دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

 

با تسلط بر مجموعه پنج جلدی ای که ما بهتون می دیم، می تونین رتبه تک رقمی کسب کنید. رتبه های تکرقمی سالهای گذشته ما، شاهدی است بر کیفیت منابع ما

 

پاسخ به سئوال پرتکرار : با هر لیسانسی می توانید در کنکور ارشد رشته ادبیات نمایشی شرکت کنید. رتبه ۱ سال ۹۹(آقای قربانیان) که فقط منابع ما را مطالعه کرده اند، لیسانس مهندسی مواد دارند. 

نکته : کنکور دانشگاه سراسری و آزاد، با هم و در قالب یک کنکور تستی برگزار خواهد شد. و فقط موقع انتخاب رشته نهایی، کدرشته محل های سراسری را باید در سایت سازمان سنجش وارد نمایید و کدرشته محلهای دانشگاه آزاد را در سایت دانشگاه آزاد. در زمان انتخاب رشته ما همراهتان هستیم و هر سئوالی داشته باشید بصورت رایگان در خدمت شما خواهیم بود. 

اسامی و تصویر برخی پذیرفته شدگان موسسه ما در کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی در دانشگاههای مختلف در کنکور سال های گذشته

 

توصیه می شود که برای اطلاع از اخبار کنکور و ... حتما در کانال تلگرامی ما عضو شوید. 

کانال تلگرامی ما :honarkonkur@

 

 

اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی:

رشته ادبیات نمایشی یکی از ۶ رشته موجود در کد رشته امتحانی 1357 کنکور کارشناسی ارشد سراسری است که مجموعه هنرهای نمایشی و سینما نام دارد. در دانشگاه آزاد هم رشته ادبیات نمایشی جزو هنرهای نمایشی است. کنکور سراسری و آزاد در قالب یک کنکور سراسری برگزار خواهند شد. 

در آزمون تستی دروس و ضرایب رشته ادبیات نمایشی همان دروس رشته سینما هستند(یعنی سه درس زبان، فرهنگ هنر و مبانی نظری سینما بین این دو رشته مشترک هستند ولی سینما، درس بررسی و نقد آثار سینمایی را در آزمون تستی، اضافه دارد.) و داوطلبین رشته ادبیات نمایشی معمولاً همان داوطلبین رشته سینما هستند و توصیه می شود که داوطلبین ادبیات نمایشی کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی را هم مطالعه نمایند چون در سئوالات درس مبانی نظری سینما حداقل ۳0 درصد مربوط به مباحث تاریخ سینما است که همان کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی است. 

فارغ التحصیلان رشته ارشد ادبیات نمایشی، نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس و منتقد و مدرس دانشگاه و مدارس می شوند. البته کارگردان به نام کشورمان یعنی اصغر فرهادی فوق لیسانس ادبیات نمایشی دانشگاه تربیت مدرس دارد و امتیاز کار ایشان در تواناییشان در نوشتن فیلمنامه است. 

با هر لیسانسی می توانید در کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی شرکت نمایید و معمولاً هرساله 70 درصد پذیرفته شدگان نهایی رشته ادبیات نمایشی، کارشناسی غیرهنر دارند. 

 زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ : از ۷ تا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ - زمان برگزاری آزمون : ۴ اسفند ۱۴۰۲. کنکور ادبیات نمایشی امتحان عملی دارد که نمایشنامه نویسی است و در تیرماه هرسال برگزار می شود. 

کد 1357 به ترتیب شامل رشته های کارگردانی نمایش، سینما،  ادبیات نمایشی، بازیگری، تهیه کنندگی تلویزیون(با سه گرایش مستند، آموزشی و نمایشی) و رادیو (شامل دو گرایش به نام تهیه کنندگی و نویسندگی است که تهیه کنندگی بهتره) است. 

داوطلبین کنکور ارشد ادبیات نمایشی باید کد رشته 1357 را انتخاب نمایند. این کد رشته دارای ۶ رشته است و هر رشته ای ضرایب خاصی داره و برای هر رشته ای فقط باید به درسهایی پاسخ بدین که در اون رشته ضریب دارند. مثلا برای ارشد ادبیات نمایشی شما باید به دروس زبان عمومی و تخصصی ، فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان، مبانی نظری سینما پاسخ دهد. جواب دادن به دروس دیگر ضرایب در رتبه رشته اصلی تون تاثیری نداره. دفترچه سئوالات این رشته 11 درس دارد که برای ادبیات نمایشی باید به 3 درسی که ذکر شد پاسخ دهید. البته اگر وقت اضافه آوردین می تونین به دروس دیگر رشته ها هم پاسخ بدین. سالهای گذشته 90 درصد پذیرفته شدگان رشته های تهیه کنندگی و رادیو داوطلبین رشته سینما و  ادبیات نمایشی بوده اند که با پاسخ دادن به دروس این دو رشته در آنها پذیرفته شده اند. 

دو ساعت برای پاسخ دادن به سئوالات فرصت دارید. برای اطلاع از نوع سئوالات دفترچه کنکور ارشد ادبیات نمایشی را از فایل زیر دانلود نمایید. 

لینک دانلود مستقیم نمونه سئوالات کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و سینما: دریافت

تعداد شرکت کنندگان مجموعه هنرهای نمایشی و سینما که شامل ۶ رشته است حدود ۴ هزار نفر است و ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد در گرایش ادبیات نمایشی در سال 139۹ در جدول زیر آمده است. 

 

کیفیت دانشگاهها برای انتخاب اولویت(بر اساس تجربه های رتبه های برتر سالهای گذشته)

1- دانشگاه تهران

2- دانشگاه هنر تهران

3- دانشگاه تربیت مدرس

4- دانشگاه سوره

5- دانشگاه هنر شیراز

6- دانشکده صداوسیمای قم 

طراحان سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی و سینما اساتید برجسته دانشگاه های تهران، هنر تهران،صدا و سیما و تربیت مدرس به شرح زیر هستند و بدون شک مطالعه تالیفات این اساتید بسیار مفید خواهد بود. 

1- محمد شهبا دانشگاه هنر
2- محسن هاشمی دانشگاه هنر
3- علی روحانی دانشگاه هنر
4- فرشاد فرشته حکمت دانشگاه تهران
5- محمد باقر قهرمانی دانشگاه تهران
6- احمد ضابطی جهرمی دانشگاه صدا و سیما
7- حسن بلخاری دانشگاه تهران

جدول ضرایب کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و هنرهای نمایشی عبارت است از: 

 

انتشارات هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی یک بسته آموزشی تدوین کرده است 

 و ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی در منابعی که ما به صورت بسته آموزشی در اختیارتون قرار می دهیم، سئوال مطرح خواهد شد. تصویر بسته آموزشی ما در زیر آمده است. 

 

 

همانطور که در تصویر آمده است: ما برای هر درسی، یک کتاب درسنامه به شما می دهیم که صفر تا صد مطالب کنکور ارشد ادبیات نمایشی را از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح، با بیانی ساده و مفهومی به شما آموزش می دهد. در کنار این چهار جلد کتاب، یک کتاب تست هم در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که تست سالهای گذشته از سال ۱۳۸۱ تا کنون است. یعنی حدود ۲۲ سال با پاسخ تشریحی. که هزینه این پنج جلد ۲۱۸۰۰۰۰ هزار تومان (دومیلیون و صد و هشتاد هزار تومان) است. 

 

ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی از منابعی که در اختیار شما قرار خواهیم داد سئوال مطرح خواهد شد.

 

برنامه ریزی نحوه مطالعه این بسته آموزشی هم در فایل زیر آمده است که شما براحتی در یک دوره زمانی ۸۰ روزه بر این منابع مسلط خواهید شد 

 

برنامه ریزی کنکور ارشد ادبیات نمایشی

 

این بسته تضمینی را به دو روش حضوری و غیرحضوری می توانید سفارش دهید. آدرس ما در بالای سایت درج شده است و می توانید حضوری تشریف بیارید و بسته را تهیه کنید. همچنین می توانید از لینک زیر که خرید امن زرین پال است، به صورت آنلاین خرید کنید. همچنین می توانید از طریق واتس اپ، بسته خود را سفارش دهید. 

 

بعضی از داوطلبان مایل به شرکت در آزمونهای آزمایشی هستند. ما در سالهای گذشته برای داوطلبان رشته ادبیات نمایشی، آزمون آزمایشی حضوری برگزار می کردیم. ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا، برای کنکور ۱۴۰۳، آزمونهای آزمایشی خود را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد که هزینه ۵مرحله آزمون آزمایشی آنلاین ۶۸۰ هزار تومان است. 

آزمون های آنلاین را نیز می توانید یا از طریق واتس اپ سفارش دهید و یا هم اکنون به صورت آنلاین در لینک زیر، پرداخت و ثبت نام کنید. 

 

 

 

 

همچنین موسسه ما، در سالهای گذشته، کلاسهای آمادگی کنکور ارشد ادبیات نمایشی به صورت حضوری برگزار می کرد که این کلاسها نیز برای کنکور ۱۴۰۳ به صورت آنلاین در نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد .  هزینه کلاس هر درس هم ۱۹۸۰ هزار تومان است. 

 

لینک دانلود فهرست مطالب کتب درسنامه کنکور ارشد ادبیات نمایشی: 

لینک دانلود مستقیم نمونه جزوه زبان عمومی و تخصصی : دریافت

لینک دانلود مستقیم جزوه نمونه درس فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان: دریافت

لینک دانلود مستقیم جزوه نمونه درس مبانی نظری سینما: دریافت

لینک دانلود مستقیم نمونه جزوه درس بررسی و نقد آثار سینمایی: دریافت

به همراه کتاب مجموعه آزمونهای سالهای گذشته از اولین دوره تا آخرین دوره

 

نحوه سفارش بسته آموزشی : مراجعه حضوری یا تماس با تلفن های مندرج در سایت(تلفن ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰  و ۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸) یا سفارش از طریق واتس اپ خط ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰

آدرس خود را در واتس اپ، به خط تلفن شماره ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰ ارسال نمایید. اگر ساکن تهران باشید، بسته آموزشی ظرف نیم ساعت ، با پیک رایگان، به شما تحویل داده خواهد شد و بعد از تحویل، هزینه را واریز می کنید. ولی اگر ساکن شهرستان باشید، باید شماره کارت را از ادمین دریافت نمایید و بعد از واریز وجه، آدرس خود را ارسال نمایید تا براتون با پست رایگان ارسال شود. 
شماره کارت جهت واریز وجه : ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۰۵۸۵۸۸۸ به نام مهدی رضایی. بانک ملی 

 

 پروژه تشریحی نمایشنامه نویسی با ضریب 3 

این آزمون معمولا دو تا سه ماه بعد از آزمون تستی و فقط برای کسانی که می خواهند دوره روزانه یا نوبت دوم قبول شوند برگزار خواهد شد. در این آزمون معمولا یا می گویند که یک نمایشنامه در ژانری خاص بنویسین و یک خط داستانی به شما می دهند که کامل کنین و یا سئوالاتی مانند سئوالات زیر مطرح می شود.

1- تصویری از ساحل دریا با چشم اندازی خیال انگیز ارائه نمایید

2- بر اساس قطعه ای از « زمان زندگی ما» اثر « ویلیام سارویان» نمایشنامه ای بنویسید که دارای ابتدا، وسط و موءخره باشد:

« نگاه کن بچه، تو دیگر جوانتر نمی شوی. این قدر احمق نباش. به من هیچ ارتباطی ندارد، اما فقط بگذار یک چیز به تو بگویم- عشق مال آدمهای خیلی جوان یا خیلی پولدار است.». 

ادامه سئوالات را از فایل زیر دانلود کنید سئوالات آزمون عملی نمایشنامه نویسی

 

برای این آزمون هم ما چند کتاب معرفی می کنیم که مطالعه اینها کافی است . کلاس هم برگزار خواهیم کرد. آنلاین و حضوری

 

کتاب فن نمایشنامه نویسی نوشته لاجوس اگری

داستان: ساختار، سبک و اصول فیلمنامه نویسی ~رابرت مک کی

راهنمای عملی نمایشنامه نویسی: همراه با 139 تمرین کاربردی ~نوئل گریگ، مترجم مصطفی 
امینی

اصول و مبانی نمایشنامه نویسی نوشته: عبدالحیِ شمسایی

کتاب «هنر داستان‌نویسی» اثر دیوید لاج

 

برای تهیه هر کدام از این کتب با 09106582308 تماس بگیرید

 

معرفی رشته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی:

ادبیات نمایشی گونه‌ای از ادبیات است که برای اجرا در صحنهٔ تئاتر یا مکان های دیگر تنظیم و نوشته شده باشد و نمایشنامه، فیلمنامه و تعزیه نامه و امثال اینها را در بر می‌گیرد.

ادبیات نمایشی از بخش های اصلی و پایه ای هنرهای نمایشی می باشد. رشته ادبیات نمایشی ضمن پرداختن به سنت ها و تاریخ ادبیات نمایشی در ایران و جهان، به اصول و فنون و شیوه های نگارش متون دراماتیک هم می پردازد. ادبیات نمایشی واسطه ادبیات و صحنه نمایش است و رویکردی ادبی- نمایشی دارد. با توجه به ادبیات غنی فارسی، رشته ادبیات نمایشی می تواند رشد بسیار خوبی در کشور ما داشته باشد. هدف رشته ادبیات نمایشی تربیت متخصصانی است که توانایی نگارش انواع متون نمایشی در حوزه فرهنگ پارسی را داشته و در حوزه نقد و بررسی و پژوهش نیز توانمند باشند. داوطلبان رشته ادبیات نمایشی باید به ادبیات فارسی تسلط و ذهنی پویا، مبتکر و خلاق داشته باشند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور ارشد و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحدها، معرفی سایر رشته های ارشد مجموعه هنرهای نمایشی و ادبیات نمایشی، دانشگاه های دارای رشته ارشد ادبیات نمایشی و معرفی فرصت های شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

 

برنامه درسی (سرفصل) ارشد ادبیات نمایشی و تعداد واحدها :

تعداد کل واحدها : 38 واحد دروس اصلی و تخصصی : 28 واحد دروس اختیاری : 4 واحد پایان نامه : 6 واحد  

 

دانلود آخرین نسخه برنامه درسی (سرفصل) و تعداد واحدها (60KB)

 

چارت درسی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

 

 

آزمون عملی نمایشنامه نویسی

آزمون عملی کنکور ارشد ادبیات نمایشی

آزمون مرحله دوم کنکور ارشد ادبیات نمایشی

ادبیات نمایشی

ارشد ادبیات نمایشی بدون کنکور

برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

بهترین جزوه ادبیات نمایشی

جدیدترین منابع ارشد ادبیات نمایشی

جزوات ارشد ادبیات نمایشی

جزوات کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی

جزوه ارشد ادبیات نمایشی

جزوه مبانی نظری سینما

دانشگاه های رشته ادبیات نمایشی

دانلود جزوه سینما

دانلود چارت درسی ارشد ادبیات نمایشی

دانلود کتاب مبانی نظری سینما

دانلود کلید سوالات کنکور ارشد ادبیات نمایشی

درصدهای قبولی کنکور ارشد ادبیات نمایشی

سرفصل دروس ارشد ادبیات نمایشی

سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی

سوالات ارشد ادبیات نمایشی

سوالات مرحله دوم ادبیات نمایشی

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

ظرفیت پذیرش کنکور ارشد رشته ادبیات نمایشی

لیست منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی

مشاوره کنکور ارشد رشته ادبیات نمایشی

منابع آزمون ادبیات نمایشی

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی

منابع آزمون کنکور ارشد ادبیات نمایشی

منابع ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه سراسری

منابع رایگان ارشد ادبیات نمایشی

منابع مهم ارشد ادبیات نمایشی

منابع کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی

منابع کنکور کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی دانشگاه آزاد

موسسه معتبر کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

نفرات برتر ارشد ادبیات نمایشی

نمونه سوالات ارشد رشته ادبیات نمایشی

پاسخنامه سوالات ارشد رشته ادبیات نمایشی

چارت درسی ادبیات نمایشی

کارشناسی ادبیات نمایشی

کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

کتب ارشد ادبیات نمایشی

کلاس آمادگی کنکور ارشد ادبیات نمایشی

کلاس کنکور ادبیات نمایشی

کلاس کنکور مرحله دوم ادبیات نمایشی

نظرات (۵۱)

سلام من منابع ارشد ادبیات نمایشی رو از شما خریده ام. آیا شما برای چگونگی ،یهنی میزان و مقدار مطالعه در واقع بودجه بندی به قول کنکوریا مشاوره می دهید. یعنی برنامه ای برای درس خواندن وجود داره و آزمون آنلاین تون کی برگزار می شه؟

پاسخ:
سلام
برنامه ریزی نحوه مطالعه که یعنی روزی از هر کتاب چند صفحه بخونین توی سایت و کانال هست.
آیا اونو دارین؟

سلام منابع ارشد ادبیات نمایشی شما چند تا کتابه؟؟ من میخوام از شما بخرم اما دوس دارم بدونم چند تا کتابه چقدر وقت بزارم وقت میکنم اصلا یا نه

بعد شما فقط برای ارشد ادبیات نمایشی منابع دارین یا همه هنرها؟

پاسخ:
سلام 

پنج کتابه 


سلام دکتر جان روزتون بخیر

من حدودا یک سال نیم پیش از پک ادبیات نمایشی شما ،‌ کتاب های آقای رجبی و رنجبر و همینطور خانم جودی رو تهیه کردم. خواستم بپرسم که تو این مدت آیا این کتاب ها شامل تغییر شدن؟ و اینکه آیا برای کنکور 1400 مناسب هستن؟ آیا چاپ های مجددشون شامل ویزایش جدید شدن؟ و اگر شدن در حدی هستش که لازم باشه برای 1400 دوباره از شما تهیه کنم؟

 

ممنونم

پاینده باشید

پاسخ:
درود بر شما 

کتاب رجبی ویرایش نشده 

ولی بقیه کتب ویرایش شده اند 

کانال تلگرام ما 

@honarkonkur

من به شما زنگ زدم جواب ندادین واسه تهیه منابع ارشد ادبیات نمایشی. بهتر نبود به جای این کارا یه خرید آنلاین میذاشتین میخریدیم راحت؟؟ چقدر و فنگ داره انقدر جواب ندادین دیگه بی خیال شدم از جای دیگه ای میخرم

پاسخ:
اگر قسمت باشه قبول بشین از ما تهیه میکنین 

اگرم قسمت نباشه که هیچ
سلام تکدرس هم میشه کلاس کنکئر ارشد ادبیات نمایشی اومد؟ مثلا درس مبانی نظری سینما؟
پاسخ:

درود

 

بلی

سلام
میشه با خانم علیزاده و آذر هوش مشاوره داشته باشیم برای کنکور کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی؟
پاسخ:

درود بلی

 

قراره همایش برگزار کنیم با حضور این عزیزان

سلام کتاب های منابع کنکور ادبیات نمایشی هزینه اش چقدره؟ و چند درصد احتمال قبولی برای دانشجویی که دانشجوی هنر نیست و توان مالی برای شرکت در کلاس ها رو نداره و فقط خودش مطالعه میکنه هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:

سلام

 

سال گذشته رتبه 5 و 8 ما فقط با خوندن این پکیج این رتبه رو آوردن

 

پوشش میده کاملاً

 

امسال به روز هم شده اند

 

فعلا قیمت پکیج 380 هست

۱۲ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۷ شهرام بزرگی
سلام.
وقتتون به خیر.
کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی پردیس خودگردان تربیت مدرس اعتبار داره؟
پاسخ:

سلام

 

من به شخصه دانشگاه تهران مرکز(هنرمعماری ) رو ترجیح میدم به پردیس ها

 

کانال ما @honarkonkur

سلام آقای دکتر من ادبیات نمایشی ۵۱ شدم، عملی رو باید حدودا چند بزنم تا شبانه یا روزانه مدرس، هنر و یا تهران یکی رو بیارم؟
پاسخ:

سلام

طبیعتا به رقباتون بستگی داره. ولی طبق سالهای گذشته اگر 50 بزنین میارین

سلام ،منابع ارشد ادبیات نمایشی رو سازمان سنجش معرفی میکنه؟
چرا منابع تو سایتای مختلف یکی نیست و باهم فرق داره،
من الان واقعا گیج شدم اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم
پاسخ:

سلام

سازمان سنجش معرفی نمیکنه. سنجش فقط عنوان میده

 

سایتای مختلف منابع مختلف میدن.

 

شما طبیعتا باید از منابعی استفاده کنید که سالهای قبل رتبه ها از اونا استفاده کردن

سلام فرموده بودید کلاس هاتون تضمینی هست؟
ضمنا من فوق لیسانس ربان دارم فکر میکنید چقدر میتونه در قبول شدنم تاثیر داشته باشه؟
پاسخ:

سلام

زبان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. ولی دروس دیگه رو هم باید بالا بزنین که قبول شین

ما در حد رتبه تک رقمی با شما کار خواهیم کرد. کما اینکه تمام بچه هایی که امسال تا روز آخر در کلاسهای ما حضور داشتند، در حد رتبه تک رقمی به سئوالات پاسخ داده اند و تضمین ما به این صورته و صرف حضور در کلاس ولی مرور نکردن دروس و انجام ندادن تکالیف نمیشه قبول شد.

باید طبق برنامه موسسه پیش برید

با سلام برای کنکور هنر های نمایشی و سینما ( ادبیات نمایشی) باید چه کتاب هایی رو تهیه کنم؟ 
آیا شما کتاب ها رو ارسال خواهید کرد؟
هزینه اش چقدر میشه؟
من رشته ی لیسانسم دبیری زبان انگلیسی بوده و الان هیچ ایده ای راجع به منابع امتحانی این رشته ندارم. ممکنه نام منابع  و کتاب هایی که باید بخونم رو بهم بگید؟ ممنونم
واقعا منتظر پاسخ شما هستم.
سلام ببخشید فارق التحصیلان سینما و یا ادبیات نمایشی را تو صدا سیما استخدام می کنن؟
پاسخ:

سلام

خیر لزوما


سلام
ببخشید جزوه ای که برای مبانی نظری سینما در اختیارمون قرار می دین با جزوه ای که به ارشد سینمایی ها می دین یکیه؟ یا اینکه مال ما مفصل تره؟
پاسخ:
سلام. 

کتاب بررسی و نقد رو هم میدیم به شما 

سلام

کلاس جدید ظرفیت داره که ما شرکت کنیم؟

پاسخ:
سلام
ما در طول سال کلاسهای متعددی برگزار می کنیم که با توجه به زمان باقیمانده تا کنکور تعداد جحلساتش در طول هفته بیشتر و کمتر میشه ولی برای هر درسی حداقل 60 تا 70 ساعت کلاس داریم. حتی برای یک ماه مانده به کنکور. 
چون تعداد شرکت کننده های ما در رشته ادبیات نمایشی زیاده همیشه ظرفیت داریم و کلاس برگزار می کنیم 

کانال تلگرامی ما 
honarkonkur@

سلام

من در آزمون عملی 15 گرفتم و دوستم 95 واقعا عجیبه

۳۱ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۴۱ محمدی رزماور
سلام
کلاساتون کی شروع میشه؟
پاسخ:
سلام
کلاس دوممون از 4 مهرماه شروع میشه
ولی کلاس های دیگه ای هم برگزار خواهیم کرد

کانال نلگرامی 

honarkonkur@
سلام ما هم باید درس بررسی و نقد آثار سینمایی رو بخونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام

نه نیازی نیست. 
چون منبعی که ما در اختیارتون قرار می دیم کافیه و اون درسو هم پوشش میده

کانال تلگرامی ما 

honarkonkur@
من پارسال شرکت کردم و رتبه 80 آوردم. میتونم اگه شبانه قبول شدم نرم؟ چون شهریه زیاده برام و ندارم واقعن
پاسخ:
سلام

بله فقط اگر روزانه قبول بشین محروم میشین 


کانال تلگرامی ما 

honarkonkur@
سلام آیا دانشگاه تربیت مدرس بعد از فارغ التحصیلی ما معلم میشیم؟
پاسخ:
سلام
خیر این دانشگاه اسمش فقط تربیت مدرسه

معلم نمیشین
کانال تلگرامی ما 
honarkonkur@

سوال یک)یکی از دو موقعیت زیر رادرنظرگرفته وداستان را با دیالوگ ادامه داده وچهارصفحه نمایشنامه بنویسید.
الف- جوان: فکر میکنی من آدمی هستم که چنین کاری رو قبول کنم.
دختر: تکیف آینده مون چی میشه؟…پس قید ازدواجو بزنیم.

ب- یکی از اتاقهای خانه ای اعیانی. زن-نه درلباس راحتی-آخرین قطعه ازوسایلش را داخل چمدان میگذارد وآن را میبندد.دختربچه ای گوشه اتاق کز کرده است. مرد وارد اتاق میشود
مرد:معنی این کارها چیه؟…

سوال دو) یکی از دو موقعیت زیر را در نظر گرفته و طرح داستانی خود را بدون دیالوگ حداکثر در یک صفحه بنویسید.

الف- شب.انتظار … وناگهان یک اتفاق.
ب- به خانه میرسید وبرخلاف انتظار هیچکس در خانه نیست. زنجیره اتفاقات را بنویسید.

پاسخ:
سپاس از داوطلب برای قرار دادن سئوالات مرحله دوم ادبیات نمایشی سال 1396

کانال تلگرامی ما 
honarkonkur@
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۳ فاطی کماندو
سلام

من خیلی به فیلم و فیلمسازی علاقه دارم. باید بیام همین رشته شرکت کنم؟
پاسخ:
سلام

بله ادبیات نمایشی
خسته نباشین؟

برای کلاسا میخاستم بپرسم. 

میشه چک داد و ماهیانه مبلغی رو پرداخت کرد؟ چون واقعا نمیتونم یه جا پرداخت کنم
پاسخ:
سلام

بله 
با عرض سلام مجدد آیا زبان انگلیسی مجموعه هنرهای تصویری و ادبیات نمایشی هم یکی هست؟
هزینه کتاب مبانی نظری سینما چقدر هست؟
پاسخ:
سلام

زبان عمومیشون بله
ولیزبان تخصصی شون فرق داره. 

70 تومن هزینه ادبیات نمایشیه
سلام فرهنگ و هنر ادبیات نمایشی با فرهنگ و هنر مجموعه هنرهای تصویری یکی هستند؟؟
پاسخ:
سلام

بله یکی هستن و حتی معمولاً سئوالاتشون عین هم هستن
سلام و درود خدمت شما و همکاران عزیزتون. کلاسهای آمادگی زمان شروعش چه تاریخیه؟ و واقعا تضمین می دهید؟
پاسخ:
سلام

از آخر مرداد

بله تضمینیه. هیچ جای دیگه مثل ما تضمین نمیده و بقیه جاها اصلا کلاس زبان برگزار نمی کنن
سلام و خسته نباشید.
من امسال رتبه 39 ادبیات نمایشی رو اوردم. خواستم بدونم دقیقا آزمون عملی باید چکار کرد؟ به جز نوشتن نمایشنامه، سوالات تخصصی از نمایش و نمایشنامه نویسی هم پرسیده میشه یا فقط نوشتن نمایشنامه‌ست؟

پاسخ:
سلام

فقط نمایشنامه می نویسی

تبریک

کارنامه تو بفرس به تلگرام

09106710746 لطفا
میشه به صورت تکدرس هم در کلاسها ثبت نام کرد؟
پاسخ:
سلام

بله

هزینه هر درس 500 هزار تومان است
سلام. من شهرستانم و نمی تونم تو کلاسها شرکت کنم. منابع  آزمون ارشد ادبیات نمایشی را می تونم چگونه تهیه کنم ؟
در ضمن رشته کارشناسیم علوم اجتماعیه

پاسخ:
سلام
باید آدرستون رو ارسال و بعد از واریز وجه به آدرستون ارسال میشه
۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ مصطفی فراهانی
سلام بنده کارشناسی رو ادبیات نمایشی دانشگاه هنر خوندم به نظر شما برای ارشد سینما بخونم بهتره یا همون ادبیات؟
پاسخ:
سلام

انتخاب رشته سلیقه ای و بر اساس علاقه و توانایی هستش. من نمیتونم نظری بدم جناب فراهانی
سلام من سال پیش از شما جزوه گرفتم امسال میخوام فقط جزوه مبانی نظری بگیرم  و بررسی و نقد و آثار بگیرم برای ادبیات نمایشی ؟! میتونم ؟ جزوه مبانی ام پیدا نمی کنم 
ضمن سلام و خسته نباشید
من مدرک دوره کارشناسیم چیز دیگری هست و میخام کنکور ارشد ادبیات نمایشی شرکت کنم
سوالم اینه که اولا چه منابعی رو بخونم بهتره دوما اگر خواستم کلاساتون رو شرکت کنم داخل اصفهان هم کلاس هست ؟
پاسخ:
سلام
کلاسای ما فقط در تهران برگزار میشه.
منابع زیادی هستند که ما هم می تونیم منابع اصلی رو براتون بفرستیم که در واقع کتب اصلی هستند و هم جزوات و کتب کنکوری خلاصه رو. 
سلام امکان مشاوره ی حضوری با رتبه های برتر کنکور ادبیات نمایشی وجود داره ؟! 
پاسخ:
سلام

بله از ده روز دیگه
سلام .ببخشیدمن دانشجوی کارشناسی حقوقم وبرای ارشدقصددارم ادبیات نمایشی شرکت کنم هیچ آشنایی بااین رشته ندارم فقط علاقه واستعدادی که درنوشتن دارم باعث شده که ارشدمواین رشته روانتخاب کنم برای اینکه دانشگاه تهران قبول بشم ورتبه ی خوبی وداشته باشم بایدچیکارکنم لطفاراهنماییم کنید
پاسخ:
سلام. ما یک پکیج داریم که همونو برای داوطلبین توصیه می کنیم چون جواب داده و تک رقمی های زیادی رو هرساله داوطلبین ما کسب نموده اند. 
سلام من میخاستم در مورد زمان شروع کلاسهای کنکور مرحله دوم ادبیات نمایشی بپرسم که ببینم کی شروع میشن و شهریه اش چقدره؟
پاسخ:
سلام. بعد از ماه مبارک رمضان
سلام. 
جناب دکتر برای آزمون نمایشنامه نویسی کلاس برگزار می کنین؟

با تشکر
پاسخ:
سلام. بله برگزار می کنیم بعد از رمضان
زبان 42-فرهنگ و هنر 24-مبانی نظری سینما 51
با تراز 7353
سلام با رتبه 29 ادبیات نمایشی برای روزانه آزمون تشریحی باید چه نمره ای بیارم؟ ممنونم
پاسخ:
سلام. درصداتون چطور بوده؟ شما اگر 50 درصد بزنی قطعا دانشگاه تهران میاری
سلام ببخشید با رتبه ۲۹ ادبیات نمایشی برای دانشگاه روزانه چه نمره ای باید تو ازمون عملی بیارم؟ ممنونم
پاسخ:
سلام. 50 به بالا
ممنون ازراهنماییتون
لطف میکنین توضیح بدین که این 70 درصدی چطور محاسبه میشه؟
من نمونه سوالهایتون رو مطالعه کردم.فرمودین سه سوال معمولا مظرح میشه؟
اکثرا فضاسازی و نگارش نثر ادبی به نظرمیرسه.درسته؟
پاسخ:
از 100 بهتون نمره میدن
سلام وقت بخیر
بنده کنکور دادم وقصدم سینما بود که رتبه ی مناسبی برای قبولی نیاوردم.ولی درکنارسینما ادبیات نمایشی هم مجازشدم و رتبه ام 490 شده
سوالم اینه که آیا بااین رتبه و مظالعه کتبی که معرفی کردین به نظرتون قبولی در دانشگاه منطقی هست؟آیا زمان بذارم برای کنکور عملی یا خیر؟
پاسخ:
سلام

اگر بالای 70 بزنین شانس قبولی در غیرانتفاعی شیراز و قم و پردیس هنر رو دارین
سلام
برای آزمون عملی کارگردانی، چه سبک سوالاتی درمورد نمایشنامه انتخابی مطرح میشود؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید یا سایتی رو معرفی کنید که جواب سوالم روبگیرم.
سپاس
پاسخ:
سلام در این قسمت ما اطلاعاتی در مورد سئوالاتی که در آزمون عملی می پرسن ارائه دادیم. خودمون هم کلاس مرحله دوم برای این آزمون برگزار می کنیم در 15 جلسه برای 15 نمایشنامه

http://arttest.blog.ir/post/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-1395
سلام بنده در خواست کرده بودم به صورت خصوصی جواب دریافت کنم ولی شما پاسخگو نیستید
پاسخ:
سلام
درخواستتون چی بوده؟ ما با پرسش های عمومی راحتتر میتونیم جواب بدیم
سلام اگر امکانش هست از کسانی که در کنکور ارشد ادبیات نمایشی پذیرفته شدند و از جزوه های شما استفاده کردند مصاحبه بزارید یا آدرس ایمیلشونو بزارید تا بتونیم در مورد کنکور و این رشته باهاشون مشورت کنیم.
به نام خدا
سلام. قیمت نهایی خرید این کتابها چقدر می شود؟
ممنونم
سلام
برای شرکت در آزمون ارشد ادبیات نمایشی حتما باید رشته کارشناسی ، هنر یا ادبیات باشد؟
من مهندسی خوانده ام منعی برای شرکت در آزمون ندارم ؟؟
پاسخ:
سلام
با هر لیسانسی می تونین در ارشد رشته های هنری شرکت کنین

سلام

مبانی نظری شما چند صفحه هست و تالیف چه کسی است؟

سلام.
منم ادبیات فارسی خوندم و میخوام ادبیات نمایشی انتخاب کنم.میخوام بدونم اول اینکه این رشته برای فیلمنامه نویسی هم خوبه یا نه؟ 
بعد اینکه پروژه عملی اون چطوره؟  کسی که اطلاعات ی در زمینه فیلمنامه داره کمکی بهش میشه؟

سلام 
چطور می تونم کتابهای کنکور رو تهیه کنم
پاسخ:

سلام

با شماره

09106582308

تماس بگیرید

برای نوشتن نمایشنامه موضوع میدن یا از قبل موضوعی رو خودمون انتخاب میکنیم؟!
پاسخ:

نه خودشون موضوع میدن بهتون برای تمرین میتونین از کتب زیر استفاده کنین

کتاب فن نمایشنامه نویسی نوشته لاجوس اگری

داستان: ساختار، سبک و اصول فیلمنامه نویسی ~رابرت مک کی

راهنمای عملی نمایشنامه نویسی: همراه با 139 تمرین کاربردی ~نوئل گریگ، مترجم مصطفی
امینی

اصول و مبانی نمایشنامه نویسی نوشته: عبدالحیِ شمسایی

کتاب «هنر داستان‌نویسی» اثر دیوید لاج

 

برای تهیه هر کدام از این کتب با 09106582308 تماس بگیرید

با سلام من کارشناسی ادبیات فارسی خوندم و قصد دارم برای ارشد ادبیات نمایشی بخونم تو این جدول ضرایب پروژه تحلیلی نمایش نامه نویسی که ضریب سه هست چه جوریه باید عملی نمایش نامه رو نوشت ومن که کارشناسی ام ادبیات فارسی بوده باید چیکار کنم؟

پاسخ:

سلام

بله باید نمایشنامه بنویسید ولی ابتدا باید در آزمون تستی که در اردیبهشت 95 برگزار میشه رتبه بیارید. آزمون نمایشنامه نویسی در مرداد 95 برگزار میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">