کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

منابع کلیه گرایش های موسیقی شناسی

منابع کنکور ارشد موسیقی شناسی

موسسه معتبر کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

نفرات برتر ارشد موسیقی شناسی

نمونه سوالات ارشد رشته موسیقی شناسی

نمونه سوالات ارشد موسیقی شناسی

نمونه کارنامه های نفرات برتر کنکور ارشد اتنوموزیکولوژی

پاسخنامه سوالات ارشد رشته موسیقی شناسی

پذیرش بدون کنکور ارشد رشته اتنوموزیکولوژی

کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

کتب ارشد موسیقی شناسی

کلاس آمادگی کنکور ارشد موسیقی شناسی

کلاس کنکور موسیقی شناسی

کلاسهای آزمون کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

کنکور کارشناسی ارشد موسیقی شناسی

نظرات (۱)

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۳ مهدخت ناجی

خیلی دوست دارم ارشدو موسیقی شناسی بخونم ولی خیلی سخته :((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">