دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

 

با تسلط بر مجموعه ۵ جلدی ای که ما بهتون می دیم، می تونین رتبه تک رقمی کسب کنید. رتبه های تکرقمی سالهای گذشته ما، شاهدی است بر کیفیت منابع ما

بسته های آموزشی با پیک و پست رایگان برای شما ارسال خواهد شد

پاسخ به سئوال پرتکرار: با هر لیسانسی می توانید در کنکور ارشد رشته پژوهش هنر شرکت کنید. بیشتر افراد زیر که اسم یا عکسشان به عنوان قبولی آمده است، لیسانسشون هنر نبوده است و توانسته اند با منابع تضمینی ما رتبه های زیر ۱۰۰ کسب نموده و نهایتاَ در بهترین دانشگاهها پذیرفته شده اند. رشته پژوهش هنر، آزمون عملی ندارد. 

نکته : کنکور دانشگاه سراسری و آزاد، با هم و در قالب یک کنکور تستی برگزار خواهد شد. و فقط موقع انتخاب رشته نهایی، کدرشته محل های سراسری را باید در سایت سازمان سنجش وارد نمایید و کدرشته محلهای دانشگاه آزاد را در سایت دانشگاه آزاد. در زمان انتخاب رشته ما همراهتان هستیم و هر سئوالی داشته باشید بصورت رایگان در خدمت شما خواهیم بود. 

اسم برخی رتبه های زیر ۱۰۰ استفاده کننده از منابع موسسه ما در کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر در کنکور سال های گذشته

 


 

توصیه می شود که برای اطلاع از اخبار کنکور و ... حتما در کانال تلگرامی ما عضو شوید. 

 

کانال تلگرامی ما :honarkonkur@  یا به فارسی در تلگرام سرچ کنید ؛ گروه تألیفی دکتر رضایی

زمان ثبت نام و تاریخ امتحان، کنکور ارشد پژوهش هنر

 زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ : ۷ تا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ - زمان برگزاری آزمون : ۴ اسفند ۱۴۰۲. اخبار تکمیلی ثبت نام و امتحان، در کانال تلگرامی و سایت، به اطلاع شما خواهیم رساند. نتایج اولیه در اواخر اردیبهشت اعلام و در خردادماه انتخاب دانشگاه انجام می دهید و نتایج نهایی در اواسط شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد. 

انتشارات هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر یک بسته آموزشی تدوین کرده است 

 و ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی در منابعی که ما به صورت بسته آموزشی در اختیارتون قرار می دهیم، سئوال مطرح خواهد شد. تصویر بسته آموزشی ما در زیر آمده است. 

 

 

 

 

 

همانطور که در تصویر آمده است: ما برای هر درسی، یک کتاب درسنامه به شما می دهیم که صفر تا صد مطالب کنکور ارشد پژوهش را از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح، با بیانی ساده و مفهومی به شما آموزش می دهد و آنها را طبق برنامه ای که ما در اختیارتون قرار می دهیم، مطالعه می کنید.

 

در کنار این سه جلد کتاب، یک کتاب تست تألیفی برای نقد هنری و ادبی و یک کتاب تست هم در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که تست سالهای گذشته از سال ۱۳۸۱ تا کنون است. یعنی حدود ۲۲ سال. تست تالیفی درس فرهنگ هنر به صورت طبقه بندی شده است، یعنی شما از کتاب درس، هر تعداد صفحه ای که طبق برنامه ما مطالعه کردید، در پایان روز از کتاب تستش، به تست آن پاسخ خواهید داد تا دانسته هایتان تثبیت شود. 

ما برای خواندن این کتب هم به شما برنامه رایگان می دهیم. برنامه ریزی شماره ۱ مطالعه رو در لینک زیر می توانید مشاهده نمایید. 

برنامه ریزی شماره ۱ ارشد پژوهش هنر تصویرسازی و نقاشی

 

 

 

این بسته تضمینی ۶ جلدی به قیمت یک میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان را به دو روش حضوری و غیرحضوری می توانید سفارش دهید. آدرس ما در بالای سایت درج شده است و می توانید حضوری تشریف بیارید و بسته را تهیه کنید. همچنین می توانید از لینک زیر که خرید امن زرین پال است، به صورت آنلاین خرید کنید. همچنین می توانید از طریق تلگرام شماره ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰ ، بسته خود را سفارش دهید. 

 

بعضی از داوطلبان مایل به شرکت در آزمونهای آزمایشی هستند.  برای کنکور ۱۴۰۳ رشته پژوهش هنر، آزمونهای آزمایشی خود را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد که هزینه پنج مرحله آزمون آزمایشی آنلاین ۶۸۰ هزار تومان است. سه مرحله اول این آزمون ها بر اساس یک سوم آغازین، میانی و پایانی کتب است که صفحات آن به شما اعلام خواهد شد و دو مرحله آخر جامع است. آزمونها در سایت فعال هستند و شما هر زمانی که بخش مربوط به هر آزمون رو به اتمام برسانید می توانید وارد سایت آزمون شده و آزمون خود را پاسخ دهید.

آزمون های آنلاین را نیز می توانید یا از طریق تلگرام سفارش دهید و یا هم اکنون به صورت آنلاین در لینک زیر، پرداخت و ثبت نام کنید. 

 

 

 

 

 

همچنین موسسه ما، مثل سالهای گذشته، کلاسهای آمادگی کنکور ارشد پژوهش هنر به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند که کلاسهای آنلاین نیز برای کنکور ۱۴۰۳ به صورت آنلاین در نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد و البته در سر کلاسها نیز همین مطالب کتبی که بهتون می دهیم تدریس می شود. هزینه کلاس هر درس هم ۱۹۸۰ هزار تومان است در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعات ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود. 

 

لینک دانلود فهرست مطالب کتب درسنامه کنکور ارشد پژوهش هنر: 

لینک دانلود مستقیم نمونه جزوه زبان عمومی و تخصصی : دریافت

لینک دانلود مستقیم جزوه نمونه درس فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان: دریافت

لینک دانلود مستقیم نمونه جزوه نقد هنری و ادبی: دریافت

به همراه کتاب مجموعه آزمونهای سالهای گذشته از اولین دوره تا آخرین دوره

نحوه سفارش بسته آموزشی : مراجعه حضوری یا تماس با تلفن های مندرج در سایت(تلفن ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰  و ۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸) یا سفارش از طریق واتس اپ خط ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰

آدرس خود را در واتس اپ، به خط تلفن شماره ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰ ارسال نمایید. اگر ساکن تهران باشید، بسته آموزشی ظرف نیم ساعت ، با پیک رایگان، به شما تحویل داده خواهد شد و بعد از تحویل، هزینه را واریز می کنید. ولی اگر ساکن شهرستان باشید،  بعد از واریز وجه، آدرس خود را ارسال نمایید تا براتون با پست رایگان ارسال شود. 
شماره کارت جهت واریز وجه : ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۰۵۸۵۸۸۸ به نام مهدی رضایی. بانک ملی

ما تخصصی ترین موسسه ارائه بسته های آموزشی و کلاسهای آمادگی کنکور هنر هستیم

 

نکته مهم درباره ویژگی بسته های آموزشی ما

 

به جای خواندن چندین منبع با حجم فراوان که شما ممکنه حتی وقت نکنین اونا رو تا زمان کنکور(به دلیل زمان اندکی که در اختیار دارین، خصوصاً شما داوطلبینی عزیزی که لیسانس غیرمرتبط دارین) روخوانی هم بکنین چه برسه به اینکه بر آنها مسلط بشین، می توانید از منابع موسسه هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) که توسط مدرسین کنکور هنر با دقت، مهارت و وسواس، گردآوری شده اند، استفاده کرده و در حفظ زمان خود صرفه جویی کنین.

 

 

 چگونه در آزمون ارشد پژوهش هنر شرکت نمائیم؟

مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی جزو رشته های شناور است و شما می توانید مثلا هم مهندسی برق یا ادبیات فارسی یا سینما و هم پژوهش هنر امتحان بدین. به این صورت که رشته اول خودتون که مثلا ادبیات فارسی یا سینما است را به عنوان رشته اصلی و کد 1359 را به عنوان رشته شناور امتحانی خود انتخاب می کنید. به داوطلبینی که داوطلب رشته های ارتباط تصویری، تصویرسازی و انیمیشن هستند، توصیه می شود که پژوهش هنر هم امتحان دهند چون سه درس این رشته (زبان، فرهنگ هنر، نقد هنری و ادبی) با رشته اصلی آن ها مشترک است.  

رشته پژوهش هنر لیسانس ندارد و با هر لیسانسی می توانید در مقطع کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر امتحان بدین. معمولا حدود 70 درصد پذیرفته شدگان رشته پژوهش هنر هم لیسانس غیرمرتبط با هنر دارند. 

مزیت انتخابِ پژوهش هنر نسبت به سایر رشته های هنری اینه که، در ایران دکترا هم داره و شما هر فوق لیسانسی باشین مجبورین که دکترا، پژوهش هنر شرکت کنین؛ پس چه بهتره که در مقطع ارشد هم پژوهش هنر امتحان بدین. چون معمولا رتبه های تک رقمی دکتری پژوهش هنر، ارشدِ پژوهش دارن.  

رشته پژوهش هنر در مورد کلیات هنر و مبانی نظری هنر به تحقیق و پژوهش می پردازد و یک رشته نظری است. و بیشتر برای تدریس در دانشگاه و استخدام در سازمانها و ... است. در رشته پژوهش هنر می توان در زمینه تمام رشته ها به تحقیق پرداخت از جمله سینما، تئاتر، هنر اسلامی، موسیقی، گرافیک و ............ . 

برای مقطع دکترای هنر در ایران فقط در دو رشته دکترا داریم؛ پژوهش هنر و تئاتر(البته به استثنای رشته های مرمت و معماری و شهرسازی و دکترای فلسفه هنر هم جزو رشته فلسفه در زیرگروه علوم انسانی است و در دانشگاه های علوم انسانی مثل علامه طباطبایی، بوعلی همدان و تبریز تدریس می شود و نه در دانشگاه های هنر) و برای هیات علمی شدن باید یکی از این دو رشته را در مقطع دکتری بخوانید.  پس چه بهتر که از همین مقطع ارشد پژوهش هنر بخوانید. البته خود دکتری پژوهش هنر گرایش های چندی دارد از جمله هنرهای تجسمی، هنرهای اسلامی، حکمت هنرهای دینی و خود پژوهش هنر. 

برای آشنایی با دروسی که در مقطع ارشد پژوهش هنر در دانشگاه به شما درس می دهند فایل زیر را دانلود کنید 

دریافت

 

پژوهش هنر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد:

رشته پژوهش هنر در کنکور ارشد سراسری جزو مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی (کد رشته 1359) می باشد. 

این مجموعه به ترتیب شامل رشته های 1) پژوهش هنر، ، 2) صنایع دستی، 3) هنر اسلامی(شامل سه گرایش مطالعات نظری، مطالعات تاریخی و تطبیقی و مطالعات نگارگری و کتابت) ، 4) مطالعات موزه(موزه داری) 5)  تاریخ هنر ایران اسلامی 6) تاریخ هنر ایران باستان، 7) حکمت هنر اسلامی، 8) تاریخ هنر جهان اسلام است. 

و شما با انتخاب کد رشته 1359 عملا در همه این رشته ها شرکت کرده اید. ولی شما که قصد شرکت در رشته پژوهش هنر را دارید فقط باید به دروسی پاسخ بدهید که در این رشته ضریب دارد؛ یعنی دروس زبان عمومی و تخصصی(که ضریب 2 دارد)، فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان(که ضریب 3 دارد) و نقد هنری و ادبی(که ضریب 4 دارد). 

 در  روز آزمون هم معمولاً یک دفترچه به شما می دهند که این دفترچه حاوی  7 درس است که معمولا دروس پژوهش هنر به ترتیب در دفترچه پشت سر هم شامل دروس ۱ تا سه هستند که در کنکور ۱۴۰۲ شامل ۶۵ سئوال (۲۵ سئوال زبان، ۲۰ سئوال فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان و 20 سئوال نقد هنری و ادبی هستند) و مدت پاسخگویی به آنها 90 دقیقه است. که زمان مناسبی برای پاسخگویی است. 

دانلود نمونه دفترچه سئوالات رشته پژوهش هنر 

دریافت

ولی اگر قصد دارین که علاوه بر پژوهش هنر در دیگر رشته های این مجموعه هم رتبه خوبی کسب کنید، می توانید به دروسی که در هر یک از رشته های این مجموعه ضریب دارد پاسخ بدید. 

زمانی هم که کارنامه برای شما صادر می شود در تمام این 8 رشته برای شما رتبه خواهد آمد. چون شما در هر 8 رشته شرکت کردید. پس پیشنهاد ما این است که چنانچه وقت اضافه در آزمون داشتید به دروس دیگر رشته ها هم پاسخ بدید چون در رشته و رتبه پژوهش هنر شما اصلا تاثیری ندارد و مثلاً درس هنرهای دستی را اگر 100 یا منفی 33/3 هم بزنید در رتبه پژوهش هنر شما تاثیری ندارد. ولی در رتبه دیگر رشته ها تاثیر دارد. هستند داوطلبینی که سالهای مختلف به قصد پژوهش هنر شرکت کرده اند ولی با پاسخ دادن به دروس دیگر رشته ها، در دیگر رشته ها رتبه تک رقمی کسب نموده اند. 

جدول ضرایب کنکور ارشد پژوهش هنر سراسری و آزاد 

 
 
 
 
 
 
 

دروس امتحانی  کارشناسی ارشد پژوهش هنر عبارتند از

« زبان عمومی و تخصصی » با ضریب 2

« فرهنگ و هنر و ادبیات ایران و جهان » با ضریب 3

« نقد هنری و ادبی » با ضریب4

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد سراسری پژوهش هنر و دانشگاههای پذیرنده این رشته 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درصدهای لازم برای رتبه زیر 100 بودن رشته پژوهش هنر(طبق سالهای گذشته و در سخت ترین حالت سئوالات):

 

 

بهترین انتخاب برای رشته پژوهش هنر بدون شک دانشگاه تهران است که  احتمال پذیرفته شدن تا رتبه ۱۰ برای این دانشگاه وجود دارد.

دومین انتخاب از نظر کیفیت دانشگاه، دانشگاه هنر تهران است که احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 20 برای این دانشگاه وجود دارد.

سومین انتخاب برای رشته پژوهش هنر، در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشگاه تربیت مدرس است که احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 40 برای این دانشگاه وجود دارد.

چهارمین دانشگاه، دانشگاه شاهد است که احتمال پذیرفته شدن تا رتبه ۴۰0 برای این دانشگاه وجود دارد. چون این دانشگاه مصاحبه مذهبی دارد و دختران باید با چادر در مصاحبه و کلاس درس حاضر شوند و پسران هم باید با پوشش اسلامی؛ بر این اساس تعداد زیادی به مصاحبه دعوت خواهند شد و از بین آنها انتخاب صورت خواهد گرفت. 

پنجمین دانشگاه هم دانشگاه الزهرا است که در ترم بهمن ماه دانشجو می پذیرد و فقط زن پذیرش می کند. احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 90 برای این دانشگاه وجود دارد.

بقیه دانشگاههایی که در رشته پژوهش هنر پذیرش دارند، دانشگاههای شهرستان هستند؛ شهرستان ها بسته به امکاناتی که دارند و پژوهش هنر در آنها قوی هست به این ترتیب هستند:

1- دانشگاه هنر اصفهان : احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 1۳0 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

2- دانشگاه هنر اسلامی تبریز:  احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 210 برای روزانه  این دانشگاه وجود دارد.

3- دانشگاه کاشان: احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 230برای این دانشگاه وجود دارد.

بقیه دانشگاهها سطحشون در یک حد است و با توجه به نزدیکی به محل سکونت تان آنها را انتخاب کنید

4- دانشگاه شیراز :احتمال پذیرفته شدن تا رتبه ۲۳0 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

5- دانشگاه شهید چمران اهواز: احتمال پذیرفته شدن تا رتبه ۲50 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

6- دانشگاه مازندران :  احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 250 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

7- دانشگاه سمنان : احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 210 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

8- دانشگاه نیشابور: احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 2۵0 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

9- دانشگاه زاهدان : احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 400 برای روزانه این دانشگاه وجود دارد.

 

اکثر دانشگاههایی که روزانه پذیرش دارند، شبانه هم پذیرش دارند و تفاوت آنها فقط در دریافت شهریه ای در حدود ۳۰ ملیون برای 4 ترم است وگرنه در مدرک تحصیلی نمی نویسند که شبانه بوده یا روزانه. و شبانه ها معمولا  با اختلاف رتبه ۱۰۰ نفر  نسبت به دوره روزانه، امکان قبولی دارند: یعنی اگر روزانه یک دانشگاه تا رتبه ۲۵۰ شانس قبولی دارند، برای شبانه یا همان نوبت دوم تا رتبه ۳۵۰ شانس قبولی دارید. 

برای تهیه منابع صدرصد تضمینی کنکور ارشد پژوهش هنر با ما در تماس باشید :  ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰  و همچنین ۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

آخرین رتبه قبولی ارشد پژوهش هنر

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه آزاد

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه الزهرا

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه اهواز

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه تربیت مدرس

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه تهران

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه سوره

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه شاهد

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه مازندران

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه هنر اسلامی تبریز

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه هنر تهران

آخرین رتبه قبولی پژوهش هنر دانشگاه پیام نور

آزمون آزمایشی آنلاین ارشد پژوهش هنر

آزمون آزمایشی ارشد پژوهش هنر

آزمون جامع پژوهش هنر

آزمون عملی کنکور ارشد پژوهش هنر

آزمون مرحله دوم کنکور ارشد پژوهش هنر

ارشد پژوهش هنر

ارشد پژوهش هنر بدون کنکور

امتحان آزمایشی پژوهش هنر

امتحان آمادگی کنکور پژوهش هنر

امتحان چند مرحله ای پژوهش هنر

امتحان کارشناسی ارشد پژوهش هنر

برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد پژوهش هنر

بسته آموزشی ارشد پژوهش هنر دکتر رضایی

بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

بهترین کتاب تاریخ هنر برای ارشد پژوهش هنر

بهترین کتاب نقد هنری و ادبی برای ارشد پژوهش هنر

جزوات ارشد پژوهش هنر

جزوه ارشد پژوهش هنر

جزوه و منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

دانشگاه های ارائه دهنده رشته پژوهش هنر

دانشگاه های رشته پژوهش هنر

دانشگاه های کارشناسی ارشد پژوهش هنر

دانلود جزوه زبان عمومی و تخصصی پژوهش هنر

دانلود جزوه فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان دکتر رضایی

دانلود جزوه نقد هنری و ادبی دکتر رضایی

دانلود چارت درسی ارشد پژوهش هنر

دانلود کتاب ارشد پژوهش هنر

دانلود کلید سوالات کنکور ارشد پژوهش هنر

درصدهای رتبه های تک رقمی ارشد پژوهش هنر

درصدهای قبولی کنکور ارشد پژوهش هنر

رتبه لازم برای قبولی در رشته پژوهش هنر

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه الزهرا

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه اهواز

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه تربیت مدرس

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه تهران

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه سوره

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه شاهد

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه شیراز

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه مارلیک

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه مازندران

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه های شهر تهران

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه هنر اسلامی تبریز

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه هنر اصفهان

رتبه لازم برای قبولی پژوهش هنر دانشگاه هنر تهران

رتبه های قبولی دانشگاه هنر در رشته پژوهش هنر

زمان ثبت نام و کنکور ارشد پژوهش هنر 1400

سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

سوالات ارشد پژوهش هنر

سیلابس ارشد پژوهش هنر

شهریه دانشگاه سوره تهران پژوهش هنر

ضرایب دروس کنکور ارشد پژوهش هنر

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد پژوهش هنر

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد پژوهش هنر

ظرفیت پذیرش کنکور ارشد رشته پژوهش هنر

فهرست منابع ارشد پژوهش هنر

فهرست منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

لیست منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

مشاوره رایگان آزمون کارشناسی ارشد صنایع دستی

مشاوره کنکور ارشد رشته پژوهش هنر

منابع آزمون پژوهش هنر

منابع آزمون کنکور ارشد پژوهش هنر

منابع ارشد پژوهش هنر

منابع ارشد پژوهش هنر دکتر رضایی

منابع رایگان ارشد پژوهش هنر

منابع مهم ارشد پژوهش هنر

منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

موسسه معتبر کارشناسی ارشد پژوهش هنر

نفرات برتر ارشد پژوهش هنر

نمونه سوالات ارشد رشته پژوهش هنر

پاسخنامه سوالات ارشد رشته پژوهش هنر

پذیرش بدون کنکور ارشد رشته پژوهش هنر

پژوهش هنر

چارت درسی ارشد پژوهش هنر

کارشناسی ارشد پژوهش هنر

کامل ترین منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر

کتاب ارشد پژوهش هنر

کتب ارشد پژوهش هنر

کلاس آمادگی کنکور ارشد پژوهش هنر

کلاس آمادگی کنکور پژوهش هنر

کلاس آنلاین ارشد پژوهش هنر

کلاس تاریخ پژوهش هنر

کلاس پژوهش هنر

کلاس کنکور ارشد رشته پژوهش هنر

کلاس کنکور پژوهش هنر

نظرات (۶۳۱)

منابع شما باعث میشه تا از سر درگمی این که چی بخریم برای هر درس راحت بشیم 👍👍😌😌

۱۴ آبان ۰۰ ، ۰۲:۴۳ مهدی قلی پور

مهم ترین فیلم هایی که برای درس بررسی و نقد اثار فیلم سینمایی ببینیم چی هست؟

۱۴ آبان ۰۰ ، ۰۲:۱۱ مسعود مومیوند

 سلام 

منابع کنکور هنری که اعلام کردید کامل هست ؟ 

۱۴ آبان ۰۰ ، ۰۲:۰۹ مسعود مومیوند

سلام 

برای رشته سینما چه درس های رو باید خوب بزنیم ؟

بهترین دانشگاه آزاد برای ارشد تئاتر کدومه؟

۱۴ آبان ۰۰ ، ۰۱:۵۴ مهدی قلی پور

ایا دانشگاه هنر امسال ظرفیتش رو افزایش میده؟

کتب مبانی بازیگری چیا هستن؟ اسمشونو بنویسید.

میشه دو تا رشته برای ارشد هنر شرکت کرد؟

برای رشته ارتباط تصویری بین درس عکاسی و نقدر هنری و ادبی کدوم یکی رو به نظر شما باید بیشتر براش زمان گذاشت؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۲۳:۲۶ مهدی قلی پور

برای کدوم یک از مجموعه هایی که در سایت موجود هست کتاب تست تالیفی منتشر کردین؟

سه مسئله برای افزایش تمرکز و کنترل ذهنتون وقتی در حال مطالعه هستین

مدیریت خودتون
دیریت محیطی که توش هستین
دیریت محتوای درسی که میخونین

یکی از شرایط لازم برای مطالعه که باعث افزایش تمرکز و بازده بیشتر برای هر فرد می شه، مطالعه در ساعاتیه که برای فرد مناسب تره.
خود من بعدازظهر ها تمرکز بیشتری برای مطالعه دارم

برای گرایش هنر اسلامی چه سر فصل هایی رو بایدتستاشو بزنیم؟

هر جمله و هر صفحه ای که می خونین و کلا با هر محتوایی که روبرو میشین رو کاملا بهش فکر کنید و مفهومش رو درک کنید.
اینطوری محتوارو کاملا متوجه میشید.

یکی از علتای نداشتن تمرکز حواس وقتی درس میخونیم کمبود خواب و کسل بودن هستش.
پس روی خوابتون هم تمرکز کنید.

برای رسیدن به هدف باید برنامه ریزی صحیح داشته باشید. (برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) بدون برنامه ریزی درست تلاش های شما نتیجه ی مطلوب نمیده

درس ها را به طور مرتب مرور کنید این باعث تثبیت یادگیری و جلوگیری از فراموش شدن مطالب آموخته شده می شه و این باعث آمادگیتون برای این آزمون سخت میشه

هرگز از خود انتظار بیش از حد نداشته باشید و ناامید هم نشوید . مهم تلاش شماست . نتیجه مطمئناً به وجود ی آید.

برنامه ریزی صحیح، مدیریت زمان رو در اختیار شما قرار می ده و شما رو از سردرگمی رها می کنه

ارشد پژوهش هنر بهتره یا تاریخ هنر اسلامی؟

ارشد پژوهش هنر بهتره یا هنراسلامی؟

در منابع شما برای درس زبان مقطع ارشد کتابی وجود دارد؟؟

برای قبولی توی کنکور دکترای پژوهش هنر باید همین منابع رو بخونیم؟

با یک تئوری خوب امتحان عمل حداقل چه درصدی لازمه برای قبولی در روزانه؟

برای آزمون عملی کنکور هنر هم کلاس برگزار میکنید؟

هر درس باید چند درصد بزنیم واسه رتبه زیر صد ارشد پژوهش هنر

۱۳ آبان ۰۰ ، ۲۰:۴۳ خسروانجمی

بدون زبان میتونم رتبه تکرقمی بیارم؟

آیا میشه دوبار مقطع ارشد رو خوند؟

برنامه ریزی برای ارشد هنر باید چه مواردی رو در برداشته باشه؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۹:۱۳ مهدی قلی پور

ایا مجموعه های سال 99 امسال هم به درد میخورن؟برای رشته ارشد سینما

کدام رشته های کنکور هنر، آزمون عملی دارن؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۸:۰۹ علیرضا علیرضا

واقعا منابع شما جامع هست و امیدوارم بتونم امسال رتبه برتر بیارم

میشه دوتا رشته ی هنری رو در کارشناسی ارشد هنر شرکت کرد؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۷:۴۵ احسان رسولی

سلتم وقت فخیر

آیا فقط با تست زدن میشه تک رقمی آورد؟

بین دانشگاه تهران و دانشگاه هنر تهران کدام یک برتر هست؟

آیا با یه رتبه خوب و عملی متوسط میشه روزانه ارتباط تصویری قبول شد؟

 

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۶:۲۳ مهدی قلی پور

چه زمانی رو برای شروع به تست زدن پیشنهاد میکنید؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۶:۲۲ خسروانجمی

با لیسانس غیرمرتبط می شود در کنکور ارشد پژوهش هنر شرکت کرد؟

سلام برای رشته ارتباط تصویری چند ساعت مطالعه حداقل باید در روز داشته باشیم تا دانشگاه روزانه قبول بشیم؟

 

بیشتر تمرکز رو روی تست ها بزاریم ویا مطالعه ی دروس؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۵:۲۴ حسین خندابی

بسیار سایت عالی با بسته های شگفت انگیز هستش و نگرانی های من برا کنکور ارشد سینما رو از بین برد.

کلاس حضوری هم برای آمادگی در کنکور هنر دارین؟

۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۵:۱۰ مهدی قلی پور

سلام.برای کتاب فرهنگ و هنر تاریخ ایران و جهان هم کتاب تست تالیفی دارین؟

درود بر شما. ارشد پژوهش هنر راحت‌تره یا سینما؟

با سلام

ظرفیت روزانه رشته پژوهش هنر چند نفره؟

امسال ظرفیتا رو کم کردن دانشگاه های تاپ |:

با سلام و وقت بخیر. مجموعه تست های خود سنجی فرهنگ و هنر و نقد هنری, تست های تالیفی هستند یا نمونه سوالات کنکورهای سالهای قبل؟ 

سلام من پک کامل صنایع دستی خریداری کردم .مایل شرکت در آزمون صنایع دستی هستم ,ممنون

۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۷ فاطمه شرافتی

کنکور .دریچه ای بر روی پاسخ به تمام سوال های بی پاسخ

موفقیت در کنکورهنر با مطالعه بسته های تخصصی دکتر رضایی

البته اگر مراقب ها خیلی دیر بیان برگه رو ازم بگیرن هم ممکنه کلی نمره منفی بزنم . چون استرس دارم و با استرس تست زدن کلی اشتباه میشه 

 

مراقب لطفا برگه ها رو جمع کن 

 

این جمله م ایهام داشت 

 

البته مراقبش

هنر نجات دهنده ی همه ی ‌ماست.

آرزوی موفقیت برای تک تک دوستانی که در اینجا کامنت گذاشتن رو دارم 

 

من اول مهر 1400 در حالی که کرونا رفته و دارم از آبخوری ها دانشگاه تهران آب میخورم و دهنی شون میکنم شما رو ببینم 

 

بعد شما بگین میلاد لاک خرگوشی چطوری 

 

بعد من اگر پسر بودین بهتون دست بدم و روبوسی 

 

چقدر ارزوهای مه کمه 

 

ته آرزوهای ما رو ببین 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۱ سیمین افشار

آخرش هم این که نه پشت سر و نه آینده در لحظه قدر بدونیم.... برای رسیدنرسید همین حالا دست به کار شیم... 

یک درس دیگه من یاد گرفتم 

 

مثلا الان ساعت دو شده و مسابقه تموم شده ولی من باز هم نظر خواهم داد 

مثل اینکه زمان کنکور که تموم میشه و میخان برگه ها رو بگیرن. من از اون فرصت هم استفاده خواهم کرد برای یک تست زدن 

آرزوی موفقیت برای همه ی علاقه مندان

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۸ سهراب یوسفی

کنکور هنر هیچی نیس فقط منابع خوب میخاد ک اونم از اقای رضایی بگیر بقیه شو بسپر ب خدا

متاسفانه کتب زیادی درباره فرهنگ هنر هستند که برای کنکور تالیف شده اند ولی یک دونه عکس هم ندارند

یکی نیست بگه آخه تاریخ هنر رو بدون عکس هم میشه خوند آیا؟ 

 

ولی کتب هنگام هنر برای تاریخ هنر سرشار از عکسه 

 

دیدم که دارم میگم 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۷ شیوا ناصری

این ایام بهترین فرصت برای پیشرفت در درس خواندن است

من انگیزه و علاقه زیادی برای خواندن دارم 

 

انشالله که با کمک منابع هنگام هنر بتوانم به علاقه ام برسم چون انگیزه شو دارم برای خواندن و قبولی در کنکور ارشد پژوهش هنر 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۴ سهراب یوسفی

کنکور هنر یعنی 

توکل توکل توکل 

تلاش تلاش تلاش

صبر صبر صبر

منابع منابع منابع

من تشنه پژوهش در هنرم 

 

از تلاش باز نخواهم ایستاد 

 

هم لاک پشت وار درس میخونم و هم مدل خرگوشی

یعنی هم آهسته و هم تند و سریع 

 

آهسته برای فهمیدن مطلب و تند تند برای حفظ کردن نکات مطالب خوانده شده 

 

لاک خرگوشی اسم مدل منه 

آقا من هر وقت امتحان دارم این شعر رو میخونم 

 

علی دارم علی دارم 

علی شیر خدا دارم 

علی دستم به دامانت

که امروز امتحان دارم 

 

اینو از دبستان تا بحال دارم میخونم 

 

همیشه هم جواب داده 

انشالله که امسال هم جواب خواهد داد

البته من خدایی همیشه درسو خوندم. چند باری هم که نخوندم و این ورد رو خوندم، جواب نداد و مردود شدم 

این نشون میده که حتما از تو حرکت از اونا برکت 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۱ سهراب یوسفی

درس خوندن برا کنکور هنر ارشد یعنی کشف استعداد و رفتن به سمت موفقیت

موفقیت سریع به دست نمیاد ، ولی این نباید باعث بشه که تو ازش ناامید امید بشی .

برای رسیدن به موفقیت باید تصور موفقیت را داشت .

کنکور هنر یعنی رفتن در پی عشق 

 

رمز موفقیت در کنکور هنر = منابع هنگام هنر + تلاش و کوشش

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۸ سهراب یوسفی

کنکور ارشد هنر امسال برای من موفقیت خیلی خوبی خواهد بود قطعا با این منابعی ک دارم تا روز اخر درس میخونم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۴ سهراب یوسفی

هیچوقت دست از تلاش بزندار تو.موفق میشی قطعا فقط تلاش کن و منابع خوبت رو چند بار بخون.کنکور هنر میدرخشی

کنکور هنر یا با سر مطالعه کردن و نه با زبان 

 

کنکور هنر یعنی فهمیدن و نه الکی حفظ کردن 

 

در ارشد این مساله به مرتب مهمتره 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۰ سهراب یوسفی

در بهار 1400 تو چون شکوفه میرویی و کنکورتو باموفقیت رد میکنی و به هدفت میرسی اما منابع خوب باید داشته باشی

با خواندن نقد یک اثر هنری و ادبی را می شود بهتر فهمید

اشتیاق به نقد داشته باشیم

با داشتن اراده و منابع خوب به راحتی در کنکور قبول میشی.

معمولا مشاورا میگن که چند روز مونده به کنکور از مطلعه دست بردارید. 

ولی من جزوه مو تا درب سالن امتحان هم با خودم خواهم برد

 

میجنگم تا دقیقه 90 

هنر یعنی جهان را بهتر و عمیق فهمیدن

برای موفق شدن باید موفق به نظر برسی (معجزه اسم دیگه اش تلاش است )

به جای خواندن کلی کتاب برای کنکور ارشد هنر، کتابهای هنگام هنر را چند بار بخونین براحتی رتبه یک خواهید شد. 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۳ سهراب یوسفی

داشتن منابع خوب چون هنگام هنر میتونه سرنوشتتو عوض کنه

کنکور یعنی جنگیدن تا لحظه آخر 

 

مهم نیست که کی شروع می کنی، ولی مهمه که کی تموم میکنی. 

من تا لحظه آخر در هر نبردی، مبارزه می کنم 

با بسته دکتر رضایی پیشگامان در علم هنری هستیم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۲۳ سهراب یوسفی

زندگی هنری ازطریق کنکور جذابیت خودشو داره و قطعا بامنابع خوب موفق میشین

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۹ سهراب یوسفی

اگ الان تو هیچ کنکوری موفق نشد بیا یکبار کنکور هنر شرکت کن منابع رو.تهیه کن تا رتبه ت تک رقمی بشه

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۷ سهراب یوسفی

کنکور هنر کنکور. استعداد هاس.کنکور علاقه و عشق است.

در همین روز و در همین پست از دوستانی که مثل من برای دکتری مطالعه میکنن خواهش میکنم  مجموعه دکتر رضایی و راه موفقیت شون رو به دانشحوهای ارشد توصیه کنن

مطمئنم اگه منابع رو درست انتخاب کنیم 

و حداکثر تلاشمون رو بکنیم قطعا موفق میشیم

یکی از دوستانم رو میشناسم که تلاش زیادی کرد ولی منابع رو درست انتخاب نکرده بود و همین باعث شد به اون نتیجه مطلوب و دلخواه خودش نرسه 

چون دیر با منابع دکتر رضایی آشنا شده بود 

به شخصه از آقای دکتر رضایی نهایت تشکر رو دارم که بار سنگین خوندن منابع خیلی زیاد هنر و مطالب گنگ و نا مفهوم رو از دوش ما برداشتن 

دوستان توجه داشته باشید که مطالب کنکور هنر فرار هستن 

پس باید تکرار و مرور زیاد داشته باشیم 

پنج ماه تلاش کنید تا یک عمر بدون حسرت زندگی کنید 

با ورود به یک دانشگاه خوب آینده خودتون رو بسازید 

قدر جوونیتون رو بدونید 

قدر  فرصت ها تون رو بدونید

باور کنید یک رتبه خوب کلی در آینده و شغل شما تاثیر خواهد داشت  

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۴ سهراب یوسفی

قرن جدید رو با یه کنکور هنر خوب شروع میکنم و مث الماس میدرخشم البته منابع اقای رضایی رو لازم دارم برا این هدف

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۴ سیمین افشار

کیفیت مطالعه در خلاقیت در مطالعه و چگونگی مطالعه است و ساعت طولانی مطالعه تضمین کننده رسیدن به نتیجه قابل توجه نیست. 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۳ سیمین افشار

کیفیت مطالعه در خلاقیت در مطالعه و چگونگی مطالعه است و ساعت طولانی مطالعه تضمین کننده رسیدن به نتیجه قابل توجه نیست. 

در همین امروز و در همین پست از دوستانی که مثل من دارن برای دکتری میخونن خواهش میکنم بعد از قبولی تجربیات خودشون و مجموعه دکتر رضایی رو به دانشجو های ارشد توصیه کنند.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۲ سهراب یوسفی

هنرمند واقعی کسیه که کنکور هنر رو به جون بخرهو موفق بشه و البته با داشتن منابع خوب

آرزوی موفقیت برای همه ی علاقه مندان در کنکور ۱۴۰۰

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۰ سهراب یوسفی

داشتن برنامه و داشتن منابع از لزومات کنکور هنر هستش

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۹ سهراب یوسفی

کنکور هنرتو قورت بده با منابع خوب اقای رضایی حتما رتبه ت تک رقمی میشه

به نظر من مهم ترین جمع بندی بعد از خواندن مجموعه دکتر رضایی . زدن تست های کنکور حداقل هفت سال اخیر هست . من در کنکور ارشد تجربه کردم و نتیجه بسیار غالی دریافت کردم . به دوستان کارشناسی پیشنهاد میکنم 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۸ سیمین افشار

به نظرم لازمه ببینیم در چه ساعاتی کیفیت مطالعه و به خاطر سپاری هر یک از ما بیش تر هست. این موضوع برای بالا بردن کیفیت به خاطر سپاری در حافظه ی طولانی مدت تاثیر داره. هم چنین مغز و عملکرد رو شرطی میکنه و مانع اهمال  در مطالعه میشه .

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۷ سهراب یوسفی

عاشق کنکور ارشد هنرم. چون یه دوران جدیدی حاصل میشه

منابع دکتر رضایی باعث میشه از سردرگمی بیرون بیاید.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۳ سیمین افشار

به نظرم تست های اخیر کنکور رو مخصوصا در مورد مباحث فرهنگ و هنر بررسی کنیم و ببینیم از چه دوره هایی بیش تر تست دادن طی پنج سال اخیر. مثلا از تاریخ هنر جهان  یا ایران  یا ادبیات و... و اطلاعات مون رو در اون حیطه گسترده تر کنیم به نسبت دیگر مباحث.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۳ شیوا ناصری

ارزوی موفقیت برای همه ی علاقه مندان به هنر

هدف . تلاش پشتکار. امید  و مجموعه دکتر رضایی  نتیجه یک قبولی عالی لست 

پژوهش هنر هم رشته خیلی خوبیه

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۳ سیمین افشار

من تا امکان تهیه منابع مطمئن در حال مطالعه ی کتب مرتبط با تاریخ هنر ایران و جهان هستم. به نظرم این اطلاعات مقدماتی می تونه برای آغاز مطالعه ی جدی تا حد قابل توجهی کمک کننده باشه

برای آماده شدن کنکور در هر رشته ای لازمه که تست زیاد کار کنید 

بهترین تست ها آزمون های سال های قبل هست که شما تا حد زیادی با نحوه سوال ها آشنا میکنه 

تاکید زیاد بر تست زنی بیشتر بخاطر این هست که شما با سطح و نحوه سوال ها آشنا بشین که تاثیر زیادی در موفقیت شما داره

کتاب ها تست دکتر رضایی عالی هستن 

 

با پکیج کامل دکتر رضایی یهترین جایگاه در بهترین دانشگاه و بهترین صندلی از آن من است.

ازمون ارشد در تاریخ 6و7 خرداد برگزار میشود

اگر برای اولین بار دارید یک کتاب را میخونیدو هیچ آشنایی با مطالب کتاب ندارید 

یکبار با صدای بلند به صورت روزنامه وار مطالب رو بخونید مثل اینکه یک زمان  دارین میخونید 

اینجوری ذهن شما پیش زمینه ایجاد میشه برای خواندن و به خاطر سپردن مطالب 

و خیلی کمک میکنه که زود تر مطالب رو به خاطر بسپارید 

وقتی برای اولین بار کتاب ها تون رو میبینین نترسین شاید مطالب براتون سنگین بیاد نگران نباشید مغز انسان قادر هست که هر چیزی رو هر چقدر هم که سخت باشه یاد بگیره فقط کافیه شما تکرار داشته باشید 

تکرار یک مطلب باعث میشه به مرور زمان اون مطلب بره تو حافظه بلند مدت شما و رفته رفته براتون راحت تر خواهد بود 

فقط تکرار و مرور 

خسته نباشید به گردانندگان سایت

خسته نباشید به گردانندگان سایت

انشالله که سال آینده همه مون همکلاس یا هم دانشگاهی بشیم

 

و کرونا هم رفته باشه و حضوری همدیگرو ببینیم و کلی همکاری کنیم 

 

پژوهش هنر رشته ای هستش که هر چه همکاری میان رشته ای داشته باشی موفق تر خواهی بود 

البته یک ایرادی هم که داره اینه که درسهای هنر اسلامی خیلی توش هست. دوست داشتم که بیشتر به مبانی هنر غرب می پرداخت

راجب کنکور ارشد سینما هم مطلب بزارید

من مطمعنم با مجموع دکتر رضایی رتبه تک رقمی دکتری هستم همانطور که در ارشد بودم 

 فصل آخر هر درس تست های مربوط به ان درس را حل کنید.

پژوهش هنر از این نظر رشته خوبیه که ما می تونیم در هر زمینه ای که بخواهیم کار کنیم

یبار دیگه مینویسم اگه در قرعه کشی یکنفرو انتخاب کنید خیلی بهتره تا ده نفر

برنامه ریزی داشته باش ، از ته دلت بخواه ، واسه رسیدن به خواسته ت همت کن 

حتما بهش میرسی... مطمئن باش.

هنر جهان پایه درس نقد هنری و ادبی هم هست. توصیه می کنم اول کتاب فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان را بخوانید 

برای کنکور دکتری هنری تمرکز اصلی تون رو روی یکی از دفترچه های استعداد یا زبان بذارین که وقت کم نیارین  .

شهرزاد ما راحت هستیم که عملی نداریم. شما استرس عملی رو هم دارین متاسفانه 

خیزید و خز آرید که هنگام کنکور است 

کسایی که تغییر رشته ای هستن آزمون دادن هم باید براشون مهم باشه

الان خودم هم استرس گرفتم. تصمیم گرفتم ک از همین روزها شروع کنم. چون ممکنه اصلا کرونا بگیرم و به کنکورم لطمه وارد بشه. پژوهش هنر هم رشته ای هستش که باید همه ش حفظ کرد و اگر بیمار باشم ضرر می کنم و جا میمونم 

من از رتبه ی برتر پرسیدم گفت رتبه شدن با ۶ ساعت در روز خوندن ممکنه

منم تکرقمی ارشد پژوهش هستم ایشالا 

ولی خب این رو هم بگم که این سه ماه خیلی ریسکی هستش چون اگر خدایی ناکرده مشکلی پیش بیاد عقب میفتم. یعنی یک سرماخوردگی ساده ممکنه ده روز از این سه ماه رو خراب کنه 

سایت هنر تست به چه صورت هست؟

منم گرافیک و هدفم روزانه هس

مهدی عطار عزیز تو چه رشته ای میخای امتخان بدهی؟ آیا شما شروع کردین؟ من چون سه درس داره پژوهش هنر می خوام فقط سه ماه وقت بزارم و برای هر درس یک ماه. ولی بکوب می خام بخونم این سه ماه رو 

دنبال انگیزه نگردید فقط شروع کنید

شهرزاد خانم شما چه رشته ای میخخاید امتحان بدین؟ من پژوهش هنر می خام امتحان بدم و جز به تک رقمی به چیز دیگه ای فکر نمی کنم. و حتما میارم

بهترین زمان برای تغییر رشته کنکور ارشد هست

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۷ مهدی عطار

استرس رو از خودتون دور نگه دارین. تنها دشمن پنهان شما در روز کنکور استرسه. با آرامش کامل سر جلسه حضور پیدا کنین.

آقای دکتر؟ درس فرهنگ هنر برای رشته پژوهش هنر،  کدوم قسمتهاش نمره آورتره که روی اون وقت بیشتری بگذارم؟

کتاب تست هم توی پکیج هاتون هست؟

برای درس زبان هم می خام که تمرکزمو روی بخش تخصصی بگذارم چون تخصصی خیلی راحتتر میشه پاسخ داد تا زبان عمومی که لغات سختی داره 

برای جلوگیری از فراموشی مرور درس ها میتونه موثر باشه

من حفظیاتم خیلی عالیه به خودم ایمان دارم که از پس درس نقد هنری و ادبی و فرهنگ هنر برمیام 

برای قبولی در کنکور فقط باید  پیوسته و همیشه بخونید 

زبان که ضریب دو داره در ارشد پژوهش هنر چقدر تاثیرگذار خواهد بود؟

کنکور هنر میتونه شیرین و قشنگ باشه اگه از منابع مطمئن باشیم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۱ مهدی عطار

هنر دانشی نیست که بخواین فقط برای کنکور حفظ کنین. باید با علاقه تمام مطالبی که می‌خونین رو درک کنین تا به نتیجه برسین.

زبان که ضریب دو داره در ارشد پژوهش هنر چقدر تاثیرگذار خواهد بود؟

آیا منابع شما درس نقد هنری و ادبی را کامل پوشش میده؟ چون این درس برای من خیلی مهم و حیاتیه 

من زبانم صفر صفره آیا شانس قبولی در روزانه شهر تهران دارم؟

سلام با توجه به اینکه شما تخصصی کار می کنیم من تصمیم دارم منابع ارشد پژوهش هنر را از شما بگیرم 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۶ مهدی عطار

سعی کنین با افرادی که در رشته موردنظرتون قبولی کسب کردن مشورت کنین و مسیر روشن‌تری رو از رشته و اهدافتون داشته باشین.

موفقیت ما در کنکور در گرو خیلی چیز ها هست

که رعایت کردن هر کدوم میتونه مارو چند قدم به موفقیت نزدیک کنه 

یکیش اینه که منابع درست انتخاب کنیم جامع و کامل که در این مورد توصیه من به دوستان منابع دکتر رضایی هستن که امتحانش رو پس داده 

یکیشم که همه میدونیم علاقه شرط اول انتخاب ما هستش حتما علاقتون رو در نظر بگیرین و بر اساس اون انتخاب کنید رشته خودتون رو 

مورد بعدی که خیلی اهمیت داره برنامه ریزی درست و متعهد بودن به برنامه ریزی هامون هست برنامه رو باید درست انجام بدیم و تنبلی نکنیم

یکی دیگه از موضوعاتی که باید بهش توجه کنیم نحوه درس خوندن هست فکر نکنید حتما باید روزی ۸ ساعت درس بخوانید تا موفق بشید شاید شما مغزتان ۴ ساعت در روز همراهی میکنه شما رو تا درس بخوانید ولی در عوض مفید می میخونید با تمرکز کافی پس کیفیت مطالعه مهمتر از زمان زیاد مطالعه هست فایده نداره که ۸ ساعت بدون تمرکز درس بخوانید پس ۴ ساعت با تمرکز و مفید درس خوندن بهتر از ۸ ساعت بدون تمرکز درس خوندن هست 

یه نکته دیگ که برای افزایش تمرکز و کیفیت مطالعه بهتون کمک میکنه ورزش هست در حد ۱۵ یا ۲۰ دقیقه در روز ورزش میتونه کمک زیادی بکنه البته که ناگفته نماند تغذیه و استراحت کافی هم لازمه

همه این ها در نهایت بستگی به تلاش شما دارند مهم تر از همه چیز باید پشتکار و تلاش داشته باشین تا به هدف مورد نظرتون برسین

یک دانشگاه خوب و معتبر میتونه تضمین کننده آینده شما باشه پس ارزش تلاش کردن داره

 

انگیزه داشتن خیلی مهمه...

تصور کنید سال دیگه، با رتبه ی خوب دانشگاه خوب قبول شدین....

ارزش تلاش امروزمان رو داره

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۸ مهدی عطار

کنکور هنر یک رقابت تنگاتنگه، پس یادتون باشه حتی یک تست می‌تونه شما رو از رقباتون جلو یا عقب بندازه.

کنکور هنر جامعیت زیادی داره...گستره مطالب زیاده...خودتون رو با منابع بسیار سردرگم نکنید

خوندن خوب یک کتاب ،بهتر از چندین کتاب خوندنه...

باید گهگاه به کمک هنر از خود بدر آییم وفاصله بگیریم واز بالا برخود بگرییم یا بخندییم(نیچه)

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۱ سهراب یوسفی

عشق به هنر هیچوقت خاموش نمیشه هرچند سال هم بگذره دوسداری در اوردگاه هنر شرکت کنی و بدرخشی البته با منابع خوب

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۹ سهراب یوسفی

بهای زندگیتو بارنگی یه کنکور هنر خوب و منابع عالی پرداخت کن

به قول فرناندو پسوا:هنر مارا به گونه ای رویایی از درد هستی رها می سازد...

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۳ سهراب یوسفی

کنکور چیزی نیس ک ازش فرار کنی من عاشق کنکورم و ب این زودیا خسته نمیشم تا موفق نشدم

منابع خوب انتخاب کنیدو خوب بخونیدشون وبا خدا توکل کنید...

حتما موفق میشین✌  

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۷ سهراب یوسفی

کنکور یعنی کنکاش کردن در مسیر کور اما با داشتن منابع خوب این مسیر چنان رو شن میشه که کیف میکنی

تمامی هنرها دست گرمیه تا بزرگترینش یعنی هنر زندگی کردن رو یاد بگیریم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۲ سهراب یوسفی

بزار هرکسی هرچی دوسداره بگه تو راهتو انتخاببا کن منابعتو بگیر و فقط بشین بخون قطعا موفق میشی

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۱ نگار حاتمی

کنکور هنر یعنی جنگ با چیزی که میخوای باشی و چیزی که بقیه ازت می‌خوام باشی

۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۱ سهراب یوسفی

کی گفته کنکور سخته.کی گفته قبول نمیشیم.با منابع خوب اقای رضایی حتما قبول میشیم

درزمینه رشته های هنری منابع فراوانی برای خوندن وجود داره ولی برای آزمون کنکور باید منابع دقیقتری رو در اختیار داشته باشیم،که منابع گروه آقای دکتر رضایی در این زمینه خیلی کمک میکنه .

مهم ترین مسیر موفقیت انتخاب مسیر درست قرار ست . با خواندن منابع جامع در مسیر قدم بر میدارم 

گروه اساتید آقای دکتر رضایی از بهترینها هستن با توجه به رشته خودم ،درزمینه پروژه تحلیل کارگردانی، استاد نصرالله قادری بزرگترین استاد دراین زمینه هستن ومن آرزوی داشتن کلاس باایشون رو دارم.به امید خدا

سختی راه ب شروع کردنشه.وقتی شروع کنی دیگه خودتو باید جزء نفرات برتر کنکور ارشد بدونی

ای کاش بشه با قیولی های سال گذشته ارتباط گرفت و ازشون راهنمایی خواست ، چیزی که تا الان مطمئنم داشتن منابع خوبه

به امید خدا امسال با گروه آقای دکتر رضایی آشنا شدم وبا استفاده از منابع عالییشون وکمک خداوند تلاش ،بتونم رتبه تک رقمی بیارم

هنر بخشی از زندگی ماست ، و کنکور هنر فقط یه مانع کوچیکه که با علاقه به راحتی میشه از سر راه برش داشت

این ایام تعطیلات کرونایی بهترین فرصته که با همت مضاعف برای کنکور هنر درس خوند

چندین بار تو رشته ارشد کارگردانی شرکت کردم ،اما به رتبه دلخواهم برای روزانه دانشگاه تهران ،دست پیدا نکردم منابعم کامل نبود 

بچه های هنر همیشه از این و اون و خانواده بابت رشتشون حرف شنیدن .. ولی باید با موفقیت به همه اثبات کرد که حرفاشون بی معنی بودن

حتی از همین امروز هم میشه شروع کرد ، به هیچ عنوان دیر نیست و فقط گمی پشتکار نیاز داره

ما هنری ها جز معدود آدما هستیم که به رشتمون عشق و علاقه داریم 

من تصورات غلط اطرافیانمو با موفقیتم بهشون جواب میدم

برای موفقیت باید با موانعی مثل زمان جنگید و جلو رفت ، از زمان باید به خوبی استفاده بشه

کنکور هنر یعنی حس خوب شناخته شدن به عنوان یک هنرمند ...

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۶ محمد امین

 حرف اخر تو بهتر از هرکسی میتونی به آیندت هویت بدی.تلاش واقعی همیشه نتیجه مثبت داشته.امیدوارم از از کنکور هنر سربلند بیای بیرون.باامید پیروزی برای همه دوستان

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۵ سهراب یوسفی

قدرتمند ترین منابع رو از اقای رضایی تهیه کن با هنگام هنر و رتبه تو تک رقمی کن

هیچوقت برای شروع دیر نیست ، هرچقدر هم دیر باشه بازهم ارزش شروع کردن رو داره

هنر هنرمند محل انعکاس عقاید درونی اونه ، پس اگه حرفی برای دنیا داری شروعش اینجاست ! کنکور هنر !

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۲ سهراب یوسفی

راه نجات در هنر کنکوره.با داشتن منابع عالی و خوب حتما موفق میشی

موفقیت توی کنکور هنر فکر و خیال نیست ، با کمی اراده و خوندن منابع خوب به راحتی به دست میاد

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۰ سهراب یوسفی

عشق ب کنکور هنر هیچوقت خاموش نمیشه.تو هرسنی باشی ارزش داره کنکور هنر شرکت کنی

اعتماد داشتن به خود و باور داشتن به موفقیت = تضمین رسیدن به اهداف

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۸ سهراب یوسفی

انرژیتو از منابع خوب بگیر با داشتن منابع خوب هستش ک ادما باهمدیگ رتبه هاشون فرق میکنه.

آمدن هر صبح پیام خداوند برای  آغاز یک فرصت تازه است "برخیز ودر این فرصت تازه،زندگی را زندگی کن،تغیر مثبتی ایجاد کن،وازیک روز دوست داشتنی لذت ببر...

هی نگیم غول کنکور ! کنکور هنر غول نیست ! کنکور هنر عشق و علاقست

نقاشی بدون هنر نقشی نداره.هنرم بدون کنکور ثمره نداره

بدای رسیدن به اهداف فقط باید تلاش کرد و دست از تلاش برنداشت تا رسیدن به موفقیت

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۶ سهراب یوسفی

نقاشی زندگیتو رنگی رنگی کن با کنکور هنر و مدادرنگی هایی ک از هنگام هنر دریافت میکنی.بی شک تو تک رقمی خواهی شد

اونایی که علاقه مند واقعی باشن و از روی عشق و علاقه سمت کنکور هنر اومده باشه قطعا موفق میشن

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۴ ملیحه علیمرادی

سرنوشت همه ما در گرو اینه که همین الان شروع کنیم به تغییر سرنوشت.کنکور هنر بهترین پیشنهاده

اینکه میشه با هر لیسانسی توی ارشد هنر شرکت کرد یعنی فرصت جبران اشتباهات گذشته

کنکور هنر محل کشف استعداد ها و هنر های جووناست 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۹ محمد امین

من با کنکور هنر به اهدافم بعد میدم

شرط اول کنکور هنر داشتن منابع خوب و تضمینیه

خدا کنه بتونیم تا وقت کنکور کامل مطالعه کنیم ، فقط نیازمند برنامه ریزیه

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۶ روح الله رجائی

سلام بر هنرمندان آینده ایران

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۳ ملیحه علیمرادی

توی هدفتون ثابت قدم باشید خدا همیشه باشماست تا لحظه موفقیت.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۵۹ محمد امین

پیچ تند کنکور رو با منابع دکتر رضای به راحتی رد میکنم

برای موفقیت بهتر بجای اینکه کلی کتاب بخونیم ،چندتا کتاب کامل و مفید بخونیم تا بخوبی تو ذهنمون ثبت بشه

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۵۳ محمد امین

هنر من صلاحه منه واسه اعلام پیروزی.بزودی اعلام پیروزی میکنم در کنور هنر

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۹ ملیحه علیمرادی

حواست باشه طوری تلاش کنی که وقتی نتایج کنکور اومد از ته دلت خدارو شکر کنی 

ارشد هنر برای خودش دنیایه... امیدوارم همگی موفق بشیم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۶ روح الله رجائی

اگر رسیدن به ارشد هنر هدف و آرزوی ماست باید برای رسیدن بهش تلاش کنیم

 

امسال شیوه خوندن رو عوض میکنیم و با قدرت ادامه می‌دهیم تا قبولی

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۴ محمد امین

هدف یعنی صبح که بیدار میشی با فکر رسیدن به رتبه برتر در کنکور هنر درستو شروع کنی

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۰ سهراب یوسفی

با منابع خوب اقای رضایی قله کنکور هنرت رو فتح کن تو باید موفق بشی.از تمام کاعنات استفاده کن

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۳۸ روح الله رجائی

فقط برای کنکور ارشد هنر از منابع دکتر رضایی انتشارات هنگام هنر و سایت هنرتست استفاده کنید

امروز یه انگیزه جدید برای قبولی کنکور پیدا کردم.من اونی میشم که خودم میخوام

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۲۳ روح الله رجائی

سایت هنر تست عالی و جامع و کامل هست

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۰۱ سهراب یوسفی

هر شهری ک باشی میتونی منابع کنکور هنرتو از اقای رضایی تهیه کنی و رتبه تک رقمی بشی

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۷:۴۸ ملیحه علیمرادی

پاشین درس بخونید که کنکور منتظر ماست

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۷:۴۰ محمد امین

دلیلی برای شکست وجود نداره وقتی خدا کسایو سر راهت قراره میده که بهترین کمک هارو بهت میکنن تا تو قبول شی در کنکور هنر

پس از هر سختی آسانی هست . پس امروز تلاش کن برای آسایش درفردایت

قبولی تو ارشد هنر عشقی میخواد که حاضر باشی براش از همه چیزت بگذری

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۶:۰۱ سهراب یوسفی

صبح همه.تون بخیر.برا کنکور وقتی درس بخون که همه خوابن.وقتی هدف داری صبح زود پامیشی وقتی عشقت میشه کنکور ارشد هنر باید صبح پاشی.بااین منابع خوب حتما تک رقمی میشیم تو کنکور

میزان موفقیت شما براساس مقدار موانعی که در راه رسیدن به اهدافتان پشت سر گذاشته اید سنجیده می شود

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۰۸ پریسا مهدوی

یادت باشه که هیچ چیزی ارزشمند تر از تلاشی که کردی نیست 

و هیچ چیزی واقعی تر از خیالات هنرمندانه و رویاهات نیست 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۰۴ پریسا مهدوی

چیزی که همیشه جواب میده اینه که فرصت ها رو پیدا کنی به خودت اعتماد کنی و دنبال رویا هات بری 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۵۹ پریسا مهدوی

 خیلی  بستگی داره از چه منابعی استفاده می کنید و چه مباحثی رو میخونید 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۵۵ پریسا مهدوی

چون مطالب بیشتر به صورت حفظی هستند تکرار و نکته برداری و تست زیاد میتونه خیلی کمک کننده باشه 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۴۸ پریسا مهدوی

ممنون از جزوات خلاصه و مفیدی که قرار میدین 

و کانال تلگرامی خوبی که دارین

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۴۰ پریسا مهدوی

در رابطه با کنکور هنر خصوصا در مقاطع بالا تر اطلاعات کمی در سایت ها وجود داره ولی شما در این سایت میتونید در رابطه با  همه ی رشته های هنری در مقاطع مختلف هر مطلبی که لازم باشه پیدا کنید

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۳۱ پریسا مهدوی

سایت و گروه دکتر رضایی جامع ترین و مفید ترین چیزی بود که پیدا کردم 

و واقعا ممنونم 

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۱۳ پریسا مهدوی

امیدوارم من هم بتونم دانشجوی هنر بودن رو بعد از سال ها رشته ی متفاوت خوندن تجربه کنم  

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۱۱ پریسا مهدوی

برای همه ی دوستانی که امسال در کنکور هنر شرکت  می کنند ارزوی موفقیت میکنم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۲:۰۹ پریسا مهدوی

همه ی رشته های هنر خیلی خیلی جذابه

با تلاش و توکل بر خدا هر کاری ممکن است.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۱:۲۱ سهراب یوسفی

کنکور هنر میدهم.و خودم را به.خودم ثابت میکنم.من میتوانم من موفق میشوم ان شاالله

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۱:۲۰ مهدی عطار

با یه برنامه‌ریزی می‌تونین از همین الان شروع کنین. هیچوقت برای رسیدن به موفقیت دیر نیست.

با منابع دکتر رضایی دیگه سردرگم نمیشید و وقتتون تلف نمیشه.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۵۸ محمد امین

کنکور هنر یعنی توانایی به چالش کشیدن زندگی درونیت

رشته هنر صمیمی ترین وشادو خسته ناپذیرترین  رشته دانشگاهیه

داشتن اراده و منابع مناسب دو شرط رسیدن به موفیقت است.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۳۸ محمد امین

برای نتیجه دعاهای مادرم همه تلاشمو میکنم که در کنکور امسال بتونم دلشو شاد کنم

راجب کتاب های تالیفیتون یه اطلاعاتی بزارید..مثلا چند صفحه اند و ..

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۳۱ ملیحه علیمرادی

من دنیامو با هنر تصور میکنم و با کنکور هنر میسازمش

برای آزمون های  عملی رشته های مختلف گروه دکتر رضایی  کلاس های آمادگی برگزار میکنن .

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۲۴ محمد امین

کنکور هنر پلی برای سفر به دور دست های زندگی

خیال کنکور هنر منو دیونه و عاشق کرده

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۱۸ محمد امین

به خودم اجازه دادم کنکور هنر منو با خودش هرجایی ببره.این سفره شخصیه

اگر هنر وجود دارد به این دلیل است که جهان عالی نیست وگرنه نیازی به هنر نبود.

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۱۰ ملیحه علیمرادی

بی خوابی های شبای کنکور سخته اما رتبه خوب همه این سختیارو شیرین میکنه واسم

من یک هنرمندم و هنر بخشی از زندگیه منه.بخاطر نجات زندگیم کنکور امسالو با نتیجه مثبت تموم میکنم

۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۰:۰۳ ملیحه علیمرادی

من بلطف خدای بزرگ و منابع مفید دکتر رضایی و تلاش های رضایت مندم از پی کنکور امسال برمیام

ما الان بیش از هر چیزی به هنر نیاز داریم.

شرکت در کنکور هنر یکی از کارهای واجب که هر انسان هنرمند باید تجربش کنه

شرکت در کنکور هنر یکی از کارهای واجب که هر انسان هنرمند باید تجربش کنه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۵۵ سهراب یوسفی

کنکور ارشد هنر یعنی شروع.موفقیت هنری

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۵۴ ملیحه علیمرادی

قبولی درکنکور هنر جرء احساس ناب یه دانشجو هنره

کنکورهنر۱۴۰۰، به یادماندنی ترین کنکورمون میشه وقتی رتبه تک رقمی بیاریم...

مخالفت با رشته هنر زیاده دربین خانواده ها.اما من ثابت میکنم کنکور هنر بهترین انتخاب زندگی منه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۴۸ ملیحه علیمرادی

فقط به خودت ایمان داشته باش که میتونی اون کسی باشی که بعد کنکور به خوش افتخار میکنه

َمن نقاشم میخوام تصویر رتبه برتر شدن در کنکور رو نقاشی کنم

موققیت برای من است پیش به سوی آینده روشن 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۴۲ ملیحه علیمرادی

تا کنکور هنر وقت زیادی نداریم  سعی کنیم گام هایمان را پر بارتر برداریم

ارزوی موفقیت برای همه علاقه مندان به هنر به خصوص سینما.

کنکور هنر منشا همه احساسای خوب در وجوده منه

زندگی یعنی جرات ریسک کردن 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۳۳ سهراب یوسفی

تا کنکور خیلی زمان داری اما از تک تک لحظاتت استفاده کنکن.وکنکور.منابعتو بخون

برای آزمون عملی موسیقی  نوازندگی شما حائز اهمیته. فرم صحیح دست گیری ساز یا نشستن بر روی صندلی، اجرای صحیح نت ها، اضافه کردن زینت ها به نوازندگی، با احساس نواختن و کنترل ریتم از موارد موثر در نتیجه گیری آزمون عملیه.

کنکور عملی خیلی مهمه ‌ و ضریب ۴‌داره دوستان ازش غافل نشین .

کنکور عملی هم خیلی مهمه ‌ و ضریب ۴‌داره دوستان ازش غافل نشین .

۱_ کنکور هنر

۲_ کنکور هنر

۳_ کنکور هنر

.

.

.

امسال برای این هدفت تلاش کن....

 

برای خوندن رشته ی مورد علاقه ت در ارشد فقط کافیه کی بخوای.

هنر بازتاب یک واقعیت نیست بلکه واقعیت یک بازتاب است.

نکته برداری از نکات مهم کنکوریست

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۰۳ سهراب یوسفی

کنکور هنر عشق به هنره.کنکور هنر با کنکورهای دیگ فرق داره.منابع رو تهیه کن تا رتبه ت یک بشه

فرقی نداره کارشناسی‌ چه رشته ای خوندی با دکتر رضایی در رشته ی مورد علاقه قبول میشی.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۵ سهراب یوسفی

زندگی هنریتو از این رو ب اون رو کن چون تو لیاقتشو داری و بهترین منابع رو از هنگام هنر تهیه کن

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۰ سهراب یوسفی

یکسال منابع کنکور هنر رو بگیر و بخون چند سااال خودتو جلو بنداز این واقعیه

امروز درهای گذشته رو میبندم ودرهای آینده رو به روی خودم می گشایم وبا عزمی راسخ بسوی فصلی جدید در زندگانی ام گام می نهم...

خدایا کمکم کن...🤲

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۴ سهراب یوسفی

دلتنگ هنرم.دلتنگ کنکور هنر.دلتنگ تستهای کنکور هنر.با منابع کنکورم شبها میخابم.پیش بسوی رتبه تک رقمی کنکور

چالش اصلیه کنکور هنر همون مشخص نبودن منابعه که با دکتر رضای این مشکل حل میشه.

برای همه گی آرزوی موفقیت میکنم

امیدوارم مزد تلاش هامون رو بگیریم وبا تک رقمی شدن ،همه سختی ها از یادمون بره..

نباید کنکورو سخت بگیری باید به خودت اعتماد کنی 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۳۱ سهراب یوسفی

خودت به خودت انگیزه بده انرژیتو از منابع بگیر با هنگام هنر هماهنگشو تا رتبه ت تک رقمی بشه

موفقیت یعنی جنگیدن با موانع سر راهت 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۸ سهراب یوسفی

عشق به هنر باعث میشه اینجوری تلاش بکنی و انگیزه داشته باشی و تو.کنکور با منابع خوب درصداتو بالا بزنی و تک رقمی بشی

میگن از فاکنر(نویسنده آمریکایی) پرسیدن، بعضی از مردم میگن با اینکه گاهی دو یا حتی سه بار نوشته های شما رو می خونیم، اما چیزی نمیفهمیمم، برای اونا چه توصیه ای دارید؟

فاکنر جواب میده، چهار بار بخونن!!!

برای فهم و درک بهتر مطالب هنر باید بیشتر تلاش کرد...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۳ سهراب یوسفی

دنیاتو بساز با یه کنکور هنر خوب و موفق.تو هیچوقت بازنده نیستی حتما با این منابعی که داری موفق میشی

شرکت در آزمون های آزمایش هم برای سنجش سطح مطالعاتتون مفیده...

حتما کنکور های سالهای گذشته رو بزنید ...

 

 

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۱ سهراب یوسفی

من سال اولمه میخام کنکور ارشد هنر رشته بازیگری شرکت کنم تجربه انچنانی ندارم چوون لیسانسم حسابداری بوده اگر کسی تجربه کنکور بازیگری ارشد رو داره بهم.کمک کنه ممنون.09306059668

@sohrab_yousefiii

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۸ نگار حاتمی

کنکور هنر می‌خوام بدم چون می‌خوام دنیایی که خودم دارم میبینمو به بقیه مردمم نشون بدم، می‌خوام مردمم با دید خودم آشنا کنم 

 

 

 

 

 

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۷ سهراب یوسفی

عشقتو بزا هنر تلاشتو بزا منابع توکلتو بزار ب خدا برو جلو ک موفقیت نزذیکه

خبر خوب اینکه...

ابرها هرگز حریف آفتاب نشدن...

این روزها هم خوب یا بد...سخت یا آسون ...میگذرن!

به آینده امیدوار باش و امروز فقط منابع رو مطالعه کن، آینده روشن...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۳ نگار حاتمی

همچنین تشکر میکنم از آقای رضایی، من امسال دیگه بیخیال کنکور دادن شده بودم،بعد از اینکه نتایج اومد و قبول نشدم گفتم دیگه فقط به فکر کارم باشم ،تلگرام عضو کانال آقای رضایی بودم و برام پیام اومد و با خوندن مطالبشون دلم نیومد از هنر دل بکنم و انگیزه درس خوندن دوباره با فقط ی کانال پیدا کردم

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۱ سهراب یوسفی

جاده.کنکور هنر خیلی تاریکه اما با داشتن چراغی چون منابع براحتی از این راه عبور کن

میگن یه روز یه مرد ۶۳ ساله یه ماشین سنگین و از روی زمین بلند کرد تا دست نوه شو از زیرش بیرون بکشه! اما قبل از اون هیچ چیز سنگین تر از کیسه ۲۰کیلویی رو بلند نکرده بود!تازه بعد از ۶۳ سالگی فهمیده بود چقدر توانایی داشته که باور نداشته وکاراشو با حداقل ها گذرانده!!

عمر تون رو با حداقل ها نگذرونید...وقبل از اینکه دیر بشه به خودتون باور داشته باشین...

موفقیت توی کنکور هنر جزء توانایی های شماست بهش باور داشته باشین

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۰۵ سهراب یوسفی

تو کنکورتو بده با منابع خوب بقیه ش دست خدا همه چی واست رقم میخوره فقط بخون

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۰۱ نگار حاتمی

در آخر آرزو میکنم هر کسی که لیاقتش رو داره وبهترین مسیر زندگیش قبولی کنکور هنر هست سربلند از این آزمون بیرون بیاد و به آرزوش برسه❤️

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۰۱ سهراب یوسفی

هر درس  خواندن و کنکور دادن برای همه شفاف نیس از منابع استفاده کن و از مشاوران راهنمایی بگیر

همیشه سعی کنید مسائل رو ساده کنید...

واز پیچیدگی هاش کم کنید...

شاید به خاطر سپردن مکاتب و آثاری هنری وسبک های مختلف ابتدای کار کمی سخت بنظر برسه...

اما همیشه راهی برای ساده کردن مسائل وجود داره...

مثل خوندن منابع دکتر رضایی...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۵۱ سهراب یوسفی

همه انسانها بنظرم هنرمندن واما هنر تو ذاتشون هس اما عده.کمی هستند که حاضرن برن دنبالش و حتی کنکور بدن و بشینن منابع بخوننخوب و رتبه تک رقمی بیارن

قانونی داریم که ثابته و اون اینه که ما به محیط اطرافمون عادت میکنیم...

برای موفقیت در کنکور هنر با موفق ها در این زمینه ارتباط بگیرین و جاهایی رفت و آمد داشته باشین که شما رو به هدفتون نزدیک کنه

مثلا کانال تلگرامی دکتر رضایی و صفحه ی اینستاگرام دکتر رضایی

که در کانال تلگرام آزمون های چهار گزینه ای میزارن ودر صفحه ی اینستاگرام نقاشی ویا آثار هنری توضیحاتشو میزارن..

و این خیلی برای کسی که داره برای کنکور میخونه خیلی مفیده

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۴۹ سهراب یوسفی

داشتن روح هنری و تفکر هنرمندانه باعث میشه حتی کنکور هنر رو هم پشت سر بزاری با موفقیت.اما منابع خوب داشته باش

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۴۷ نگار حاتمی

هنر نقطه اشتراک همه آدم هاست، فارق از فرهنگ و ملیت و شغل و... همه از هنر لذت میبرن ، کسی نیست تاحالا با هنر ارتباطی نداشته باشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۴۶ سهراب یوسفی

عشق به هنر که داشته باشی هیچی برات مهم نیس و همه سختیارو به جون میخری و کنکور هنر میدی و منابع اقای رضایی رو تهیه کن

بسته هایی که برای آزمون سالهای گذشته است کمک بسیار بزرگی برای کسب مهارت در کنکور هنر است

بسته هایی که برای آزمون سالهای گذشته است کمک بسیار بزرگی برای کسب مهارت در کنکور هنر است

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۴۳ سهراب یوسفی

روز کنکور چنان خستگی از تنت بیرون میره که حالت جا میاد چرا؟چون منابع خوبی داشتی.چون تمام تلاشتو کردی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۴۲ نگار حاتمی

مهم ترین شغل دنیا به نظر من هنرمند بودنه ، وقتی مردم کم میارن از دنیا و بدیاش خسته میشن ، هنرمند کسیه که زیبایی های دنیا رو نشونشون میده و به زندگی برسون میگردونه

 

 

 

 

من فکر می کنم اکثر مواقع سه دور مطالعه بهترین نتیجه رو در یادگیری مطالب در برداره

قبولی در کنکور هنر، امری ،دست یافتنی ست...

اگه امروز شروع کنی و بهترین منابع با بیشترین مشمولیت در کنکور رو بخونی

 

به بار نشستن تلاشمون در کنکورهنر فقط با منبع مهم وپربارهنگام هنرامکان تحقق داره

برنامه ریزی هوشمندانه همراه با این جزوات قطعا نتیجه ی خوبی به همراه میاره

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۹ سهراب یوسفی

به ندای درونی قلبت گوش کن و هنرت رو با یه کنکور عالی و منابع عالی شکوفا بشی

به نظرم با این جزوات مختصر سازی شده میشه برنامه ریزی تمیزی از الان تا زمان کنکور انجام داد که استرس رو کاهش میده

زمان ثبت نام کنکور ارشد تمدید شد تا ۲۶  آذر...

فرصت رو از دست نده

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۶ سهراب یوسفی

زنده کردن نام خود و درخشیدن در کنکور تلاش میخاد انرژی میخاد توان میخاد منابع خوب میخاد میدونم ک میتونیم بدرخشیم

جزوات آقای رضایی کمک بزرگیه برای کسانی که محدودیت زمانی دارن

سلام

برای کنکور هنر "ارشد -دکتری"  کافیه که وقت کافی بزاری و منابع خوب بخونی...

البته انگیزه وهدف داشتن هم خیلی مهمه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۳۵ نگار حاتمی

کنکور هنر یعنی شجاعت

شجاعت از دست دادن خیلی چیز های مادی برای رسیدن به رستگاری،رسیدن به چیزهایی فراتر از پول و مادیات

کنکور هنر یعنی با هدف بری دنبال رویاهای هنریت

از گروه آقای رضایی ممنونم که جزوات خلاصه و مفیدی رو در اختیار داوطلبان عزیز قرار می دن.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۲۷ نگار حاتمی

هنر نوعی رستگاری است ما را از خواستن یعنی درد و رنج آزادی میبخشد،تصاویر زندگی را دلربا میکند

رشته پژوهش هنر کمک بسیار بزرگی به شناخت هنر در جامعه می کنه و خیلی خوبه که اکثر متقاضیان از رشته های غیر هنری میان به این رشته.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۲۴ سهراب یوسفی

کنکورت رو به قشنگترین شکل ممکن رد کن و بعداز کنکور به خودت افتخار کن با منابع خوب اقای رضاییی

کنکور هنر یه در وروده اصل مطلب درک عمیق هنر هست مخصوصا کسانی که تغییر رشته ایی هستن باید خیلی روی درک هنر سرمایه گذاری کنن با مراوده با دوستان هنرمندشون 

برای کسایی که گپ تحصیلی زیادی دارند می گم که به معجزه شروع دوباره باور کنن ارشد میتونه یه شروع دوباره باشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۱۸ سهراب یوسفی

خیلی خوشحالم ک با اقای رضایی اشنا شدم و با اینکه کارشناسی حسابداری خوندم اما کنکور ارشد هنر با منابع خوبشون میخام بترکونم انشالله

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۱۵ سهراب یوسفی

کنکور سد محکمیست خاکریز عجیبیست اما با داشتن منابع خوب همه این نگرانی برطرف خواهد شد

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۱۴ سیمین افشار

آرزو دارم هر یک از ما که علاقه مند واقعی شرکت در رقابت کنکور اونم از نوع هنر هست شرایط تهیه ی منابع مطمئن رو داشته و بتونیم ضمن ثبت نام با اطمینان و امید مطالعه ی دقیق و هدفمند رو از همین روزا شروع کنیم. قطعا باید قدردان گروه آقای رضایی و همکاران هم برای همچین پیش آمد قابل توجهی باشیم🌹

کنکور هنر بهترین پل برای ورود به دنیای گنجینه هنرمندان کهن

موفقیت در کنکور بیشتر از دانش بالا به مهارت نیاز داره یعنی تسلط بر متد کنکور

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۰۸ سیمین افشار

سام شپارد نمایشنامه نویس آمریکایی تبار می گه زندگی چیزی هست که برات اتفاق می افتد وقتی داری برای چیز دیگری برنامه می ریزی. من باهاش موافقم و به نظرم هر یک از ما ضمن تلاش برای به دست آوردن چیزی لازمه اون رو رها کنیم و اون چه برامون مهم هست عملکردمان باشه .آخر  کار هر چی پیش بیاد قطعا برای ما و به نفع ماست. 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۰۵ سهراب یوسفی

کنکور ارشد هنر یعنی موفقیت در طول زندگی

اگه به دنبال فهمیدن اسرار هنری هستی کنکور هنر شرکت کن

کنکور امسال رو فقط میخوام با منابع دکتر رضایی تجربه کنم

اگه رویایی ندارین همین الان به فکر کنکور هنر باشین

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۵ سهراب یوسفی

راز موفقیت استفاده از منابع هنگام هنر هستش.کنکور پل میان تو و موفقیته

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۳ نگار حاتمی

هنر راه نزدیک شدن به خداست ، و کنکور هنر مسیر رسیدن رو کوتاه تر میکنه

این مطلبتونم راجب پژوهش هنر خیلی خوب بود

با کنکور هنر توان جان بخشیدن به رویاهاتو داری

کنکور هنر پرتابی است بسوی آینده زیبا

تلاش راز موفقیت من است

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۸ سهراب یوسفی

عشقت رو با کنکور قاطی کن تا دیگ از کنکور نترسی.کنکور یعنی را رفتن به سمت عشق

با پک کامل منابع کنکور هنر دکتر رضایی به راحتی ازدیگران سبقت بگیرید

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۵ سهراب یوسفی

هر کسی هدفی داره و هرکسی برای یک رویا تلاش میکنه تا در کنکور موفق بشه با منابع خوب اقای رضایی

امسال خیلی به کنکورم امیدوارم ودارم به آرزو هام نزدیک تر میشم

سلامتی روح انسان از هنره وجودشه ، حرکت مستمر آن در زندگی ، شرایش کنکوره هنره

قبولی در کنکور هوش زیاد نمیخواد تلاش و پشتکار زیاد میخواد

با منابع مفید گام های بلند را کوتاه برداریم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۰۳ سهراب یوسفی

کنکور تورا میخواند

هنر تورا میخواند

منابع خوب تورا میخواند

عشق تورا میخواند

هنر بخشی از وجود یه فرد خاصه،شرکت در کنکورهنریعنی قدم برداستن برای زندگی خاص هنری

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۰۱ سهراب یوسفی

دلتو محکم کن با این منابع کنکوری ک گرفتی حتما موفق میشی.

ثبت نام در کنکور هنر یهنی جرات نه گفتن به افرادی که مثل شما فکر نمیکنن

کنکور هنر یعنی پاگذاشتن به سرزمینی که همه از جنس خودتن

مندر کنکور برنده ام چون از عملکردم راضی ام 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۷ نگار حاتمی

کنکور سال پیش شرکت کردم ولی به چیزی که خواستم نرسیدم به خاطر کرونا که کتابخونه ها بسته شد و من تو خونه نمیتونم درس بخونم، اما بازم با مخالفت همه اطرافیان ، با اینکه برای دوباره درس خواندن مجبورم کارمو رها کنم، ولی دلم میگه بخون، چون نبود هنر تو زندگیم منو از انسان بودن دور می‌کنه 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۶ سهراب یوسفی

توکل توکل توکل

تلاش تلاش تلاش

صبر صبر صبر 

کنکور هنر تورا میخواند

منابع عالی

کنکور عالی

تست زنی عالی 

رتبه تک رقمی

 

من با داشتن منابع کامل ومفید مثل پک دکتر رضایی قطعا خودمو در کنکور هنر موفق ترین میبینم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۳ سهراب یوسفی

هنرتو کشف کن با کنکور هنر و منابع خوب هنگام هنر مث الماس بدرخش

شرکت در کنکور هنر یعنی رسیدن به خودآگاهی و خودشناسی کامل

امیدوارم دوستان عزیز هنرمند بیشتر به یادگیری جدی زبان انگلیسی اهمیت بدن تا حوزه دانششون گسترده تر بشه.

وقتی میتونی در کنکور بهترین باشی که به رویاهات بها داده باشی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۴۸ سهراب یوسفی

هرجای ایران عزیز که باشی مهم نیس مهم اینه منابع خوب داشته باشی و کنکور هنر بدی و بیای پایتخت

تعریف من از هنر یعنی رسیدن به فهم و دانش ومیراث کهن اجدادی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۴۷ نگار حاتمی

کنکور هنر مخصوص کسایی که به صدای قلبشون گوش میدم و دنبال چیزی فراتر از دنیا هستند

فقط باز مثل هفته قبل ده نفر انتخاب نکنید یک نفر انتخاب کنید اونجور رای جمع کردن کمی ناعادلانه میشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۶ سهراب یوسفی

هنر یعنی غرق درونیات خود کنکور هنرهنر یعنی غرق در خودشناسی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۲ شیوا ناصری

این ایام بهترین فرصت برای درس خواندن و سکوی پرش است.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۱ سهراب یوسفی

عشق و علاقه تلاش میخاد به حرف گفتن نیس باید زحمت بکشی باید سختی بکشی باید منابعتو زیادبگیر بخونی

هنر باعث تعالی روح انسان میشه و روحش رو جلا میبخشه.

اگر میخوای قبولیتو تضمین کنی از منابع دکتر رضایی استفاده کن.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۱۶ سهراب یوسفی

زندگیتو با کنکور هنر از این رو به اون رو کن با داشتن منابع خوب البته

چند باری ارشد کارگردانی شرکت کردم وبافاصله ای که بین آخرین سال تحصیلی وکنکور افتاده بود نتونستم رتبه ام رو پایین‌تر از 54 بیارم ،منابع ام کامل نبود،با راهنمایی دوستی امسال با گروه شماآشنا شدم امید در وجودم بیشتر شده انشالله با استفاده از منابع شمابتونم رتبه تک رقمی بیارم...

وقتی به رشتتون علاقه داشته باشید دیگه خستگی معنی نداره.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۸ سهراب یوسفی

کنکور فقط منابع میخاد.فقط خوندن کافی نیس منابع و مشاوره و اگاهی از خوندنتون

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۷ شیوا ناصری

به جای خواندن چندین منبع حجیم و وقت گیر فقط از منابع دکتر رضایی استفاده کنید.

برای شرکت در رشته ی مورد نظرت نیازی به مدرک کارشناسی نیست.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۵۱ سهراب یوسفی

اراده و انگیزه تو از خودت از خدا و از منابع خوب اقای رضایی بگیر قطعا موفق میشی و تک رقمی میاری

با آرزوی موفیقت فقط کافیه آگاهی و اراده داشته باشید.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۴ سهراب یوسفی

اهسته.و.پیوسته برا کنکور درس بخون سرد نشو خسته هم نشو چون با منابع اقای رضایی حتما موفق میشی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۱ شیوا ناصری

قبول شدن در بهترین دانشگاه ها اصلا کار سختی نیست به شرطی که اراده داشته باشی.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۳۷ سهراب یوسفی

هنر و کنکور هنر خیلی باید واست مهم باشه اره؟پس دنبال منابع خوب باش.منابع اقای رضایی رو بهت معرفی میکنم.ک عالیه

با داشتن منابع دکتر رضایی‌ اصلا ترسی از کنکور نداشته باش.

برای کنکور دادن در رشته ی مورد علاقه ت فقط کافیه کی بخوای.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۸ سهراب یوسفی

به گذشته ت بنگر و با انرژی درس بخون و از منابع اقای رضایی استفاده کن قطعا موفق میشی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۶ سهراب یوسفی

ارزو میکنم همه شما عزیزان در کنکور هنر با داشتن منابع اقای رضایی موفق بشید و.همکلاسی من بشید انشالله

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۰ سیمین افشار

یادمون باشه هر وقت هیجان و حال منفی یا یک تعارض عقب گردی در ما به وجود اومد اون هشدار سیستم دفاعی مون هست که نشون میده حرکت خواسته و هدف مطابق هم و هماهنگ هم نیست. به جای بهانه گیری و تنبلی خودمون را مشاهده کنیم و برنامه ی عملکردی رو برای فرصت باقی مونده تصحیح کنیم.  

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۵ سهراب یوسفی

کاش بشود در تمام این همه در خواندن قدر این منابع را بدانیم و.نکته به نکته ان را قشنگ بخونیم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۳ سیمین افشار

فرمول موفقیت 

هدف خود را انتخاب کنیم .

آن را واضح و روشن ببینیم و بیان کنیم. 

برای رسیدن به ان مرجع و یا منبع مناسب تهیه کنیم.

برنامه ریزی کنیم.

برنامه ریزی مان طبق اولویت ها باشد. 

طبق برنامه به شکل مستمر پیش برویم.

آزمون و تست بدهیم و بازخورد دیگر برنامه ها را دهم به نوعی بسنجیم.

 

ان ها را طبق نتایج کوتاه مدت تحلیل کنیم و در صورت لزوم شیوه مان را اصلاح کنبم. 

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۱۱ سهراب یوسفی

ارزشش را دارد یک سال با منابع اقای رضایی درس بخوانی و بعد موفقیتت را ببینی

هر وقت کنکور به شما اخم کرد شما با بسته های آموزشی دکتر رضایی و تلاشتون بهش لبخند بزنید.

کسایی که به مرحله کنکور هنر میرسن یعنی لیاقت رسیدن به قله موفقیتو دارن و زمانی که ازین مرحله گذشتن یعنی با ناخواسته هاشون جنگیدن .این یه رقابته بین خواستن و نخواستن 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۶ سهراب یوسفی

گر هنر بخوانی گر منابع داشته باشی گر هدف داشته باشی اینک تو تک رقمی میشوی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۴ سهراب یوسفی

زندگی یعنی هنر و کنکور هنر یعنی راه زندگی کردن

ما تنها کسی هستیم که میتونیم برای موفقیتمون تلاش کنیم و برای نتیجه بهتر کنکور باید راهنمایی بگیریم و مسیر رو درست انتخاب کنیم

چقد جذابه که ادم جزء رتبه های برتر کنکور هنر باشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۰ سهراب یوسفی

کنکور هنر یعنی کنکور استعداد ها

غول کنکور هنر رو با منابع جامع و کامل دکتر رضایی شکست بدین .

برنامه ریزی کن و به برنامت پایبند باش .برنامه ریزی درست برای کنکور یه رکن اصلی است نه انتخاب

وقتی یه خودت اعتماد می‌کنی موفق میشی 

برای رسیدن به هدفت حتما باید تلاش کنی هیچ موفقیت بزرگی بدون تلاش بوجود نیامده

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۸ مهدی عطار

درسهای عمومی به اندازه درسهای تخصصی اهمیت دارن. این نکته مهم رو فراموش نکنین.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۸ سهراب یوسفی

تلاشتو بکن منابع خوب هم بگیر وتوکلت ب خدا باشه قطعا موفق میشی

برای رسیدن به هدفت حتما باید تلاش کنی هیچ موفقیت بزرگی بدون تلاش بوجود نیامده

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۶ سهراب یوسفی

کنکور هنر اصلا سخت نیس وقتی هدف داری و منابع خوب داری

دنیا فراتر از خواست و اراده شما نیست وقتی به ارادتون ایمان داشته باشین به درون خودتون نگاه کنید میبینید موفقیت در کنکور هنر در شما نهادینه شده

کنکور رو با منابع دکتر رضایی قورت بده 

فکر قبول شدن در کنکور بهم این انگیزه رو میده که بیشتر تلاش کنم و به رویاهام نزدیک بشم

به خودت اعتماد کن و شروع کن برنامه ریزیو

مطمئنم کمی تلاش ومنابع وکتاب های خوب میتونه کمک کنه امسال در کنکور بهترین باشم

موفقیت در کنکور دست یافتنیه اگه فقط یکم تلاشمونو بیشتر کنیم.

آزمون های آزمایشی فرصت خوبیه برای شناخت نقاط ضعف و قوتتون

قبول شدن در کنکور هنر ، هنری میخواد که فقط شما از پسش برمیاین .پس تلاش کنیم هنرمونو به رخ همه بکشیم

همه هنرو دوس دارن ولی عده ای خاص میتونن هنری باشن پس تلاش کنید یکی ازون افراد خاص باشید

کنکور هنر کنکور اسونیه..نسبت به کنکورای دیگه وضعیت بهتری داره

زندگی کردن هنراست اما هنری زندگی کردن رویاست

کنکور هنر نشونه یه عشق شیرین هنری تو وجوده شماست .وشما بهترین گزینه برای شکوفا کردنش هستین

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۳۸ سهراب یوسفی

تمام تلاش و توانت را برای کنکور اینده بزار چون هم.منابع هنگام هنر عالیه پس وقت رو تلف نکن

برداشتن گام های بزرگ سخته اما موفقیته حاصل از آن شیرینه اگه همراه با منابع دکتر رضایی باشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۳۵ سهراب یوسفی

رویاهات رو با کنکور هنر و منابع خوب هنگام هنر امتحان کن قطعا نتیجه میگیری

وقت طلاست اما زمانی ارزشمنده که توام با هنر باشد

رویا تو بساز با انتخاب درست تلاش برنامه ریزی زمین خوردن و دوباره بلند شدن رها نکردن 

کنکور هنر مثل زندگی جریان داره.تلاش کنید در جریان قرار بگیرید

گاهی برای رفتن به پله بالاتر در کنکور نیازمند یه همراه هستیم .حال میتواند آن یک دوست باشد یا کتاب مفید...

برای آمادگی مصاحبه کنکور دکتری گروه دکتر رضایی کلاس برگزار میکنن پس استرس نداشته باشین ۶۸۱۵۳

زندگی مثل کنکور است ،وقت کم است بجای خط زدن گزینه غلط به دنبال گزینه صحیح باشید

کنکور هنر به دنبال افراد با ذوق ،پرتلاش و اراده است

اگر به دنبال یه نفر هستی که زندگیتو تغییر بده همین الان به درونت نگاه کن.کنکور هنر سرچشمه همه ی لطافت های زندگی است

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۱۶ مهدی عطار

در طول مسیر کنکور شاید گاهی خسته بشید اما هربار که نامید شدین به اهدافتون فکر کنین تا بدونین دارین مبارزه میکنین و این یه بازی نیست.

هیچ شکی برای موفقیت در کنکور وجود نداره اگه تلاشت مستمر باشه

موفقیت در کنکور یه اتفاق بینظیره اگه همراه با منابع درست و تلاش کافی باشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۵ سهراب یوسفی

مهارت در تست زنی و مطالعه منابع خوب با مشاوره هنگام هنر.رتبه تک رقمی کنکور هنر

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۱ مهدی عطار

استعداد شما با گذر زمان از بین نمی‌ره، تنها خودتون دست کمش می‌گیرین. دقتتون رو افزایش بدین تا تنها ضریب خطاطون به صفر برسه.

به لطف خدا و با کمک کتب آموزشی دکتر رضایی در کنکور هنر قبول میشیم.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۲ سهراب یوسفی

راهتو با منابع خوب کنکور مشخص کن و موفق شو

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۳۸ سهراب یوسفی

کنکور یعنی عشق یعنی موفقیت

زبان نقش مهمی تو کنکور ارشد داره..زبان رو خوب بخونید

امیدوارم سال 1400 سال خوبی واسه همه کنکوریا مخصوصا کنکور هنر باشه

مطمئنم تو کنکور هنر امسال موفق میشم چون حداکثر تلاشم رو دارم میکنم 

کنکور یکی از قله هاییست که آدم واسه رسیدن به موفقیت باید فتحش کنه

با تلاش و توکل ب خدا میرسیم به هرچی که میخوایم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۳۰ مهدی عطار

اگر در ابتدای راه هستید حتما از بسته‌های آموزشی استفاده کنین چون رجوع به منابع متعدد شما را بیشتر گمراه می‌کند.

هرچی فرصت از دست دادم دیگه بسه من باید تو کنکور موفق بشم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۸ نگار حاتمی

حتی اگه امسالم آزمون قبول نشم، از خواندن کتاب های کنکور هنر لذت میبرم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۸ نگار حاتمی

حتی اگه امسالم آزمون قبول نشم، از خواندن کتاب های کنکور هنر لذت میبرم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۴ نگار حاتمی

حتی اگه امسالم آزمون قبول نشم، از خواندن کتاب های کنکور هنر لذت میبرم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۴ روح الله رجائی

عالی این سایت هنر تست عالیه

من باید امسال تو کنکور دکتری موفق بشم پس باید همه تلاشمو بکنم

ادامه میدیم تا روز کنکور هنر

با توکل به خدا و تلاشمون امسال تو کنکور موفق میشیم

اگه خسته شدی و ادامه دادی بردی،کنکور هم مستثنا نیست

امیدوارم روزی برسه که کسی دغدغه و مشغله ذهنی به اسم کنکور نداشته باشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۸ نگار حاتمی

کنکور هنر یعنی هنوز آدم های هستن که بین پول و عشق، عشق رو انتخاب میکنن

کانال تلگرامیه خیلی خوبی دارید

از وقتی با سایت دکتر رضایی آشنا شدم احساس میکنم از سردرگمی رها شدم

هنوزم فرصت هست برای موفقیت در آزمون دکتری البته با داشتن منابع خوب

دیدی امروز هم اومد

کنکورم به همین سرعت میرسه،افسوس فرصتایی که داشتیم و از دست دادیم نخوریم

کنکور دکتری تجلی تمام تلاش های این چند سال تحصیلمه

آرزوی موفقیت برای همه ی علاقه مندان به هنر.

بشدت منتظر روزی هستم که نتیجه زحمتام رو ببینم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۹ شیوا ناصری

آگاهی از منابع و دانستن ضریب درس ها بسیار مهم است.

زمان زیادی تا کنکور دکتری هنر نمونده،ینی وقتی واسه از دست دادن نداریم 

خیلی سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم الان وقت کم کاری نیست

هدفمون مشخصه پس بریم واسه جشن گرفتن موفقیتومن

وقتی تلاشمونو بکنیم و منابع خوب داشته باشیم چرا نتونیم تو کنکور هنر امسال موفق باشیم

وقتی تلاشمونو بکنیم و منابع خوب داشته باشیم چرا نتونیم تو کنکور هنر امسال موفق باشیم

امیدوارم بتونیم با منابع خوب تو کنکور هنر امسال موفق باشیم

با استفاده از دو ابزار یعنی برنامه ریزی و منابع،قبول شدن کار سختی نیست.

فرقی نداره کارشناسی چه رشته ای خوندی اگه بخوای میتونی قبول شی.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۰ سهراب یوسفی

با داشتن منابع خوب مث منابع اقای رضایی واقعا کنکور دادن واست راحت میشه

ساعات درس خوندن برای افراد مختلف متفاوته ولی نرمالش از روزی ۳ساعت شروع و به مرور زمان افزایش باید پیدا کنه.

بهترین نقطه برای شروع همین سایت دکتر رضایی است.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۲۵ سهراب یوسفی

زندگیتو متحول کن با کنکور هنر و منابع خوب.هرجای ایران ک باشی با این منابع میتونی خودتو به هنر تهران برسونی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۲۳ شیوا ناصری

خواندن نمونه سوالات کنکور سال های قبل بسیار مفید است که در بسته ی دکتر رضایی وجود دارد.

در مسیر کنکور شاید مانع هایی وجود داشته باشه ولی ثابت قدم بودن مهم ترین نکته است.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۷ سهراب یوسفی

هنرمند هیچوقت دست اط تلاش برنمیداره خصوصا اگر این تلاش در راستای کنکور هنر باشه اما باید با منابع خوب تلاش کرد.منابع اقای رضایی عالیه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۲ سهراب یوسفی

هدف ک داشته باشی کنکور هم واست سهل میشه.عشق ک داشته هر مانعی رو از سر رات برمیداری.منابع خوب راه را به تو نشان میدهد

📎هنر بازتابی از واقعیت نیست، بلکه واقعیت یک بازتاب است.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۶ سهراب یوسفی

مسیر زندگی پیچ و خم زیاد داره اما اگ مشاوره داشته باشی و منابع خوب داشته باشی کنکور رو هم میتونی پشت سر بزاری

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۴ سهراب یوسفی

کنکور یعنی راه رفتن به رویاهات.تستای کنکور رو یکی یکی باموفقیت بزن با منابع خوب اقای رضایی

در کنکور هنر‌ در چه مسیری حرکت کنی خیلی مهم و دکتر‌رضایی این مسیرو بهتون نشون میده.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۶ شیوا ناصری

باور داشتن به خودت و علاقه ت مهم ترین شرط موفقیت در کنکوره 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۶ شیوا ناصری

باور داشتن به خودت و علاقه ت مهم ترین شرط موفقیت در کنکوره.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۴ سهراب یوسفی

کنکور یعنی راه رفتن به رویاهات.تستای کنکور رو یکی یکی باموفقیت بزن با منابع خوب اقای رضایی

اگر هنرمند وجود دارد فقط به این دلیل است که جهان عالی نیست
و اگر جهان از هر نظری عالی بود 
هنر بی ارزش[بی استفاده] میشد

داشتن یک برنامه ی خوب و منابع خوب باعث صرفه جویی در وقت و انرژیتون میشه.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۴۴ سهراب یوسفی

جوهر وجودتو با کنکور هنر شکوفا کن با منابع خوب

رشته تحصیلی من کارگردانی نمایش بوده ودلم میخواد برای ارشد هم در زمینه رشته ام ادامه تحصیل بدم.

گروه دکتر‌ رضایی در ابتدا یک چارچوپ کلی از چیزی که میخواهید بهتون میده که خیلی مفیده.

دکتری هنری ۵۰ درصدش کنکوره ۵۰ درصد مصاحبه .ولی برای اینکه دعوت به مصاحبه بشین باید رتبه خوبی کسب کرده باشین.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۳۱ شیوا ناصری

تحصیل در رشته ای که واقعا بهش علاقه داری حس خیلی خاصی داره.

یکی از شرط های قبول شدن پیوستگی وا ناامید نشدن در طول مسیر است.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۲۱ سهراب یوسفی

کنکور هنر برای رفتن به تهران و کار هنری انجام دادن نیاز به منابع خوب داره

چالش اصلیه کنکور هنر همون مشخص نبودنه منابعه که با منابع دکتر رضایی این مشکل حل میشه.

بنظر من همه کسایی که اینجا دنبال منابع خوب هستن و برای رسیدن به هدفشون تلاش میکنن تو کنکور برنده هستن فارغ از هر نتیجه ای که در کارنامه نشون داده بشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۱۷ سهراب یوسفی

هیچی نمیتونه جلوی هدف انسان رو بگیره.هدفتو تعیین کن منابعتو بگیر و فقط بشین بخون

یادمون باشه پسشرفت کردن یک امر نسبت به محیط اطراف نیس

بلکه پیشرفت کردن نسبت به خودمون معنی پیدا میکنه

اگه امروز در سطح بالاتری از آگاهی نسبت به دیروز خودت داشتی ینی پیشرفت کردی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۱۲ سهراب یوسفی

انرژیتو برای کنکور از منابع خوب اقای رضایی بگیر.این منابع همیشه لازمت میشه

تصمیمات کوچک الان ما تفاوت های آینده رو میسازه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۹ سهراب یوسفی

زندگیتو.متحول کن با کنکور هنر با هر لیسانسی که.داری منابع رو بگیر و بترکون

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۸ سهراب یوسفی

هنر

یعنی عشق

کنکور 

یعنی پل میان عشق و رویا

من یه خوشحالی هم به خودم هم به کسی که دوسش دارم بدهکارم

شاید این کنکور نشون بده که واسه خوشحالیش چه تلاشی کردم

مجازی شدن دانشگاه ها فرصت خوبیه برای کسانی‌ که ترم اخر کارشناسی هستند.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۴ سهراب یوسفی

هرکسی باید بدنبال شکوفا کردن.هنر خود باشد با کنکور هنر و.منابع.خوب به این مهم دست پیدا کنید

دوستان وقتی زمان کمه ما باید تمرکز کنیم رو دروس خاص با توجه به نقطه قوت هامون

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۲ سهراب یوسفی

علاقه داشتن به هنر تنها حرف نیس عمل باید کرد و کنکور داد و در کنکور درخشید با منابع خوب

دوستان ما که داریم تلاش میکنیم سعی کنیم این تلاش با بیشترین بازده باشه

با نحوه صحیح مطالعه و منابع مطمئن

برای آزمون عملی عکاسی نمونه کار همراهتون ببرید 

و بقیه آزمون بصورت سوال وجواب شفاهی تخصصی عکاسی  هست.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۱ محمد کرمانی

سلام دوستان تلاش کنید خیلی سخت کنکور ارشد اما شیرین و با تلاش کردن مطمئن باشید نتیجه میگیرید

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۰ سهراب یوسفی

راز موفقیت در کنکور داشتن منابع خوب هست و این منابع دست اقای رضاییه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۴:۰۰ شیوا ناصری

این کنکور فرصت بسیار خوبیه که در رشته ای که واقعا مورد علاقه مونه تحصیل کنیم.

هممون به یک خوشحالی از ته دل نیاز داریم

آرزو میکنم که همه تو مسیری قرار بگیرن که هر روزش پر باشه از خوشحالی از ته دل

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۹ محمد کرمانی

سلام من سرباز هستم امسال برای ششمین بار دارم کنکور ارشد شرکت میکنم این بار قول میدم با رتبه تک رقمی قبول بشم چون دارم خیلی خوب میخونم

برای آزمون عملی ادبیات نمایشی ، نمونه کار نویسندگی اگر دارین همراهتون داشته باشید ، همچنین نمایشنامه ثبت شده و اجرا شده امتیاز بالایی داره .

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۷ سهراب یوسفی

با منابع اقای رضایی مسیر موفقیتت رو مث روز روشن کن

کنکور رقابتی نیس که یکی توش برنده باشه و یکی بازنده

هر کس در مسیر درست قرار بگیره برندست

بسته های دکتر رضایی باعث میشه که دچار سردرگمی و اتلاف وقت نشید.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۵ سهراب یوسفی

یک سال با منابع هنگام هنر میتونی چند سال خودتو جلو بندازی

کنکور فرصت خوبیه که خودمون رو به خودمون ثابت کنیم

اگر همه ی ما راضی و خوشحال بودیم دیگر نیازی به هنر نبود

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۳ سهراب یوسفی

از کنکور دادن نترس چون کنکور یعنی عشق.منابع خوب ک داشته باشی کنکور ترسی نداره

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۳ سیمین افشار

به نظرم بهترین نشانه مشخص و بارز یک فرد موفق، خود انتظاری مثبت او هست که در وی ایجاد یک حس خوشبینی کامل میکنه. برای موفقیت به میزان توانایی خودمون خوشبین باشیم و تلاش کنیم...

برای آزمون عملی بازیگری توانایی ‌و استعداد بازیگری خجالتی و معذب نبودن تسلط به متن نحوه بیان ، قابلیت اجرای بدن و حرکات مناسب و صدای رسا در نظر داوران اهمیت بسیار داره. 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۱ سهراب یوسفی

هنر سه حرفه اما دنیا معنی داره.کنکور هنر یعنی ورود به دنیای هنر

کسی که هدف داشته باشه هیچ مانعی نمیتونه اونو متوقف‌ کنه.

گروه تالیفی دکتر رضایی در کانال تلگرامی شون برای هر رشته جداگانه جدول برنامه ریزی بصورت رایگان در اختیار داوطلبان‌و‌علاقمندان درج کردند.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۸ سهراب یوسفی

عشق به هنر باعث میشه کنکور هیچی واست نباشه و بتونی پشت سرش بزاری

کانال تلگرام دکتر رضایی رو هم فالو کنید خیلی مفیده.

کانال تلگرام دکتر رضایی رو هم فالو کنید خیلی مفیده.

برای هدفت تلاش کن با برنامه ریزی درست پیگیرانه و مستمرانه ادامه بده حتی وقتی ناامیدی دست برندار مطمئن باش به نتیجه میرسی.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۵ سهراب یوسفی

موفقیت برنامه.میخاد منابع میخاد تلاش میخاد

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۲ شیوا ناصری

هنر سرایت دادن و نشر احساسات است.

برای ازمون‌‌ های عملی اگر آمادگی ندارین گروه دکتر رضایی کلاس های آمادگی کنکور عملی برگزار میکنن .

 ما الان بیش از هر چیزی به‌ هنر نیاز داریم.

منابعتون واقعا عالیه به خصوص برای کسانی که لیسانس غیرمرتبط دارن

داوطلبان مخصوصا با لیسانس غیرهنری بجای وقت گذاشتن روی منابع حجیم مرجع، کتب تالیفی دکتررضایی رو پیشنهاد میکنم که تمام نکات و مطالب کامل و کافی رو با بیان ساده وقابل فهم و همراه با نکات کنکوری در بر دارند.

خسته نباشید..مطالبتون عالین

همیشه در پس سختی ها موفقیت ها هستن 

خدا در هر کاری سختی قرار داده تا چیزی که به دست میآریم رو قدرش رو بدونیم

امیدوارم به آرزوهای قشنگتون در کنکور هنر دست پیدا کنید

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۲۴ سهراب یوسفی

اهسته و پیوسته درس بخون و از منابع اقای رضایی استفاده کن.تا کنکورتو قورت بدی

هنر دقیقا همون چیزیه ک از اول باید سمتش میرفتم 

اگه به رشته کارشناسیتون علاقه نداشتید 

رشته ارشد رو با دقت بیشتری انتخاب کنید 

 

اگر به اجبار خانواده ، نااگاهی توی سن کم و نداشتن مشاور خوب توی لیسانس رشته ای که دوست نداشتین رو دنبال کردین یکبار دیگه توی مقطع ارشد کنکور هنر فرصت دارین دنبال رویا و ورشته مورد علاقه تون برید...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۸ سهراب یوسفی

تمام توانتو بزار رو منابع خوب اقای رضاییرضایی حتما نتیجه.میگیری

برای آزمون های عملی رشته های طراحی (ارتباط ،تصویرسازی،تصویر متحرک و...)

روی اناتومی پلان بندی و پرسپکتیو کار و تمرین کنید.

.

.

.

هدف از شرکت در پژوهش هنر ارتقاء جامعه هنری است

اگر‌ برنامه ریزی داشته باشید وقت خیلی‌خوبی تا برگزاری ازمون داربد.

 

 

 

 

 

امروز‌ مهلت ثبت نام ارشد تا ۲۶ام تمدید شد.

برای آزمون عملی طراحی هم توانایی طراحی تون مهمه هم خلاقیتتون : یعنی هم نحوه طراحی وظاهر طرحی که می کشین و هم موضوعیتی که به طرح تون میدین و زاویه دیدتون ، مد نظر قرار میگیره.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۵ شیوا ناصری

باید انتخاب‌ منابعتون دقیق و کاربردی باشه تا دچار سردرگمی نشید.

کنکورهنر، کنکور سخت و در خین حال جذابی هست

آرزوی موفقیت برای همه ی علاقه مندان به هنر به خصوص هنر سینما.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۹ سهراب یوسفی

کنکور هنر با منابع اقای رضایی کنکور رویاها میشه

اگه دنبال تغییر رشته هستیم باید منابعی رو تهیه کنیم ک تضمین رتبه رو به ما بدن و اینکه به شکل تخصصی هنری باشن انتشارات دکتر رضایی هردو مورد رو داره

داشتن یه همراه خوب در درس خوندن خیلی مهمه, مراقب همنشین هاتون باشین

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۹ روح الله رجائی

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و قبولی در رشته مورد علاقه تون به ویژه هنر دارم

فرصت ها مثل ابرها در گذر هستند, باید ازشون به نحواحسن استفاده کنیم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۳ سهراب یوسفی

کنکور هنر یعنی موفقیت در عرصه هنری با منابع خوب

برای کنکور دکتری مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در مجله های مورد تایید وزارت علوم خیلیی امتیاز داره در نظر داوران. 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۲ سهراب یوسفی

کنکور هنرت را با منابع خوب با موفقیت رد کن

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۷ روح الله رجائی

انتشارات هنگام هنر، ویژه هنر

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۵ سهراب یوسفی

کنکور هنر یعنی عشق واقعی به هنر و ارج نهادن استعداد درونی

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۲ نگار حاتمی

وقتی به کنکور هنر حتی فکر می‌کنی ،یعنی خیلی با بقیه فرق داری 

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۲ سهراب یوسفی

کنکور ارشد هنر برای من امسال یک کنکور رویایی خواهد بود با منابع خوبی ک دارم موفق میشم انشالله

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۳۰ سهراب یوسفی

کنکورتو قورت بده با منابع خوب و مفید اقای رضایی

برنامه ریزی برای داوطلب کنکور یک نیازه نه یک انتخاب. بابرنامه ریزی صحیح پیش برید و بهش پایبند باشید تا نتیجه بگیرید .

دقت در مطالعه باعث میشه نکات ریز یادتون بمونه, پس با دقت و تمرکز مطالعه کنین...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۲۶ سهراب یوسفی

با منابع خوب رتبه ت تک رقمی میشه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۲۴ سیمین افشار

رهرو آن نیست گه تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود 

قبولی در دکتری حق منه, من این حقو از خودم نمیگیرم...

رشته های متمرکز رشته های بدون آزمون عملی مثل فرش تاریخ هنر صنایع دستی

و...

رشته های نیمه متمرکز رشته هایی که آزمون عملی هم دارند مثل :عکاسی بازیگری طراحی صنعتی تصویرسازی و...

با تلاش و توکل بر خدا به اهدافم میرسم ...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۶ سهراب یوسفی

کنکور یعنی حس خوب دوباره زنده شدن تو میتونی یکبار دیگ خودتو به خودت ثابت کنی با منابع خوب

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۶ روح الله رجائی

ذهنتان رو آزاد و رها کنید، خیلی از مشکلات اصلا وجود خارجی ندارند

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۵ سهراب یوسفی

مسیر برای تو.هموار است اگر منابع خوب داشته باشی.کنکور ترسی ندارد با منابع خوب اقای رضایی

کسی که حس روییدن داشته باشه حتی تو دل کویر و دل سنگ هم رشد میکنه...

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۴ سهراب یوسفی

با توکل بر خدا و تلاش تو و صبر و منابع خوووب قطعا رتبه ت تک رقمی میشه

هنر یعنی زندگی 

این شرایط بحرانی کرونا و تعطیلی اجباری سفر ودورهمی ها ،از فرصت استفاده کرده و یک دوران عالی و فرصت طلایی زندگیتون   تبدیلش کنین.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۲ سهراب یوسفی

کنکور برای تو یعنی موفقیت با داشتن منابع خوب اقای رضایی.زندگی یعنی گذر از کنکور

به مسیر خود اعتماد کنید و به قلبتان آرامش هدیه بدهید...

کنکور هم یک مرحله از زندگیه و قطعا از پیش برمیایم

هیچوقت دست از تلاش برندارید, شاید در یک قدمی پیروزی باشید...

انتخاب منابع درست اولین قدم برای موفقیته

منابع خوب ما رو به اوج میرسونه...

تلاش کن تا به رویاهات برسی 

ذهنتان را رها کنید, بعضی از مشکلات حتی وجود ندارند...

موفقیت یعنی توکل بر خدا

قبولی تو رشته ی هنر میتونه سرنوشت آدمو عوض کنه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۰ سیمین افشار

پاییز اونقدر زخم و زرد میشه که دل به زمستون سرد و سخت میسپاره. نهایت اون سرد و سختی بهار رو میاره که سبزی و طراوت و رویش دوباره است. در چرخه ی هستی لذت و ناکامی در هم در تنیده است. هر تلاش برای چیزی که طالبش هستیم رنج و لذت توام داره.  

اصلا نگران کمبود وقت یا سنگینی منابع نباشید 

با برنامه ریزی دقیق و درست نتیجه میگیرید

من سال گذشته کنکور دادم و با اینکه خیلی نخونده بودم تونستم رتبه خوبی کسب کنم امسال قوی تر از قبل شروع کردم و با وجود منابعی که در دست دارم قطعا نتیجه خوبی میگیرم 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۳ روح الله رجائی

خواستن توانستن است پس بخواهید و حرکت کنید

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۳ سهراب یوسفی

کنکور گذشتن از سدیست که تورا به موفقیت میرساند.موفقیت در کنکور منابع میخواهد.

برای جسمت،برای روحت،برای آرامش وجودت،برای زمانت،برای حق شاد زیستن ات،برای بودن دراکنون وقت بگذار،قطعاتوبهترینی...

از همین امرور شروع کنید 

هنر بهترین رشته س

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۰ سیمین افشار

هر کسی برای دست آورد مورد نظر در رقابت کنکور راهکار خودش رو داره. راهکاری که با برنامه مختص خودش اون رو عملی می کنه تا به نتیجه ی دلخواه برسه.هر چند مشورت و راهنمایی ااز کسانی که موفق شدن می تونه در روند پیشرفت مشوق و تاثیر گذار باشه

منابعی که شما ارائه میدید کامل و واقعا عالیه و هرکس با دقیق خوندنش قطعا میتونه بهترین رتبه رو کسب کنه

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۳۸ روح الله رجائی

تیم دکتر رضایی عالیه برای ارشد هنر

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۳۲ مهدی عطار

می‌تونید از همین امروز شروع کنید. اصلن دیر نیست. کافیه فقط یک برنامه‌ریزی درست داشته باشین.

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۲۵ روح الله رجائی

برای رسیدن به اهداف و آرزوهامون تلاش می کنیم و فقط ادامه می دیم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۲۵ روح الله رجائی

آینده رشته پژوهش هنر چی میشه؟

 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۰ سهراب یوسفی

سلام داشتن منابع خوب برای کنکور از هر جهت لازم و ضروری میباشد کنکور هنر نیز منابع خاص خود را دارد

اتفاقتی که رخ میده عکس العمل عمل الان ماست

برای کنکور سراسری از منابع شما دریافت کردم ولی خیلی خوشحالم که منابع کنکور رو از شما گرفتم امیدوارم با خوندن منابع خوب شما به رتبه خوبی برسم و رشته مورد نظرم برم با سپاس از شما 🙏❤ 

۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۲ سیمین افشار

لازمه ی موفقیت تلاش و پشتکار مستمر هست. هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمیاد . 

۲۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۲ مرتضی طالبی5

قبولی درکنکور میتونه سرنوشتتوعوض کنه

۲۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۰ مرتضی طالبی

قبولی درکنکور میتونه سرنوشتتوعوض کنه

۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۰ الهام خانی

موفقیت در چند قدمی است فقط تلاش لازم است

۱۷ آذر ۹۹ ، ۰۰:۳۰ مهدیه نورمحمدی

هیچوقت دست از آرزوهاتون برندارید و براشون بجنگید,چیزی به پیروزی نمانده

۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۲:۳۵ هادی کیانی

واقعا فرصت کمی داریم تا کنکور دکترا ولی ترس اولین دلیل شکسته از ما حرکت از خدا هم برکت با امید خدا شروع کردم ومنتظر لطف خدام و به امید یک رتبه خوب با لطف خدا و بسته های آموزشی دکتر رضایی

سلام دکتر ...من میخوام ارشد پژوهش هنر شرکت کنم ... shaghayeghshhbz@gmail.com

۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۱ الهام خانی

مطمنم اگه تلاش کنم حتما موفق میشوم 

قبول شدن در کنکور آرزوی من است 

۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۷ الهام خانی

تلاش رسیدن به ارزوهات خیلی جذاب

۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۹:۲۱ هادی کیانی

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست کنکوری های هنر صبر جایز نیست این مجموعه تا آخر راه با شما همراهه فرصت را از دست ندید و پیشرفت را تجربه کنید

دوست دارم ارشد قبول بشم 

سلام.من رشته م مهندسی it هست امکان تغییر رشته به هنر هست؟
 

سلام وقت بخیر 

آقای دکتر من لیسانس روانشناسی دارم و می‌خوام ارشد هنر شرکت کنم ،غیر از رشته های شناور رشته های اصلی رو میتونم انتخاب کنم؟

 

 

پاسخ:
سلام

بله هر رشته ای که دوست داشته باشین
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۳۱ محمد خماریان

سلام وقتون بخیر آقای دکتر . من متقاضی شرکت در آزمون پژوهش هستم اما به اشتباه آزمون نقاشی برام فرستادین

پاسخ:
سلام 

فرقی ندارن 
پژوهش هنر و نقاشی منابع یکسانی دارن 
۱۴ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۱۸ تهمینه اسمعیلی

سلام و خسته نباشید

ارشد پژوهش هنر ...ممنونم

پاسخ:
سلام
آزمون آزمایشی رایگان ارشد پزوهش هنر به ایمیلتان ارسال شد . 

با سلام

رشته پژوهش هنر 

پاسخ:
سلام 
ارسال شد به ایمیلتان

۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۱۴ محمد خماریان

مایل به شرکت در آزمون پژوهش هنر می باشم

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد پژوهش هنر به ایمیلتان ارسال شد. 

۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۲۴ سمیه رویین تن

پژوهش هنر

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد پژوهش هنر به ایمیلتان ارسال شد. 

hamedrafiei6.1@yahoo.com

ارشد تصویر سازی ممنون میشم

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد تصویرسازی به ایمیلتان ارسال شد. 

۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۴۱ معصومه عباسی

شرکت در آزمون کارشناسی ارشد نقاشی 

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد نقاشی به ایمیلتان ارسال شد. 

۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۶ سوده سادات صمدی

رشته نقاشی

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد نقاشی به ایمیلتان ارسال شد. 

۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۰ آرزو شهبازی

سلام من میخوام در آزمون آزمایشی که لینکشو تو تلگرام گذاشتین شرکت کنم.....با سپاس فراوان

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد پژوهش هنر، نقاشی و تصویرسازی که یکسان است، به ایمیلتان ارسال شد. 

سلام مایل به شرکت در آزمون ارشد پژوهش هنر هستم.ایمیل:zeynab.beygmoradiii@gmail.com

پاسخ:
سلام 
آزمون آزمایشی رایگان شماره یک ارشد پژوهش هنر به ایمیلتان ارسال شد. 

سلام استاد من میخوام رشته ارشد پژوهش هنر شرکت کنم،گفتید که سوالها رو میفرستید.

پاسخ:
سلام ایمیل ندادین

سلام امسال میخوام ارشد پژوهش هنر امتحان بدم آیا از آذر بخونم میتونم قبول شم؟البته با منابعی که شما دارین و قراره تهیه کنم کارمند هستم فقط روزی دو ساعت میتونم وقت بذارم .

پاسخ:
سلام

بله

شما کلا سه کتاب سیصد صفحه ای باید بخونین 
سلام. رشته ی پژوهش هنر ایا ازمون عملی هم داره ؟؟
پاسخ:
سلام

خیر نداره 

اطلاعات کنکور هنر در کانال تلگرامی ما 

@honarkonkur
آیا امیدی هست که در این دو هفته باقیمانده من بتوانم  از درس های نقد ادبی و هنری و تاریخ ایران و جهان از ۱۰  درصد به ۳۰ یا ۴۰ برسانم خودم را؟
پاسخ:
سلام

سی درصد بله

البته بستگی داره که چه منابعی در اختیار دارین و کدوم مباحث رو بخونین 
عکس پکیج رو بزارید
وازگان
ظرفیت سراسری چند نفره؟
سلام .من برای کنکور هنر سال بعد در رشته ارشد پژوهش هنر میخوام شرکت کنم . الان فوق معماری دارم میگریم . لطفا نام کتب مرجع رو بگید ... 
پاسخ:

سلام


در قسمت بالای سایت در بخش منابع مرجع کنکور هنر آورده شده اند.


کانال تلگرامی ما honarkonkur@

سلوم من میخوام پژوهش شرکت کنم چه کتابی بگیرم فقط 70روز فرصت مطالعه دارم
پاسخ:

سلام


لیسانستون چیه؟

خسته نباشین. کلاس برای اذرماه هم دارین؟
آدرستون کجاست؟
سلام. بسته هاتون هم مثل کلاساتون تضمینیه؟
پاسخ:

سلام

 

بله

امسال رتبه های تک رقمی

فرهنگ و نقد در حد 40 درصد زدن و زبان در حد ده درصد

منابع ما خیلی بیشتر از اینارو پوشش میده

۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۷ علی محمدیان

سلام و خسته نباشید خدمت شما.

من با لیسانس برق شانس قبولی دارم؟

پاسخ:
پژوهش لیسانس نداره و حداقل 50 درصد قبولی های هر سالش لیسانس فنی دارن

کانال ما 
@honarkonkur
سلام. کلاسها رو میشه بصورت تک درس
ثبت نام نمود یا ن
پاسخ:
سلام

تک درس هم میشه. تک درس میشه 600 تومن برای هر درس

ولی اگه همه رو با هم شرکت کنین کمتر میشه 
سپاسگزارم از توضیحاتتون
من سال 93 رتبه ام نود شد رشته ادبیات نمایشی دانشگاه تهران ولی متاسفانه مصاحبه رد شدم با چه رتبه ای میشه توی دانشگاه هنر قبول شد
پاسخ:
سلام

با احتساب نمره در مرحله دوم باید حدود 25 باشه رتبه تون
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹ منابع و جزوات کنکور کارشناسی ارشد
فلسفه هنر

سلام

درسته که رشته پژوهش هنر در خارج از کشور وجود ندارد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی