جزئیات ویرایش معدل مقطع کارشناسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اعلام شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون متقاضیان، براساس اطلاعات ثبت‌نام که توسط خود فرد انجام شده، درج گردیده است، لذا لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص متقاضی بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمیباشد.

درضمن براین اساس تاکید می شود متقاضیان عزیز نسبت به کنترل معدل اعلامی و معدل واقعی خود اقدام لازم را بعمل آورند. لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی متقاضیان دارای مغایرت معدل ولو در حد صدم نمره نیز اقدام شده است.

فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی گردیده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶) همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ فارغ‌التحصیل گردیده‌اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام نمایند.

دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آن را نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون آنها یکسان باشد.

دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۳ فارغ‌­التحصیل خواهند شد، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا تاریخ ‌۹۹/۱۱/۳۰ با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی شما می‌شود، ضرورت دارد نهایت دقت را درخصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورید.