دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذیربط و همچنین تاریخ ، زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کد رشته‌های امتحانی 1131، 1139، 1148، 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364 آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395

ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان و همچنین عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، بدین وسیله از داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395 درج گردیده، دعوت می‌نماید با توجه به نکات ذیل و براساس برنامه زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از گزینش در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.
یادآوری: داوطلبان مذکور لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه مورد نظر (درصورت وجود) مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده، از آن مطلع شوند.   
 ضمناً شایان ذکر است: کلیه داوطلبانی که در کد رشته‌های امتحانی1131، 1139، 1148(مدیریت امور شهری)، 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، حسب مورد لازم است برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه اقدام نمایند. بدیهی است برای این کد رشته‌های امتحانی اسامی چند برابر اعلام نخواهد شد و به داوطلبانی که مبادرت به انتخاب کد محل تحصیل مربوط، ننموده‌اند توصیه می‌گردد برای شرکت در مصاحبه و یا دریافت کارت شرکت در پروژه اقدام ننمایند.   
               

الف – دریافت فایل جدول نام و کد رشته‌های امتحانی که پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محلهای تحصیلی آن به صورت شرایط خاص و یا بورسیه می‌باشد: با فرمت PDF

ب ـ برنامه زمانی شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه
 (1) داوطلبانی که اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ) سال 1395، مفاد شرایط و ضوابط اختصاصی کد رشته محلهای دارای شرایط خاص و بورسیه (مندرج در بند «ط» از صفحه 266 الی 272 دفترچه راهنمای شماره 2 درج شده است) و این اطلاعیه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و یا سایر مراحل گزینش به محل ذیربط مراجعه نمایند. در غیر اینصورت در گزینش نهایی در کد رشته محل انتخابی مربوط گزینش نخواهند شد.
 (2) داوطلبان علاوه بر دارا بودن شرایط بند فوق لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص و یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز دارا باشند. داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیقتر به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند.
(3) به هنگام گزینش نهایی در هر کد رشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد.
(4) بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان تاکید می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه نمایند.   
1-پژوهشکده‌ امام‌ خمینی‌(ره‌) و انقلاب‌ اسلامی
معرفی شدگان می‌توانند برای اطلاع از زمان و مواد مصاحبه، مکان مصاحبه و مدارک مورد نیازی که لازم است معرفی شدگان در روز  مصاحبه به همراه داشته باشند به پایگاه اطلاع‌رسانی این پژوهشکده به نشانی www.ri-khomeini.ac.ir مراجعه نمایند. شماره تماس ضروری 51085538-021.
 2-پژوهشکده‌ مطالعات واژه گزینی - تهران
کلیه معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در تاریخ 95/04/28 به آدرس تهران- بلوار حقانی- خروجی کتابخانه ملی- مجموعه فرهنگستانها- فرهنگستان زبان و ادب فارسی مراجعه نمایند. مدارک مورد نیاز: دو قطعه عکس 3*4 – کپی و اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی - پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395.
3- دانشکده‌ روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه
از کلیه معرفی‌شدگان روزهای ‌شنبه مورخ 95/04/26 لغایت سه‌شنبه 95/05/05 در محل این دانشکده مصاحبه بعمل خواهد آمد.
 مدارک لازم در هنگام مصاحبه: (1) اصل شناسنامه یا کارت ملی و کپی آن، (2) دو قطعه عکس 4×3، (3) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395، (4) مدرک زبان به شرح اعلام شده در دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته سنجش، (5) رزومه علمی.
ضمناً کلیه اطلاعات مورد نیاز از طریق سایت این دانشکده به نشانی: http://www.sir.ac.ir به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
4- دانشکده‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی ایران – واحد قم
معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش از تاریخ 95/04/20 به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند 
5-  دانشکده‌ غیر انتفاعی اصول‌ الدین

 معرفی‌شدگان می‌توانند با همراه داشتن مدارک زیر و براساس مندرجات جدول ذیل برای انجام مصاحبه به آدرس شعبه مربوط مراجعه نمایند.

 
شعبه
تاریخ
روز
ساعت
کد محل
جنس
 
شعبه
تاریخ
روز
ساعت
کد محل
جنس
دزفول
22 و 95/4/23
سه شنبه و چهار شنبه
9 الی 16
12522
زن
 
قم
95/4/26
شنبه
8-15
12521
مرد
26 و 95/4/27
شنبه و یکشنبه
9 الی 16
12520
مرد
 
95/4/27
یکشنبه
8-15
12523
زن
تهران
داوطلبان کدرشته محلهای 13019، 13020، 12518 و 12519 جهت تحویل مدارک و تنظیم زمان مصاحبه در تاریخ‌های22 و 95/4/21 از ساعت 8 الی 14 به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
 
95/4/28
دوشنبه
8-15
11316 و 11317
مرد و زن
 
95/4/29
سه‌شنبه
8-15
12839 و 12534
مرد
 
95/4/30
چهارشنبه
8-15
12533 و 12838
زن
 
کلیه کلاسهای شعبه قم در دو روز آخر هفته تشکیل می‌گردد

  1- نشانی شعبه تهران: خیابان ولیعصر(عج) – بالاتر از میدان ولیعصر(عج) – خیابان شهید فخاری – پلاک 21 – تلفن 88934036-88934037-021

  2-  نشانی شعبه قم: فلکه‌جهاد- خیابان 15 خرداد - 70 متری‌عماریاسر- خیابان قدوسی- بالاتر از مجتمع‌مسکونی الغدیر.- تلفن: 6-37773525-025
  3-  نشانی شعبه دزفول: خیابان امام خمینی جنوبی– جنب ورزشگاه شهید ناحی – تلفن: 42321663-061
  مدارک مورد نیاز: (الف) ارائه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا گواهی پایان تحصیلات. (ب) تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی. (ج) دو قطعه عکس پشت‌نویسی شده.  (د) یک عدد پوشه (ه‍ ) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395.
 
 
6- دانشکده غیرانتفاعی رفاه  تهران(ویژه خواهران)
کلیه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است براساس جدول ذیل  برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند.
رشته
کدرشته
زمان مصاحبه
ساعت
آموزش ریاضی
19231
شنبه      95/4/26
18 - 8/30
مشاوره خانواده
16319
یک‌شنبه   95/4/27
18 - 8/30
روانشناسی عمومی
14576
دوشنبه    95/4/28
18 - 8/30
حقوق خانواده
14214
سه‌شنبه  95/4/29
18 - 8/30
فقه و مبانی حقوق اسلامی
12831
چهارشنبه 95/4/30
18 - 8/30
مطالعات فرهنگی
12213
پنجشنبه  95/4/31
18 - 8/30
 
 ضمناً برای تعیین ساعت مصاحبه با معرفی شدگان از طرف دانشکده تماس گرفته خواهد شد. معرفی شدگان لازم است در روز مصاحبه یک قطعه عکس و پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395 را به همراه داشته باشند. آدرس: تهران - میدان بهارستان- ضلع شرقی مجلس شورای اسلامی- ابتدای خیابان مردم- کوچه شهید ندایی‌پور.  تلفن تماس 35074282-33521776- 021 - سامانه اینترنتی: www.refah.ac.ir
7- دانشگاه  اصفهان
از کلیه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه در تاریخ 95/4/21 از ساعت 10 صبح در این دانشگاه با شرایط زیر مصاحبه بعمل خواهد آمد. (1) توانایی قرائت صحیح منطبق با استانداردهای ملی. (2) مدرک مرتبط لیسانس با ارشد. (3) رتبه حفظ و قرائت. (4) گواهی آموزشی قرآن و حفظ. (5) نگارش‌های مرتبط به آموزش قرآن.
8-دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی
برای رشته‌های این دانشکده اسامی چند برابر ظرفیت در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نشده است. زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع داوطلبان ذینفع خواهد رسید.
9- دانشگاه‌ امام صادق(ع)
آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان چند برابر ظرفیت برای دانشگاه امام صادق(ع) اعلام شده است، باید مطابق مفاد شرایط و ضوابط مندرج در انتهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1395 در موعد مقرر اقدام لازم را انجام داده باشند.
ضمناً به اطلاع داوطلبان خواهر متقاضی رشته‌های مدیریت آموزشی و معارف اسلامی و حقوق (حقوق خانواده) می‌رساند مصاحبه شفاهی از داوطلبان رشته‌های مذکور که در مرحله نخست آزمون کتبی (در تاریخ 95/5/3) این دانشگاه پذیرفته شوند، در تاریخهای 6 و 7 مردادماه سال جاری برگزار می‌گردد.
10- دانشگاه تهران
- از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل 19818 در روز یکشنبه 95/4/20 از ساعت 9:00 صبح در محل طبقه 8 ساختمان جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر مصاحبه بعمل خواهد آمد. ضمناً داوطلبان مدارک مرسوم (شامل مدارک و ریز نمرات دیپلم متوسطه و کارشناسی به همراه مدارک احتمالی دیگر مانند مقالات و کارهای پژوهشی، جوایز و افتخارات علمی و مدرک زبان) را جهت تکمیل فرم امتیاز بندی و ارزیابی دانشکده همراه خود داشته باشند.
- از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل 21158 در روز شنبه 95/5/2 در ساختمان دانشکده مهندسی صنایع مصاحبه بعمل خواهد آمد. ضمناً داوطلبان لازم است مدرک لیسانس و ریز نمرات دانشگاهی، رزومه در دو نسخه، گواهی رتبه کنکور کارشناسی ارشد و رضایت کتبی داوطلب خانم(ولی یا همسر) را جهت تکمیل فرم امتیاز بندی و ارزیابی دانشکده همراه خود داشته باشند.
- از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل 22392 در روز یکشنبه 95/4/20 از ساعت 9:00 صبح در محل ساختمان جدید دانشکده مهندسی مکانیک مصاحبه بعمل خواهد آمد. ضمناً داوطلبان مدارک مرسوم (شامل مدارک و ریز نمرات دیپلم متوسطه و کارشناسی به همراه مدارک احتمالی دیگر مانند مقالات و کارهای پژوهشی، جوایز و افتخارات علمی و مدرک زبان) را جهت تکمیل فرم امتیاز بندی و ارزیابی دانشکده همراه خود داشته باشند.
11- دانشگاه جامع امام‌ حسین‌ (ع‌) - تهران
به اطلاع کلیه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی این دانشگاه می‌رساند مراحل مصاحبه و گزینش در تاریخهای95/4/29 لغایت 95/4/30 و 95/5/2 لغایت 95/5/3 در این دانشگاه برگزار خواهد شد. ضمناً جدول زمان بندی انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش و مدارک مورد نیاز برای اطلاع معرفی شدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی  www.ihu.ac.ir  در دسترس می‌باشد. شایان ذکر است اسامی معرفی شدگان کد رشته‌های امتحانی 1154، 1155، 1156 و 1157 در این مرحله درج نگردیده است و داوطلبان باید موضوع را از طریق دانشگاه جامع امام حسین (ع) پیگیری نمایند.  
12- دانشگاه شاهد
آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد (باتوجه به کد رشته امتحانی) اعلام شده است؛ لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی (که از تاریخ 95/4/30 لغایت 95/5/2 خواهد بود) و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به نشانی www.shahed.ac.ir مراجعه نمایند.
13- دانشگاه شهید مطهری
کلیه معرفی شدگان لازم است برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به سامانه آموزش این دانشگاه به نشانی اینترنتی:www.golestan.motahari.ac.ir مراجعه نمایند و کلیه اطلاعیه‌ها و امور مربوط به ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه فوق و پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی www.motahari.ac.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
14- دانشگاه‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی ایران -  تهران
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از جدول زمانبندی مصاحبه پس از انتشار این ویژه نامه به پایگاه اطلاع‌رسانی  این دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir مراجعه و با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در روز مصاحبه به آدرس تهران: خیابان ولیعصر (عج)- ابتدای بزرگراه نیایش – دانشگاه صدا و سیما اداره کل آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز: (1) اصل و یک برگ تصویر مدرک تحصیلی دوره کارشناسی. (2) گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان ترم آخر با قید معدل و تعداد واحدهای گذرانده. (3) 6 قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده. (4) اصل و یک برگ تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی. (5) مدرکی که روشن کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلب باشد (یک سری برای برادران). (6) یک برگ گواهی رسمی برای داوطلبان عزیز شاهد، ایثارگر و ... . (7) داوطلبان رشته کارشناسی ارشد تهیه کنندگی و کارشناسی ارشد رادیو درصورتیکه آثار و یا نمونه کارهای هنری تولید شده توسط خودشان از قبیل فیلم، عکس، نقاشی، شعر، صنایع دستی، داستان، فیلمنامه، نمایشنامه و آثار پژوهشی دارند به همراه داشته باشند. 
تذکرات:(1) دارا بودن کلیه شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای کلیه معرفی شدگان الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش ایشان ممانعت بعمل خواهد آمد. (2) عدم مراجعه در تاریخهای مقرر بمنزله انصراف قطعی تلقی شده و به مراجعات بعد از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
15- دانشگاه‌ صنعتی‌ شریف
شرکت مگا موتور (گروه صنعتی سایپا)‌
معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش از تاریخ 95/4/20 به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه نمایند. 
16- دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر
معرفی‌شدگان لازم است بر اساس جداول ذیل برای انجام مراحل مصاحبه و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به آدرس تعیین شده زیر مراجعه نمایند.
 
نام مرکز
یک‌شنبه 
95/4/20
دوشنبه
 95/4/21
سه شنبه
 95/4/22
چهارشنبه 
95/4/23
پنج‌رشنبه
 95/4/24
مرکز تهران
مجموعه مهندسی برق – مهندسی فناوری اطلاعات(IT) – مهندسی کامپیوتر
مجموعه مهندسی پلیمر - مجموعه مهندسی عمران - مجموعه مهندسی مکانیک - مجموعه مهندسی مواد و متالوژی - نانو فناوری
(نانو مواد)
مجموعه زیست شناسی – مجموعه شیمی - مجموعه مهندسی شیمی – مهندسی شیمی(بیوتکنولوژی)
مجموعه مدیریت اجرایی – مهندسی صنایع
مهندسی هوا فضا
 
نام مرکز
‌شنبه 
95/4/26
یکشنبه
 95/4/27
دو شنبه
 95/4/28
سه‌شنبه
 95/4/29
مرکز شاهین شهر
مجموعه ریاضی – مجموعه شیمی
مجموعه فتونیک – مجموعه فیزیک - مجموعه مهندسی برق - مجموعه مهندسی مواد و متالوژی
مجموعه مهندسی معماری کشتی – مهندسی صنایع
مجموعه مهندسی مکانیک - مهندسی هوا فضا
 
نام مرکز
دوشنبه 95/4/28
مرکزشیراز – محل مصاحبه شاهین شهر
مجموعه مهندسی معماری کشتی- مجموعه مهندسی مکانیک
توجه: در صورت معرفی شدن یک داوطلب در کدرشته چندین مرکز، شرکت در مصاحبه یک مرکز کافی می‌باشد. ضمناً داوطلبان مرکز شیراز برای مصاحبه باید در تاریخهای مذکور به مرکز شاهین شهر مراجعه نمایند
محل‌های مصاحبه: تهران- لویزان- خیابان شهید شعبانلو- دانشگاه صنعتی مالک اشتر و اصفهان- شاهین شهر- انتهای خیابان فردوسی- دانشگاه صنعتی مالک اشتر.
مدارک مورد نیاز: (1) دو قطعه عکس 4×3 مربوط به سال جاری. (2) اصل شناسنامه و یک برگ کپی از تمام صفحات. (3) اصل کارت ملی به انضمام تصویر پشت و رو از آن. (4) تصویر  مدرک کارشناسی (و کاردانی) با قید معدل. (5) ارائه مدرک جهت تعیین وضعیت نظام وظیفه. (6) در صورت شاغل بودن در ن.م، گواهی اشتغال کار از محل کار مربوطه. (7) تاییدیه فارغ التحصیلی تا تاریخ 95/6/31 (برای دانشجو.یان سال آخر دوره کارشناسی) با معدل واحدهای گذرانده (فرم مخصوص معدل برای دانشجویان سال آخر در دفترچه شماره 1). (8)  روگرفت صفحه اول گذرنامه. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به نشانی www.mut.ac.ir مراجعه شود.
17- دانشگاه علامه طباطبایی
الف) از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بیم‌سنجی (کدرشته محلهای 18443 و 18481) از کدرشته امتحانی 1207 و مطالعات منطقه‌ای گرایش آسیای مرکزی و قفقاز (کدرشته محلهای 14352 و 14365) از کدرشته امتحانی 1130 موسسه آموزش عالی بیمه اکو این دانشگاه در روز سه‌شنبه مورخ 95/4/22 راس ساعت 9:00 صبح آزمون کتبی بعمل خواهد آمد و پس از آن مصاحبه شفاهی از پذیرفته شدگان آزمون کتبی به عمل خواهد آمد در نشانی تهران- خیابان شهید بهشتی - خیابان خالد اسلامبولی - خیابان هفتم- پلاک 14- طبقه همکف- حوزه ریاست موسسه.
مدراک مورد نیاز: (1) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395. (2) چنانچه داوطلبان مدارکی دال برگذراندن آزمونهای استاندارد زبان انگلیسی نظیر تافل و آیلتس دارند، مستندات مربوطه را همراه داشته باشند. (3) اصل کارت ملی یا شناسنامه برای احراز هویت.
ب) از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ مدیریت خدمات اجتماعی (کدرشته محلهای 12204 و 12208) از کدرشته امتحانی 1108 این دانشگاه در بعدازظهر روز  دوشنبه مورخ  95/4/21 و صبح و بعدازظهر روز  سه‌شنبه مورخ 95/4/22 مصاحبه بعمل خواهد آمد؛ در نشانی تهران- خیابان شریعتی – سه راه ضرابخانه – ابتدای خیابان پاسداران - خیابان شهید گل‌نبی – نبش کوچه شهید ناصری- پلاک 11.
مدراک مورد نیاز: (1) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395. (2) لازم است متقاضیان سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی خود را همراه داشته باشند. (3) اصل کارت ملی یا شناسنامه برای احراز هویت.
18- دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) - نوشهر
معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش از تاریخ 95/4/20 به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند  
19- دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری
کلیه معرفی‌شدگان لازم است برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد چگونگی مصاحبه (تاریخ برگزاری مصاحبه از تاریخ 95/4/20 لغایت95/4/23 می‌باشد) به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه  به نشانی www.ujsas.ac.ir مراجعه نمایند. آدرس دانشگاه واقع در تهران – خیابان انقلاب- چهارراه کالج – خیابان خارک- پلاک 9.
20- دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری
از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت ارگانهای بورس دهنده در رشته‌های مندرج  به شرح جدول ذیل در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مصاحبه بعمل خواهد آمد.
مدارک مورد نیاز: مدرک کارشناسی – کپی کارت ملی و شناسنامه – دو قطعه عکس – ریزنمرات کارشناسی و پرینت خدمتی
رشته
تاریخ مصاحبه
هوا فضا- آیرودینامیک، سازه و سوانح هوایی و صلاحیت پروازی     
26 و 95/4/27
مخابرات سیستم و مخابرات موج و میدان
28 و 95/4/29
21- دانشگاه غیر انتفاعی ادیان و مذاهب  قم
     معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت لازم است برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه و مدارک مورد نیاز به سامانه اینترنتی این دانشگاه به نشانی www.urd.ac.ir مراجعه نمایند.
22- دانشگاه غیرانتفاعی امیر المؤمنین(ع)  اهواز
      از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه به شرح جدول ذیل مصاحبه بعمل خواهد آمد.
نام رشته تحصیلی
زمان مصاحبه
ساعت
کلام شیعه
شنبه 95/4/26
9 صبح
علوم قرآن و حدیث
یک‌شنبه 95/4/27
9 صبح
زبان و ادبیات عرب
دوشنبه 95/4/28
9 صبح
فقه و مبانی حقوق اسلامی
سه‌شنبه 95/4/29
9 صبح
با تاخیر کلیه رشته‌ها
چهارشنبه 95/4/30
9 صبح
ضمناً لازم است برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه، منابع آزمون و مدارک مورد نیازی که لازم است معرفی شدگان در روز مصاحبه به همراه داشته باشند به سامانه اینترنتی موسسه مذکور به نشانیhttp://amiralmoemenin.ac.ir  مراجعه نمایند.
مکان مصاحبه: اهواز – امانیه – بلوار امام موسی صدر- ابتدای پل شهید علم الهدی(پل چهارم) – پلاک 29 – تلفن: 3=337525-0613
23- دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم(ع) – قم
معرفی‌شدگان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه در روزهای یک شنبه و دو‌شنبه مورخ 20 و 21 تیر ماه 1395 از ساعت 9:00 صبح تا 13:00 بصورت حضوری و یا از طریق تماس با شماره تلفن 32136628-025 اقدام نمایند. 
مدارک لازم: یک قطعه عکس؛ تصویر شناسنامه از تمام صفحات؛ تصویرکارت ملی؛ تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت (برای آقایان)؛ تصویر مدرک کارشناسی برای فارغ التحصیلان و یا گواهی فراغت از تحصیل تا 95/6/31 برای دانشجویان سال آخر؛ اصل گواهی حوزوی بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه شماره 2. - محل برگزاری مصاحبه: قم – پردیسان ـ انتهای بلوار دانشگاه - دانشگاه باقرالعلوم (ع). برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به نشانی www.bou.ac.ir مراجعه نمایند.
24- دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث- قم
معرفی شدگان لازم است برای تعیین وقت مصاحبه ورودی و اطلاع از مفاد کامل برنامه زمانی و مدارک مورد نیاز به سایت این دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir مراجعه و مطابق با مندرجات اطلاعیه شماره یک از تاریخ مصاحبه ورودی کدرشته های معرفی شده و نحوه حضور در مصاحبه مطلع گردند.
25- دانشگاه مذاهب اسلامی
- معرفی‌شدگان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم برای انجام مراحل آزمون شفاهی در تاریخ مقرر به نشانی ذیل مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز: (1) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395، (2) داوطلب لازم است لیست تمامی دروس گذرانده شده در مقطع کارشناسی را به همراه نمره اخذ شده با احتساب معدل کل دروس گذرانده از دانشگاه مربوطه دریافت و کپی آن را همراه سایر مدارک ارائه نماید. (در صورتی که دانشگاه مربوطه امکان تحویل لیست نمرات را نداشته باشد بایستی داوطلب نام تمامی دروس و نمرات را در یک برگ درج نموده، ضمن امضاء و تأیید آن توسط خود داوطلب نسبت به ارائه آن اقدام نماید). (3) ارائه اصل مدرک یا گواهی موقت فراغت از تحصیل و یک برگ تصویر آن برای کسانی که در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده‌اند. (4) ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر از محل تحصیل با ذکر تعداد واحد گذرانده و میانگین معدل کل. (5) ارائه سوابق پژوهشی، تحقیقاتی، تألیف و ترجمه. (6) ارائه مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه. (7) دو قطعه عکس 4´3. (8) تصویر کامل شناسنامه از تمام صفحات. (9) تصویر کارت ملی. (10) فرم پرسشنامه فردی تکمیل شده که از پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه قابل دریافت می‌باشد.
مواد آزمون شفاهی: (1) اطلاعات عمومی و بین‌المللی در حوزه جهان اسلام. (2) اطلاعات تخصصی در حد کارشناسی مربوطه.
- تاریخ برگزاری آزمون شفاهی برادران: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ  95/4/22 و 95/4/23.
- از ساعت 8:00 صبح الی 13:00 بعدازظهر.
- تاریخ برگزاری آزمون شفاهی خواهران: روزهای شنبه و یکشنبه مورخ  95/4/26 و 95/4/27.
- از ساعت 8:00 صبح الی 13:00 بعدازظهر.
مکان‌آزمون: ‌تهران،‌ خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان شهید مهرداد روانمهر، پلاک 3، دانشگاه مذاهب اسلامی‌
 
 
26- دانشگاه‌ غیرانتفاعی معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان
معرفی‌شدگان لازم است برای انجام مراحل آزمون و مصاحبه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ذیل مطابق جدول زیر به نشانی اصفهان ـ بزرگراه شهید خرازی ـ ابتدای خیابان شهیدان غربی ـ دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) مراجعه نمایند. ضمناً  داوطلبان برای کسب اطلاعات می‌توانند با شماره تلفن 33372020- 031 داخلی 105 الی 108 تماس حاصل و یا به پایگاه اینترنتی به نشانیwww.icqt.ac.ir مراجعه نمایند.
جدول برنامه زمانی دانشکده معارف قرآنی به تفکیک خواهران و برادران
زمان مراجعه خواهران
زمان مراجعه برادران
روز
تاریخ
ساعت مراجعه
حرف اول نام خانوادگی
روز
تاریخ
ساعت مراجعه
حرف اول نام خانوادگی
شنبه
95/4/26
8:00 صبح
از حرف «الف» تا حرف «چ»
چهارشنبه
95/4/30
8:00 صبح
از حرف «الف» تا حرف «ش»
یکشنبه
95/4/27
از حرف «ح» تا حرف «ش»
پنجشنبه
95/4/31
از حرف «ص» تا حرف «ی»
دوشنبه
95/4/28
از حرف «ص» تا حرف «ق»
 
سه شنبه
95/4/29
از حرف «ک» تا حرف «ی»
 
- منابع مصاحبه برای داوطلبان زیر مجموعه علوم قرآن و حدیث: (1)تفسیر جزء اول قرآن بر اساس «تفسیر مجمع‌‌البیان» و «تفسیر المیزان». (2)تاریخ قرآن (دکتر محمد باقر حجتی). (3)علم‌الحدیث و درایه‌الحدیث (استاد کاظم مدیرشانه‌چی). (4) فقه درحد توضیح المسائل مراجع. (5) ترجمه و توضیح 10 خطبه اول نهج‌البلاغه (مخصوص رشته نهج‌البلاغه). (6) سیری در نهج‌البلاغه (استاد شهید مطهری) (مخصوص رشته نهج‌البلاغه).
- منابع مصاحبه برای داوطلبان رشته اخلاق کاربردی: (1) فلسفه اسلامی: کتاب «بدایه الحکمه» علامه طباطبایی. (2) فلسفه غرب: «کانت » مجتهدی. (3) اخلاق: مبادی اخلاق در قرآن (جلد 10 تفسیر موضوعی آیت‌اله جوادی آملی و اخلاق در قرآن جلد 1 آیت‌اله مکارم شیرازی). (4)کتاب «منطق» مظفر. (5) فقه در حد توضیح المسائل مراجع.
- منابع مصاحبه برای داوطلبان رشته شیعه شناسی و مذاهب اسلامی: (1) فلسفه: کتاب «بدایه الحکمه» علامه طباطبایی. (2) کلام: کتاب «کشف المراد» علامه حلی. (3) منطق: کتاب «منطق» مظفر. (4) فقه در حد توضیح المسائل مراجع.
 - منابع مصاحبه برای داوطلبان رشته روانشناسی اسلامی: (1) مباحث روانشناسی عمومی و روانشناسی تربیتی در حد کارشناسی. (2) فقه در حد توضیح المسائل مراجع.
مدارک مورد نیاز: (1) اصل شناسنامه عکسدار همراه با یک نسخه تصویر از همه صفحات آن. (2) اصل کارت ملی همراه با یک نسخه تصویر از آن. (3) اصل مدرک کارشناسی یا گواهی فراغت از تحصیل همراه با یک نسخه تصویر از آن. (4) تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی. (5) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395 به همراه یک نسخه تصویر از آن. (6) سه قطعه عکس 4×3 جدید. (خواهران الزاماً با چادر). (7) اصل کارت پایان‌خدمت، معافیت دائم و یا دفترچه آماده به خدمت همراه با تصویر از آن. (8) یک نسخه از سوابق فعالیتهای پژوهشی (در صورت انجام).
 27- دانشگاه  هنر اسلامی تبریز
از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه در روز شنبه مورخ 95/4/26 (برادران) و روز یکشنبه مورخ 95/4/27 (خواهران) به نشانی تبریز – خیابان آزادی – مابین میدان حکیم نظامی و چهارراه طالقانی – دانشگاه هنر اسلامی تبریز مصاحبه بعمل خواهد آمد و لازم معرفی شدگان کارت ملی و یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند.
28- سازمان مدیرت صنعتی - تهران(غیرانتفاعی)
معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش از تاریخ 95/4/20 به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند 
29- مؤسسه غیرانتفاعی هنر و اندیشه اسلامی  قم
معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه با شماره تلفن 37830782-025 تماس حاصل  و یا به نشانی قم، بلوار بسیج (سی‌متری هنرستان) نبش کوچه 20 مراجعه نمایند.
ج - برگزاری مصاحبه ورودی در کد رشته‌های امتحانی 1131(مجموعه مطالعات جهان)، 1139(مددکاری اجتماعی) و 1148(رشته مدیریت امور شهری)
(1) کلیه داوطلبانی که در کدرشته‌های‌ امتحانی 1131(مجموعه مطالعات جهان)، 1139(مددکاری اجتماعی) و 1148(رشته مدیریت امور شهری) مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 این آزمون و مفاد این اطلاعیه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه ورودی به محل ذیربط مراجعه نمایند. در غیراینصورت در گزینش نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط گزینش نخواهند شد. بدیهی است اسامی داوطلبان مذکور در این اطلاعیه اعلام نخواهد شد.
 (2) به هنگام گزینش نهایی در هر کد رشته محل از کد رشته‌های امتحانی فوق، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه ورودی آنان توسط موسسه آموزش عالی ذیربط تایید شده باشد.
تبصره: در صورتی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط مصاحبه به عمل نیاورد، در گزینش نهایی در کد رشته محل انتخابی مربوط بدون در نظر گرفتن نتیجه مصاحبه و منحصراً براساس نمرات علمی مکتسبه در آزمون گزینش خواهند شد.
(3)- بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه ورودی، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه نمایند.
(4)- همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس دار در روز مصاحبه الزامی می‌باشد. داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیقتر به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند.
1- دانشگاه پیام نور
الف- به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1148 (رشته مدیریت امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی ایندسته از داوطلبان اقدام خواهد نمود.
2- دانشگاه تهران
الف- به کلیه داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1131 (مجموعه مطالعات جهان) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کد رشته محلهای تحصیلی این دانشگاه را انتخاب نموده‌اند، می‌رساند که مصاحبه در روز سه شنبه تاریخ 95/4/22 در محل دانشکده به آدرس تهران – انتهای کارگر شمالی – مابین خیابانهای 15 و 16- ورودی پردیس شمالی دانشگاه تهران – دانشکده مطالعات جهان برگزار خواهد شد و لذا این دسته از داوطلبان لازم است برای اطلاع از مفاد کامل برنامه زمانی و مدارک مورد نیاز در بخش اطلاعیه در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده به آدرس http://fws.ut.ac.ir مراجعه نمایند.
ب- به اطلاع آندسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1148 (رشته مدیریت امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی ایندسته از داوطلبان اقدام خواهد نمود.
 3- دانشگاه علامه طباطیایی
 
الف) به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1139(مددکاری اجتماعی) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند (انتخاب این دانشگاه)، می‌رساند لازم است برای انجام مراحل مصاحبه با به همراه داشتن سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی خود و همچنین کارت ملی یا شناسنامه در صبح و بعدازظهر روز یکشنبه 95/4/20 و صبح روز دوشنبه 95/4/21 به نشانی تهران- خیابان شریعتی - سه راه ضرابخانه – ابتدای خیابان پاسداران - خیابان شهید گل‌نبی – نبش کوچه شهید ناصری - پلاک 11 مراجعه نمایند.
ب- به اطلاع آندسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1148(رشته مدیریت امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند(انتخاب این دانشگاه)، می‌رساند لازم است برای انجام مراحل مصاحبه با به همراه داشتن مدارک مرتبط در مورد هرگونه سوابق شغلی، پژوهشی و آموزشی و هرنوع گواهی دیگر به ویژه در امورشهری و همچنین کارت ملی یا شناسنامه، در روز سه‌شنبه مورخ 95/4/22 از ساعت 9:00 صبح به نشانی تهران- بلوار دهکده المپیک- تقاطع بزرگراه شهید همت- دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه مراجعه نمایند.
4- دانشگاه فردوسی مشهد
- به اطلاع آندسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1148 (رشته مدیریت امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند(انتخاب این دانشگاه)، می‌رساند لازم است برای انجام مراحل مصاحبه با به همراه داشتن پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395، مدارک شناسایی معتبر، رزومه آموزشی،پژوهشی، کاری و ... در روز دو‌شنبه مورخ 95/4/28 ساعت 8:00 صبح در دانشکده ادبیات و علوم انسانی – آزمایشگاه ژئومورفولوژی این دانشگاه حضور بهمرسانند.
5- دانشگاه یزد
به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1139 (مددکاری اجتماعی) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی ایندسته از داوطلبان اقدام خواهد نمود.
 
د- آزمون مرحله دوم یا پروژه‌های عملی کد رشته‌های امتحانی  1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364
 
1- کد رشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357، 1358، 1362و 1364
ـ آزمون پروژه عملی کدرشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357، 1358، 1362 و 1364 در صبح و بعدازظهر روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخ 6، 7 و 95/5/8 منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یکی از کدرشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب نموده‌اند، بر اساس جدول ذیل برگزار خواهد شد. ضمناً برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه می‌باشند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت می‌باشد و لازم است دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی را به مبلغ 230/000 (دویست و سی هزار) ریال بابت هزینه برگزاری آزمون هر پروژه به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم گردیده‌، پرداخت نموده و پس از دریافت کد پرداخت هزینه آزمون عملی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت کارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. (داوطلبانی که در دو پروژه شرکت می‌نمایند لازم است در دو مرحله نسبت به پرداخت مبلغ فوق به صورت اینترنتی اقدام نموده و سپس نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه در پروژه مربوط و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند). بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه مورخ 95/5/4 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل پرینت می‌باشد.
تبصره:  نظر به اینکه در کد رشته امتحانی 1352 (مجموعه معماری) چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار می‌گردد، لذا برای آن دسته از داوطلبانی که در هر چهار پروژه کد مذکور مجاز شده باشند، یک کارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده است، که لازم است در صورت تمایل به شرکت در 1، 2، 3 و یا 4 پروژه،  بابت هر یک از پروژه‌های مربوط مبلغ فوق را پرداخت نمایند و سپس نسبت به پرینت کارت پروژه مربوط اقدام نمایند.
کد و نام رشته یا پروژه
روز و تاریخ آزمون
اسکیس معماری(1352) – تصویرسازی(1358)
صبح چهارشنبه 95/5/6
اسکیس معماری منظر (1352)- نقاشی(1358)
عصر چهارشنبه 95/5/6
مطالعات فرهنگ و معماری ایران (1352) – تجزیه و تحلیل نمایشنامه(1357) – ارتباط تصویری(1358)
صبح پنجشنبه 95/5/7
اسکیس معماری داخلی(1352) – نمایشنامه نویسی(1357) – تصویر متحرک (انیمیشن) (1358)
عصر پنجشنبه 95/5/7
مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری(1350)– اسکیس‌طراحی شهری(1351) - طراحی صنعتی(1362)
صبح جمعه 95/5/8
طراحی پارچه و لباس(1364)
عصر جمعه 95/5/8
 
اطلاعات لازم پیرامون آزمون: زمان پاسخگویی کدرشته‌های مندرج در جدول فوق و سایر اطلاعات لازم در روز چهارشنبه مورخ 95/4/23 به روی پایگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی:  www.sanjesh.orgدرج خواهد شد و همچنین در زمان دریافت کارت ورود به جلسه (از دو روز قبل از برگزاری آزمون هر کدرشته امتحانی قابل دریافت می‌باشد) به همراه کارت ورود به جلسه آزمون، در برگ راهنما به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید. نام حوزه امتحانی و آدرس محل برگزاری آزمون (که منحصراً در شهر تهران خواهد بود) بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.
2- منابع آزمون تشریحی درس تجزیه وتحلیل  نمایشنامه رشته کارگردانی از کد رشته امتحانی 1357
منابع آزمون تشریحی درس تجزیه وتحلیل نمایشنامه ازکد رشته امتحانی 1357 را به شرح ذیل برای اطلاع آندسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته در رشته‌ کارگردانی شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های مورد علاقه خود را  از کدرشته امتحانی 1357، انتخاب نموده‌اند، برای شرکت در آزمون پروژه‌ تشریحی درس مذکور اعلام می‌گردد.
1- افسانه­ های تبای، 2- شب دوازدهم، 3- ایوانف، 4- پزشک نازنین، 5- قیمت آهن چنده، 6- مردی برای تمام فصول، 7- روغن نهنگ، 8- آندروماک، 9- پروانه مفرغی، 10- قلب من در کوهساران، 11- در انتظار گودو، 12- آرامش از نوع دیگر، 13- آنجا که ماهی­ها سنگ می­شوند، 14- روزنه آبی، 15- افرا.
نام نویسنده­های آثار فوق به ترتیب به شرح زیر می باشد:
1- سوفوکل، 2- شکسپیر، 3- چخوف، 4-سایمون، 5- برشت، 6- بولت، 7- اونیل، 8- راسین، 9- گولدینگ، 10- سارویان، 11- بکت، 12- ستوپارد، 13- حکیم رابط، 14- رادی، 15- بیضایی.
 3- نمایش عروسکی کد 1356
 
ـ آزمون پروژه عملی کد رشته امتحانی 1356 (نمایش عروسکی) در صبح و بعداز ظهر روزهای یکشنبه مورخ 95/5/10 لغایت سه‌شنبه مورخ 95/5/12 (خواهران به ترتیب حروف الفبا از حرف «الف» الی حرف «س» روز یکشنبه مورخ 95/5/10 و از حرف «ش» الی «ی» روزدوشنبه مورخ 95/5/11 و کلیه برادران روز سه شنبه مورخ 95/5/12) برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی کد رشته امتحانی 1356 را انتخاب نموده‌اند، به نشانی تهران - خیابان انقلاب – درب اصلی دانشگاه تهران - پردیس هنرهای زیبا – دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی – گروه نمایشی طبقه دوم برگزار خواهد شد.
- داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون عملی رشته مذکور از روز جمعه مورخ 95/5/8 به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. ضمناً لازم است هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ 230/000 (دویست و سی هزار) ریال به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی فوق فراهم گردیده‌، پرداخت نموده سپس با دریافت کد پرداخت هزینه آزمون عملی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به پرینت کارت خود اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.
مواد امتحانی: داوطلبان باید 5 عنوان نمایشنامه‌های داده شده را مطالعه کنند و اجرای یکی از آنها را با تحلیل اثر آماده نمایند (آنتی‌گون اثر سوفوکل– ننه دلاور اثر برشت – سلطان مار اثر بیضایی – بر پهنه‌ی دریا اثر مروژیک – افسانه‌ی ماه و پلنگ اثر مفید) و رزومه خود را نیز در جلسه آزمون به همراه داشته باشند. ضمناً اجرا می‌تواند برداشتی کلی از نمایشنامه یا بخشی از آن باشد و زمان اجرا حداکثر 10 دقیقه خواهد بود و تحلیل اثر به صورت شفاهی لازم است و هر داوطلب باید اجرای مستقلی داشته باشد.
4- بازیگری کد 1357
اطلاعیه این سازمان درخصوص زمان برگزاری مصاحبه و سایر اطلاعات لازم برای آزمون پروژه عملی بازیگری از کدرشته امتحانی 1357 در روز چهارشنبه مورخ 95/4/23 برروی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته در رشته بازیگری شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی از کد رشته امتحانی 1357 را انتخاب نموده‌اند، منتشر خواهد شد. ضمناً لازم به ذکر است آزمون مذکور منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
5- مجموعه رشته‌ موسیقی کد 1360  
ـ آزمون مرحله دوم کد رشته امتحانی 1360 (مجموعه هنرهای موسیقی) در تاریخهای ذیل به نشانی: تهران –خیابان مطهری – خیابان کوه نور – کوچه هفتم – پلاک 16 – مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما برای آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی کد رشته امتحانی1360 را انتخاب نموده‌اند، برگزار خواهد شد.
- داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه در آزمون مرحله دوم رشته مذکور از روز سه‌شنبه مورخ 95/4/15 به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. ضمناً لازم است هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ 230/000 (دویست وسی هزار) ریال برای هر یک از رشته‌های انتخابی (از یک تا چهار رشته در صورت انتخاب رشته در فرم اینترنتی) به صورت اینترنتی که امکان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی فوق فراهم گردیده‌، پرداخت نموده سپس با دریافت کد پرداخت هزینه آزمون عملی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کدرهگیری در قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به پرینت کارت خود در آزمون اقدام نمایند (داوطلبانی که در همه رشته‌های انتخابی برای مرحله دوم آزمون عملی شرکت می‌نمایند لازم است برای هر گرایش نسبت به پرداخت مبلغ فوق به صورت اینترنتی اقدام نموده و سپس نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه در مرحله مربوط در آزمون اقدام نمایند). بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.
- زمان برگزاری آزمون مرحله دوم :                                                       
الف- رشته آهنگسازی: روزهای یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 تیر ماه (شروع آزمون تشریحی آهنگسازی ساعت 8:00 صبح روز یکشنبه 20 تیرماه).
ب – رشته نوازندگی ایرانی روزهای سه شنبه (داوطلبین آقا) و چهارشنبه (داوطلبین خانم) 22 و 23 تیرماه.
ج – آزمون عملی رشته‌های نوازندگی جهانی و موسیقی شناسی روزهای پنج‌شنبه (داوطلبین آقا) و جمعه (داوطلبین خانم) 24 و 25 تیرماه.
-لازم است داوطلبان برای اجرای آزمون عملی به مطالب ذیل توجه فرمایند:
1-  آزمون سرایش و شنوایی
·         برای داوطلبان رشته نوازندگی موسیقی ایرانی:
الف – سرایش: خواندن ملودی در مدهای موسیقی ایرانی یا گام‌های ماژور و مینور.
ب -  شنوایی: تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک.
ج – ریتم خوانی(ساده و ترکیبی).
·         برای داوطلبان رشته آهنگسازی:
الف – سرایش: خواندن ملودی در گام‌های ماژور و مینور.
ب -  شنوایی: تک‌صدایی (ملودی تنال)، دو صدایی (تشخیص فواصل هارمونیک و ملودیک) آکورد شناسی (آکوردهای سه صدایی و چهارصدایی) .
ج – پیانوی عمومی: اجرای یک قطعه از دوره کلاسیک یا رومانتیک.
·         برای داوطلبان رشته نوازندگی موسیقی جهانی:
الف – سرایش: خواندن ملودی در گام‌های ماژور و مینور.
ب -  شنوایی: تک‌صدایی (ملودی تنال)، دو صدایی (تشخیص فواصل ملودیک و هارمونیک).
ج – ریتم خوانی(ساده و ترکیبی).
·         برای داوطلبان رشته موسیقی‌شناسی:
الف – سرایش: خواندن ریتم‌های ساده و ترکیبی.
ب -  شنوایی: تشخیص فواصل و هارمونیک  و ملودیک.
2- آزمون تخصصی
·         برای داوطلبان رشته نوازندگی موسیقی ایرانی:
ساز تخصصی: (سازهای تار، سه‌تار، سنتور، نی، کمانچه، قانون، عود، قیچک)
الف – اجرای ردیف: حفظ کامل یکی از ردیفهای معتبر موسیقی ایرانی.
ب -  بداهه‌نوازی: بر اساس گوشه، آواز یا دستگاه خواسته شده.
ج – قطعه‌نوازی: ارائه پنج قطعه در فرم‌های پیش‌درآمد، چهار مضراب، رنگ، ضربی و تصنیف از اساتید معتبر موسیقی ایرانی.
د -  جواب آواز: اجرای دقیق آواز یا تصنیف ارائه شده.
ه‍ -  دشیفراژ: اجرای یک قطعه از روی نُت با انتخاب هیئت داوران.
·         برای داوطلبان رشته نوازندگی موسیقی جهانی:
ساز تخصصی: (سازی از خانواده‌های بادی چوبی، بادی برنجی، زهی، پیانو، گیتار و هارپ)  
الف – اجرای سه قطعه کامل از چهار دوره‌ باروک، کلاسیک، رومانتیک یا معاصر (برای داوطلبین غیر ساز پیانو و گیتار اجرای حداقل یک قطعه کامل، همراهی ساز پیانو الزامی است).
ب -  دشیفراژ: اجرای یک قطعه از روی نُت با انتخاب هیئت داوران.
·         برای داوطلبان رشته آهنگسازی:
آزمون کتبی: نوشتن قطعاتی در بافت‌های مونوفونیک، هموفونیک، پلی‌فونیک در فرم‌های 2 و 3 بخشی. روندو، تم و واریاسیون و تنظیم برای ارکستر سمفونیک یا آنسامبل تعیین شده توسط ممتحنین (هیئت داوران).
·         برای داوطلبان رشته موسیقی‌شناسی:
مصاحبه علمی، ارائه مقاله، سوابق تحصیلی، درک مطلب زبان و آزمون اجرای موسیقی (آشنایی با آواز یا یکی از سازهای موسیقی ایرانی، جهانی یا محلی).
در پایان متذکر می‌شود واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات از این تاریخ لغایت روز دو‌شنبه 95/4/28 همه روزه از ساعت 8:00 الی 12:00 و از ساعت 14:00 الی 17:00 به غیر از ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشد. لذا داوطلبان گرامی می‌توانند برای ارسال سوالات خود از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نموده و یا با شماره تلفن42163 با پیش شماره 021 (با واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی این سازمان) تماس حاصل نمایند. تاکید می‌گردد از مراجعه حضوری در این رابطه خوداری فرمایند.
 
 
 
 

نظرات (۱)

سلام.
کلاس کنکور عملی کارگردانی کی شروع میشه؟
پاسخ:
سلام. هفته بعد. روز و ساعت دقیقش تا جمعه اعلام میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">