دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

 

فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد از دانشجویان برتر دوره کارشناسی در سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2

«دانشگاه گیلان» بر اساس «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مورخ 17/10/1401 به شماره 307862/2»، «ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «دستورالعمل اجرایی مصوب جلسه 2/11/1401 شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان»، برای نیم­سال اول سال تحصیلی 1403-1402 در دوره روزانه از بین دانشجویان و دانش ­آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه­های و موسسات آموزش عالی کشور دانشجو می­ پذیرد.

 

 

تاریخ شروع ثبت نام در سامانه برای داوطلبان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد :  1401/11/08

آخرین مهلت برای ثبت نام اولیه در سامانه :  1401/11/28

آخرین مهلت برای تکمیل پرونده الکترونیکی و ارسال درخواست :  1401/11/28

تاریخ اعلام نتایج :  متعاقباَ اعلام خواهد شد.

 

الف  شرایط متقاضیان

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از شش نیم‏ سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ معدل کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم‏ رشته و هم‏ ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیم‏سال دانش‏ آموخته شوند. 

۲- برگزیدگان رتبه‏ های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‏ های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، در صورت پذیرش از سوی گروه آموزشی مربوطه مشروط بر دارا بودن سایر شرایط، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

۳- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که در طول شش نیم‏ سال تحصیلی دانش‏ آموخته شوند و به لحاظ معدل کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیم‏ سال دانشجویان هم‏ رشته و غیر هم‏ ورودی خود جزء بیست درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

تبصره ۱: چنانچه بیست درصد برتر دانشجویان حائز شرایط بند الف-۱، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت بیست درصد دوره کارشناسی ارشد رشته‏ ای تکمیل نشد، در غیر این‏صورت صرفاً ده درصد برتر بعدی دانشجویان دانشگاه گیلان نیز می‏ توانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

تبصره ۲: پرونده متقاضیان بند الف-۲ و الف-۳ به صورت مازاد بر ظرفیت دوره روزانه کارشناسی ارشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تبصره ۳: برای دانشجویان تحصیل هم‏ زمان مدت مجاز حداکثر ده نیم‏سال است.

تبصره 4: برای خانم هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر 10 نیم­سال تحصیلی است.

تبصره 5: دانشجویانی که تا ۶ ماه در طرح کارورزی حضور داشته‌اند، سنوات مجاز ۹ نیمسال و برای دانشجویانی که بیش از ۶ ماه تا ۱۲ ماه در طرح کارورزی حضور داشته‌اند ، سنوات مجاز ۱۰ نیمسال در نظر گرفته می‌شود.

تبصره 6: برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر 8 نیم­سال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی با دانشجویان دانشگاهی انجام می شود که بیشترین واحد درسی خود را با آنها گذرانده اند.

تبصره 7: پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‏ آموختگی و صرفاٌ برای یک‏بار امکان‏ پذیر است.

 

ب- مدارک مورد نیاز

۱- تکمیل فرم گواهی دانشجوی ممتاز دوره کارشناسی (فرم شماره ۱ مخصوص دانشجویان دانشگاه گیلان که از طریق سامانه جامع آموزش باید مورد تایید دانشکده مربوطه قرار گیرد و فرم شماره ۲ مخصوص دانشجویان سایر دانشگاهها) و بارگذاری آن در سامانه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه.

۲- اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ جدید و بارگذاری آن در سامانه.

۳- ثبت مشخصات و سوابق  آموزشی متقاضی در سامانه پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد (Master) دانشگاه گیلان (سامانه دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه).

۴- واریز مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار ریال (1050000 ریال) بابت حق ثبت نام از طریق سامانه پرداخت آنلاین دانشگاه گیلان و دریافت کد رهگیری جهت بارگذاری در سامانه دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه.

۵- ریز نمرات کارشناسی و بارگذاری آن در سامانه.
۶- ارایه مدارک مورد نیاز برای یکی از بندهای الف -۱  تا الف-۲.

ج- زمان و نحوه ارسال مدارک

داوطلبان واجد شرایط می‏ بایست حداکثر تا پایان روز جمعه مورخ 1401/11/28از طریق سامانه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه با ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، در محل های پیش بینی شده، ثبت نام نمایند. داوطلبین گرامی می‏ توانند سئوالات خود و پاسخ آن را از طریق سامانه پیگیری نمایند 

 

 

شرایط پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال 1403-1402

 ۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ معدل کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم‏ رشته و هم‏ ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند.

۲برگزیدگان رتبه‏ های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‏ های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم،

۳-  دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که در طول شش نیم‏سال تحصیلی دانش‏ آموخته شوند و به لحاظ معدل کل در مقایسه با معدل کل هشت نیم‏سال دانشجویان هم‏ رشته و غیر هم ‏ورودی خود جزء بیست درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

۴- ظرفیت بدون آزمون حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه در هر کد محل تحصیل است ( عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می شود). دو سوم این ظرفیت به دانشجویان دانشگاه گیلان و یک سوم ظرفیت باقیمانده به دانشجویان سایر دانشگاهها اختصاص می‌یابد.

۵- دانشجوی تحصیل هم‌زمان در صورت داشتن شرایط می‌تواند تحصیل خود را در هریک از رشته‌های کارشناسی پیوسته با تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ادامه دهد.

۶- شرایط رشته و گرایش تحصیلی پذیرش دانشجو بر اساس این دستورالعمل به تشخیص گروه آموزشی مربوطه  و تأیید شورای آموزشی دانشگاه تعیین می‏ شود.

۷- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این دستورالعمل مجاز نیست.

۸- دانشگاه فقط یک بار در هر سال، نسبت به پذیرش حائزین شرایط بر اساس این دستورالعمل اقدام می نماید.

۹- متقاضی باید تا قبل از 1402/۰۶/۳۱ فارغ‏ التحصیل شود. بدیهی است دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال متقاضیانی که پس از این تاریخ فارغ‏ التحصیل شوند به عهده ندارد.

تبصره ۱: افراد مشمول بند الف این دستورالعمل، بلافاصله پس از دانش آموختگی (بدون داشتن وقفه تحصیلی) و صرفاً برای یک بار می توانند از تسهیلات ورود به دوره تحصیلی کارشناسی ارشد بدون آزمون بهره مند شوند.

تبصره ۲: دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی می‌توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهره‌مند شوند که سنوات تحصیلی آنها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه اول تا دانش‌آموختگی از رشته و دانشگاه دوم، حداکثر ۸ نیم‌سال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که از آن مدرک دریافت می‌کنند.

تبصره ۳: چنانچه بیست درصد برتر دانشجویان حائز شرایط بند الف-۱، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت بیست درصد دوره کارشناسی ارشد رشته ‏ای تکمیل نشد، صرفاً ده درصد برتر بعدی دانشجویان دانشگاه گیلان نیز می‏ توانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

تبصره ۴: پذیرش متقاضیان بند الف-۲ منوط به پذیرش از سوی گروه آموزشی مربوطه مشروط بر دارا بودن سایر شرایط، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

تبصره ۵: پرونده متقاضیان بند الف-۲ و الف-۳ به صورت مازاد بر ظرفیت دوره روزانه کارشناسی ارشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تبصره ۶: دانشجویانی که تا ۶ ماه در طرح کارورزی حضور داشته‌اند، سنوات مجاز ۹ نیمسال و برای دانشجویانی که بیش از ۶ ماه تا ۱۲ ماه در طرح کارورزی حضور داشته‌اند ، سنوات مجاز ۱۰ نیمسال در نظر گرفته می‌شود.

تبصره ۷: برای خانم هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده اند، مدت مجاز حداکثر 10 نیم­سال تحصیلی است.

تبصره 8: تقاضا در رشته­ هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته، 9 نیم­سال تحصیلی باشد، قابل بررسی است.  

 

 

 

نحوه ثبت نام داوطلبان استعدادهای درخشان

داوطلبانی که طبق آیین نامه استعدادهای درخشان واجد شرایط پذیرش در دوره ی کارشناسی ارشد بدون آزمون باشند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام کرده و نسبت به تکمیل پرونده و ثبت نام اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام  به صورت زیر انجام می شود : 

1- ابتدا تمامی شرایط ، مقرّرات و آیین نامه پذیرش استعدادهای درخشان را مطالعه نموده و در صورتی که شرایط لازم را احراز می نمایید نسبت به ثبت نام اوّلیه در سامانه اقدام کنید.

2- با ثبت نام اوّلیه در سامانه، یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که می توانید در مراجعات بعدی برای تکمیل پرونده در سامانه از آن استفاده نمایید. این کد رهگیری را یاداشت کرده و نزد خود نگه دارید.

3- از قسمت ((ورود داوطلبان به سامانه)) از منوی سمت راست این صفحه می توانید وارد صفحه ورود داوطلبان به سامانه شده و با کد ملّی و  کد پیگیری ثبت نام به این سامانه ورود پیدا کنید.

4- با ورود به بخش داوطلبان سامانه نسبت به تکمیل پرونده ی الکترونیکی و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام شود.

5- پس از تکمیل پرونده و ارسال مدارک مورد نیاز، پرونده الکترونیکی را جهت بررسی و ارزیابی گروه های آموزشی، تأیید نهایی نمایید.

 

 

نحوه تکمیل پرونده داوطلبان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان در سال 1403-1402

متقاضیان بایستی ابتدا نسبت به ثبت نام اوّلیه در سامانه اقدام نموده و با "ورود به بخش داوطلبان" نسبت به تکمیل پرونده الکترونیکی اقدام کنند.

داوطلبان در بخش پرونده الکترونیکی بایستی اطّلاعات زیر را ثبت نموده و مدارک مورد نیاز را به صورت تصویر اسکن شده ارسال کنند.

اطّلاعات شخصی

ثبت اطّلاعات شخصی و شناسنامه ای ، آدرس و شماره تلفن

۱- ارسال تصویر اسکن شده عکس پرسنلی

۲- ارسال تصویر اسکن شده کارت ملّی

۳- ارسال تصویر اسکن شده صفحه اوّل شناسنامه 

اطّلاعات تحصیلی 

ثبت اطّلاعات تحصیلی شامل وضعیت تحصیل ، دانشگاه ، رشته ، تعداد نیمسال و تعداد واحدهای گذرانده ، معدّل ، تعداد واحدهای رشته ، تعداد دانشجویان ورودی دوره ، تاریخ شروع و پایان تحصیلی

ارسال مدارک تحصیلی شامل : 

۱- تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی ( ویژه دانش آموختگان ) 

۲- تصویر اسکن شده ریزنمرات کارشناسی 

۳- تصویر اسکن شده فایل گواهی دانشجوی ممتاز کارشناسی (فرم گواهی دانشجوی ممتاز را از قسمت زیر دانلود نموده و پس از تکمیل اطّلاعات به مهر و امضای دانشکده / دانشگاه محلّ تحصیل خود برسانید) 

 دانلود فایل گواهی دانشجوی ممتاز (مخصوص دانشگاه گیلان)

دانلود فایل گواهی دانشجوی ممتاز (مخصوص سایر دانشگاه ها)

  راهنمای دانشجویان دانشگاه گیلان:

فرم گواهی پذیرش بدون آزمون دانشگاه گیلان را می توانید از طریق کارتابل دانشجویی خود درخواست دهید: مراحل به ترتیب: ورود به کارتابل آموزشی/سایر درخواست ها/ گواهی پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد/ پر کردن فیلدهای اطلاعاتی برای احراز تا پایان نیمسال ششم

همچنین دانشجویان دانشگاه گیلان برای درخواست گواهی احراز رتبه برای سایر دانشگاه ها از طریق کارتابل دانشجویی/ درخواست های متفرقه/ نوع درخواست را گواهی احراز رتبه انتخاب کنید/ نامه درخواست با ذکر دانشگاه های مورد نظر و متن مطابق فرم گواهی دانشجوی ممتاز

 

فرم انتخاب رشته و درخواست پذیرش  

در صورتی که اطّلاعات شخصی و اطّلاعات تحصیلی را به طور کامل و مطابق شرایط پذیرش تکمیل کرده باشید، فرم انتخاب رشته در اختیار شما قرار می گیرد. 

پس از تعیین اولویت رشته -گرایش های مورد نظر انتخابی (سه اولویت که تغییر ترتیب آن بعد از ثبت به هیچ وجه امکان پذیر نیست) و پرداخت مبلغ هزینه شرکت که یک میلیون و پنجاه هزار ریال (معادل 105 هزار تومان) می باشد،نسبت به ثبت نام و تأیید فرم انتخاب رشته اقدام نمایید. 

تأیید و ثبت درخواست بررسی پرونده

پس از تکمیل صحیح اطّلاعات پرونده و ارسال مدارک ذکر شده ی فوق، لازم است تا پرونده برای بررسی در دانشگاه ثبت درخواست شود. برای این منظور در صفحه اوّل پرونده الکترونیکی (اطّلاعات پرونده) اطّلاعات ثبت شده در پرونده و صحّت ارسال مدارک مورد نیاز نمایش داده شده و در انتهای این صفحه دکمه ( تأیید اطّلاعات و ثبت درخواست بررسی پرونده) قرار دارد. با کلیک بر این دکمه، درخواست ثبت می شود. شایان ذکر است دکمه ثبت درخواست بررسی پرونده در صورتی قابل دسترس خواهد بود که مندرجات پرونده به درستی ثبت شده باشد.

توجّه:

مشمولان متقاضی ده درصد برتر بعدی (دوم) که مجاز به ثبت نام در سامانه هستند، صرفاً باید از دانشجویان یا دانش آموختگان دانشگاه گیلان باشند بنابراین در مرحله اوّل ثبت نام در سامانه، لازم نیست این متقاضیان هیچگونه هزینه ثبت نام پرداخت نمایند. نحوه  پرداخت هزینه از سوی این متقاضیان از طریق سامانه متعاقباً اعلام خواهد شد که در صورت وجود ظرفیت خالی در رشته- گرایش مورد درخواست، پذیرش آنها صورت خواهد گرفت.  

 

رشته های تحصیلی پذیرش بدون آزمون ( استعداد درخشان) مقطع کارشناسی ارشد
سال 1402

ردیف کد رشته رشته گرایش دوره دانشکده گروه آموزشی رشته کارشناسی مرتبط
1 0 شیمی شیمی معدنی روزانه علوم پایه شیمی  
2 0 شیمی شیمی الی روزانه علوم پایه شیمی  
3 0 شیمی شیمی تجزیه روزانه علوم پایه شیمی  
4 0 شیمی شیمی کاربردی روزانه علوم پایه شیمی  
5 0 شیمی شیمی فیزیک روزانه علوم پایه شیمی  
6 0 زیست شناسی دریا جانوران دریا روزانه علوم پایه زیست شناسی  
7 0 زیست‌شناسی جانوری سلولی و تکوینی روزانه علوم پایه زیست شناسی  
8 0 زیست‌شناسی جانوری بیوسیستماتیک روزانه علوم پایه زیست شناسی  
9 0 زیست‌شناسی گیاهی فیزیولوژی روزانه علوم پایه زیست شناسی  
10 0 زیست‌شناسی گیاهی سیستماتیک و بوم‌شناسی روزانه علوم پایه زیست شناسی  
11 0 زیست شناسی سلولی ومولکولی ژنتیک روزانه علوم پایه زیست شناسی  
12 0 زیست شناسی سلولی ومولکولی بیوشیمی روزانه علوم پایه زیست شناسی  
13 0 فوتونیک - روزانه علوم پایه فیزیک  
14 0 فیزیک ذرات بنیادی و نظریه میدان‌ها روزانه علوم پایه فیزیک  
15 0 فیزیک نانوفیزیک روزانه علوم پایه فیزیک  
16 0 فیزیک فیزیک هسته‌ای روزانه علوم پایه فیزیک  
17 0 فیزیک فیزیک ماده چگال روزانه علوم پایه فیزیک  
18 0 فیزیک فیزیک پلاسما روزانه علوم پایه فیزیک  
19 0 فیزیک گرانش و کیهان‌شناسی روزانه علوم پایه فیزیک  
20 0 فیزیک اپتیک و لیزر روزانه علوم پایه فیزیک  
21 0 مهندسی عمران ژئوتکنیک روزانه فنی مهندسی عمران  
22 0 مهندسی عمران سازه روزانه فنی مهندسی عمران  
23 0 مهندسی عمران راه و ترابری روزانه فنی مهندسی عمران  
24 0 مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه های دریایی روزانه فنی مهندسی عمران  
25 0 مهندسی برق سیستم های الکترونیک دیجیتال روزانه فنی مهندسی برق  
26 0 مهندسی برق افزاره های میکرو و نانوالکترونیک روزانه فنی مهندسی برق  
27 0 مهندسی برق کنترل روزانه فنی مهندسی برق  
28 0 مهندسی برق الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی روزانه فنی مهندسی برق  
29 0 مهندسی برق سیستم های قدرت روزانه فنی مهندسی برق  
30 0 مهندسی برق مخابرات سیستم روزانه فنی مهندسی برق  
31 0 مهندسی برق مخابرات میدان و موج روزانه فنی مهندسی برق  
32 0 مهندسی برق مدارهای مجتمع الکترونیک روزانه فنی مهندسی برق  
33 0 مهندسی شیمی طراحی فرایند روزانه فنی مهندسی شیمی  
34 0 مهندسی شیمی فرایندهای جداسازی روزانه فنی مهندسی شیمی  
35 0 مهندسی شیمی پدیده های انتقال روزانه فنی مهندسی شیمی  
36 0 مهندسی شیمی محیط زیست روزانه فنی مهندسی شیمی  
37 0 مهندسی نساجی شیمی نساجی و رنگ روزانه فنی مهندسی نساجی  
38 0 مهندسی نساجی الیاف روزانه فنی مهندسی نساجی  
39 0 مهندسی نساجی ساختارهای نانولیفی روزانه فنی مهندسی نساجی  
40 0 مهندسی کامپیوتر نرم افزار روزانه فنی مهندسی کامپیوتر  
41 0 مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتری روزانه فنی مهندسی کامپیوتر  
42 0 اگرو تکنولوژی اکولوژی گیاهان زراعی روزانه علوم کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات  
43 0 اگرو تکنولوژی -علوم وتکنولوژی بذر روزانه علوم کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات  
44 0 اگرو تکنولوژی علوم علف‌های هرز روزانه علوم کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات  
45 0 اگرو تکنولوژی فیزیولوژی گیا هان زراعی روزانه علوم کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات  
46 0 ژنتیک و به نژادی گیاهی   روزانه علوم کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات  
47 0 علوم و مهندسی صنایع غذایی فناوری مواد غذایی روزانه علوم کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات  
48 0 علوم و مهندسی باغبانی گیاهان دارویی روزانه علوم کشاورزی علوم باغبانی  
49 0 علوم و مهندسی باغبانی گیاهان زینتی روزانه علوم کشاورزی علوم باغبانی  
50 0 علوم و مهندسی باغبانی درختان میوه روزانه علوم کشاورزی علوم باغبانی  
51 0 علوم و مهندسی باغبانی سبزی ها روزانه علوم کشاورزی علوم باغبانی  
52 0 مدیریت منابع خاک منابع خاک و ارزیابی اراضی روزانه علوم کشاورزی علوم خاک  
53 0 مدیریت حاصلخیزی و زیست فنّاوری خاک بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک روزانه علوم کشاورزی علوم خاک  
54 0 مدیریت منابع خاک فیزیک و حفاظت خاک روزانه علوم کشاورزی علوم خاک  
55 0 مدیریت حاصلخیزی و زیست فنّاوری خاک شیمی ، حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه روزانه علوم کشاورزی علوم خاک  
56 0 علوم دامی -تغذیه طیور روزانه علوم کشاورزی علوم دامی  
57 0 علوم دامی فیزیولوژی دام و طیور روزانه علوم کشاورزی علوم دامی  
58 0 علوم دامی ژنتیک واصلاح نژاد دام و طیور روزانه علوم کشاورزی علوم دامی  
59 0 بیوتکنولوژی کشاورزی - روزانه علوم کشاورزی بیوتکنولوژی کشاورزی  
60 0 بیماری‌شناسی گیاهی - روزانه علوم کشاورزی گیاه پزشکی  
61 0 حشره شناسی کشاورزی - روزانه علوم کشاورزی گیاه پزشکی  
62 0 توسعه روستایی اقنصاد کشاورزی روزانه علوم کشاورزی اقتصاد کشاورزی  
63 0 علوم و مهندسی آب آبیاری و زهکشی روزانه علوم کشاورزی مهندسی آب  
64 0 علوم و مهندسی آب سازه ­های آبی روزانه علوم کشاورزی مهندسی آب  
65 0 علوم و مهندسی آب منابع آب روزانه علوم کشاورزی مهندسی آب  
66 0 مکانیزاسیون کشاورزی مهندسی مکانیزسیون کشاورزی/ مدیریت و تحلیل سامانه ها روزانه علوم کشاورزی مکانیزاسیون  
67 0 علوم سیاسی -روابط بین الملل روزانه ادبیات و علوم انسانی روابط بین الملل  
68 0 زبان و ادبیات فارسی ادبیات کودک و نوجوان روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی  
69 0 ایران شناسی ایران شناسی تاریخ روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی  
70 0 ایران شناسی آداب و رسوم و میراث فرهنگی روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی  
71 0 زبان وادبیات فارسی نظریه ونقد ادبی روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی  
72 0 زبان و ادبیات فارسی زبان وادبیات فارسی روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات فارسی  
73 0 جامعه شناسی - روزانه ادبیات و علوم انسانی علوم اجتماعی  
74 0 روانشناسی روانشناسی عمومی روزانه ادبیات و علوم انسانی روان شناسی  
75 0 روان شناسی روان‌شناسی ‌و آموزش‌کودکان ‌استثنایی روزانه ادبیات و علوم انسانی روان شناسی  
76 0 مدیریت صنعتی تولید و عملیات روزانه ادبیات و علوم انسانی مدیریت  
77 0 مدیریت بازرگانی بازاریابی روزانه ادبیات و علوم انسانی مدیریت  
78 0 مدیریت مالی مدیریت مالی روزانه ادبیات و علوم انسانی مدیریت  
79 0 ایران شناسی ایران شناسی باستان و میانه روزانه ادبیات و علوم انسانی جغرافیا  
80 0 جغرافیا و برنامه ریزی شهری برنامه‌ریزی مسکن و باز‌آفرینی شهری روزانه ادبیات و علوم انسانی جغرافیا  
81 0 جغرافیا و برنامه ریزی روستایی توسعه اقتصاد روستایی روزانه ادبیات و علوم انسانی جغرافیا  
82 0 جغرافیا وبرنامه ریزی جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری/ برنامه ریزی مقصد روزانه ادبیات و علوم انسانی جغرافیا  
83 0 حقوق جزا و جرم شناسی - روزانه ادبیات و علوم انسانی حقوق  
84 0 حقوق خصوصی - روزانه ادبیات و علوم انسانی حقوق  
85 0 مشاوره مشاوره خانواده روزانه ادبیات و علوم انسانی علوم تربیتی  
86 0 زبان عربی ادبیات عربی روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات عرب  
87 0 زبان و ادبیات انگلیسی - روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات انگلیسی  
88 0 اموزش زبان انگلیسی - روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات انگلیسی  
89 0 زبان شناسی همگانی - روزانه ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات انگلیسی  
90 0 ریاضی ریاضی کاربردی/ علوم داده روزانه علوم ریاضی ریاضی محض  
91 0 ریاضی ریاضیات و کاربردها / جبر روزانه علوم ریاضی ریاضی محض  
92 0 ریاضی اریاضیات و کاربردها / آنالیز روزانه علوم ریاضی ریاضی محض  
93 0 ریاضی ریاضیات و کاربردها / هندسه (توپولوژی) روزانه علوم ریاضی ریاضی محض  
94 0 ریاضی ریاضی کاربردی/ ریاضی مالی روزانه علوم ریاضی ریاضی کاربردی  
95 0 ریاضی ریاضی کاربردی/ آنالیز عددی روزانه علوم ریاضی ریاضی کاربردی  
96 0 ریاضی ریاضی کاربردی/ بهینه سازی روزانه علوم ریاضی ریاضی کاربردی  
97 0 ریاضی ریاضی کاربردی/ معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی روزانه علوم ریاضی ریاضی کاربردی  
98 0 آمار آمار ریاضی روزانه علوم ریاضی آمار  
99 0 مدیریت ورزشی مدیریت سازمان ها و باشگاه های ورزشی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی مدیریت ورزشی  
100 0 مدیریت ورزشی مدیریت بازاریابی و ارتباطات ورزشی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی مدیریت ورزشی  
101 0 مدیریت ورزشی مدیریت رویدادها و گردشگری ورزشی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی مدیریت ورزشی  
102 0 فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی ورزشی کاربردی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی فیزیولوژی ورزش  
103 0 فیزیولوژی ورزشی تغذیه ورزش روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی فیزیولوژی ورزش  
104 0 فیزیولوژی ورزشی فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی فیزیولوژی ورزش  
105 0 اسیب شناسی ورزشی وحرکات اصلاحی حرکات اصلاحی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی  
106 0 آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی سازگارانه و ورزش معلولین روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی  
107 0 علوم و مهندسی جنگل مدیریت جنگل روزانه منابع طبیعی علوم جنگل  
108 0 علوم و مهندسی جنگل عمران و بهره‌برداری جنگل روزانه منابع طبیعی علوم جنگل  
109 0 علوم ومهندسی جنگل علوم زیستی جنگل روزانه منابع طبیعی علوم جنگل  
110 0 علوم و ومهندسی شیلات تکثیر و پرورش آبزیان روزانه منابع طبیعی شیلات  
111 0 علوم و ومهندسی شیلات فرآوری محصولات شیلاتی روزانه منابع طبیعی شیلات  
112 0 علوم و ومهندسی شیلات بوم‌شناسی آبزیان روزانه منابع طبیعی شیلات  
113 0 علوم و مهندسی آبخیز سیلاب ورودخانه روزانه منابع طبیعی مرتع و آبخیزداری  
114 0 علوم و مهندسی محیط زیست آلودگی های محیط زیست روزانه منابع طبیعی محیط زیست  
115 0 علوم و مهندسی محیط زیست مدیریت و حفاظت تنوع زیستی روزانه منابع طبیعی محیط زیست  
116 0 علوم و مهندسی محیط زیست ارزیابی و آمایش سرزمین روزانه منابع طبیعی محیط زیست  
117 0 معماری مهندسی معماری روزانه معماری و هنر معماری  
118 0 برنامه ریزی شهری برنامه ریزی شهری روزانه معماری و هنر شهرسازی  
119 0 برنامه ریزی منطقه ای برنامه ریزی منطقه ای روزانه معماری و هنر شهرسازی  
120 0 طراحی شهری طراحی شهری روزانه معماری و هنر شهرسازی  
121 0 هنرهای موسیقی موسیقی شناسی روزانه معماری و هنر موسیقی  
122 0 پژوهش هنر پژوهش هنر روزانه معماری و هنر پژوهش هنر  
123 0 مهندسی مکانیک طراحی کاربردی روزانه مهندسی مکانیک مکانیک جامدات  
124 0 مهندسی مکانیک تبدیل انرژی روزانه مهندسی مکانیک تبدیل انرژی  
125 1106 علوم ورزشی بیومکانیک ورزشی روزانه تربیت بدنی و علوم ورزشی آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی  
126 1108 علوم اجتماعی مطالعات جوانان روزانه ادبیات و علوم انسانی علوم اجتماعی  
127 1130 علوم سیاسی   روزانه ادبیات و علوم انسانی روابط بین الملل  
128 1134 حسابداری حسابداری روزانه ادبیات و علوم انسانی اقتصاد و حسابداری  
129 1203 شیمی شیمی دارویی روزانه علوم پایه شیمی  
130 1203 نانوشیمی   روزانه علوم پایه شیمی  
131 1206 زیست شناسی سلولی و مولکولی   روزانه علوم پایه زیست شناسی  
132 1216 زیست شناسی دریا بوم شناسی دریا روزانه علوم پایه زیست شناسی  
133 1267 مهندسی مکانیک مهندسی مکاترونیک روزانه مهندسی مکانیک دینامیک، کنترل و ارتعاشات  
134 1273 نانوفناوری نانومواد نانومواد روزانه فنی    
135 1305 علوم و مهندسی باغبانی تولید محصولات گلخانه ای روزانه علوم کشاورزی علوم باغبانی  
136 1319 مهندسی مکانیک بیوسیستم فناوری پس از برداشت روزانه علوم کشاورزی مکانیزاسیون  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">