دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

با تسلط بر مجموعه هفت جلدی ای که ما بهتون می دیم، می تونین رتبه تک رقمی کسب کنید. رتبه های تکرقمی سالهای گذشته ما، شاهدی است بر کیفیت منابع ما

 

 

پاسخ به سئوال پرتکرار: با هر لیسانسی می توانید در کنکور ارشد رشته کارگردانی شرکت نمایید. آقای پیله ور که عکسشان به عنوان قبولی آمده است، لیسانسشون پرستاری بوده است و توانسته اند با منابع تضمینی ما رتبه  یک  را کسب نمایند.

نکته : کنکور دانشگاه سراسری و آزاد، با هم و در قالب یک کنکور تستی برگزار خواهد شد. و فقط موقع انتخاب رشته نهایی، کدرشته محل های سراسری را باید در سایت سازمان سنجش وارد نمایید و کدرشته محلهای دانشگاه آزاد را در سایت دانشگاه آزاد. در زمان انتخاب رشته ما همراهتان هستیم و هر سئوالی داشته باشید بصورت رایگان در خدمت شما خواهیم بود.

اسامی برخی رتبه های زیر ۱۰۰ ارشد کارگردانی استفاده کننده از منابع ما در کنکور ۴۰۰ 

توصیه می شود که برای اطلاع از اخبار کنکور و ... حتما در کانال تلگرامی ما عضو شوید. 

کانال تلگرامی ما :honarkonkur@

 

نکته: در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد هنر از رشته کارگردانی نام برده شده؛ این رشته، کارگردانی نمایش(تئاتر) است. داوطلبین به این نکته توجه نمایند. داوطلبینی که قصد شرکت در کارگردانی سینما را دارند  باید رشته سینما امتحان دهند.

رشته کارگردانی یکی از ۶ رشته موجود در کد رشته امتحانی 1357 کنکور کارشناسی ارشد سراسری است که مجموعه هنرهای نمایشی و سینما نام دارد. این رشته کارگردانی نمایش است و برای کارگردانی سینما باید رشته سینما امتحان بدین

فارغ التحصیلان رشته ارشد کارگردانی ، کارگردان و بازیگر تئاتر خواهند شد. کسانی که به بازیگری علاقه دارند بهترین انتخاب برای آنها در کنار رشته بازیگری، رشته کارگردانی است. 

با هر لیسانسی می توانید در کنکور کارشناسی ارشد رشته کارگردانی شرکت نمایید و معمولاً هرساله 70 درصد پذیرفته شدگان نهایی رشته کارگردانی و بیشتر رشته های هنری، کارشناسی غیرهنر دارند. 

 

 زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ : ۱۶ تا ۲۳ آذرماه - زمان برگزاری آزمون : ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

آزمون عملی کارگردانی هم در مردادماه برگزار می شود که پروژه تجزیه و تحلیل نمایشنامه است که مدرس این درس در آموزشگاه ما استاد نصرالله قادری هستند که ممتازترین استاد این درس در کشور هستند. 

کد 1357 به ترتیب شامل رشته های کارگردانی نمایش، سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، تهیه کنندگی تلویزیون و رادیو (شامل دو گرایش به نام تهیه کنندگی و نویسندگی است که تهیه کنندگی بهتره) است. 

داوطلبین کنکور ارشد کارگردانی نمایش باید کد رشته 1357 را انتخاب نمایند. این کد رشته دارای ۶ رشته است و هر رشته ای ضرایب خاصی داره و برای هر رشته ای فقط باید به درسهایی پاسخ بدین که در اون رشته ضریب دارند. مثلا برای ارشد کارگردانی شما باید به دروس زبان عمومی و تخصصی ، دانستنی های هنری، دانستنی های تخصصی تاریخی و بینشی در هنر نمایش، و کارگردانی پاسخ دهد. جواب دادن به دروس دیگر ضرایب در رتبه رشته اصلی تون تاثیری نداره. دفترچه سئوالات این رشته 11 درس دارد که برای کارگردانی باید به 4 درسی که ذکر شد پاسخ دهید. البته اگر وقت اضافه آوردین می تونین به دروس دیگر رشته ها به خصوص درس بازیگری هم پاسخ بدین. سالهای گذشته 90 درصد پذیرفته شدگان رشته های تهیه کنندگی و رادیو داوطلبین رشته سینما  و کارگردانی بوده اند که با پاسخ دادن به دروس این دو رشته در آنها پذیرفته شده اند. 

 دو ساعت برای پاسخ دادن به سئوالات فرصت دارید. برای اطلاع از نوع سئوالات دفترچه کنکور ارشد کارگردانی را از فایل زیر دانلود نمایید. 

 لینک دانلود مستقیم نمونه سئوالات کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری: دریافت

 
 

پذیرش هر دانشگاه در روزانه، شبانه (شهریه تمام دوره حدود ۱۵میلیون تومان) غیرانتفاعی(شهریه تمام دوره حدود 15 میلیون)، پردیس(شهریه تمام دوره حدود ۳0 میلیون است) در جدول زیر آمده است. 

 

کیفیت دانشگاهها برای انتخاب اولویت(بر اساس تجربه های رتبه های برتر سالهای گذشته)

1- دانشگاه تهران

2- دانشگاه هنر تهران

3- دانشگاه تربیت مدرس

4- دانشگاه غیرانتفاعی تبریز و...

 دانشگاه آزاد تهران مرکز از دانشگاههای شهرستان بهتر است.

جدول ضرایب کارشناسی ارشد کارگردانی و دیگر رشته های مجموعه هنرهای نمایشی عبارت است از: 

 

 

انتشارات هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته کارگردانی یک بسته آموزشی تدوین کرده است 

 و ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی در منابعی که ما به صورت بسته آموزشی در اختیارتون قرار می دهیم، سئوال مطرح خواهد شد. تصویر بسته آموزشی ما در زیر آمده است. 

 

ما برای مطالعه این بسته، برنامه ریزی رایگان هم برای شما انجام داده ایم که برنامه شماره ۱ را در لینک زیر می توانید دانلود نمایید. 

 

برنامه ریزی ارشد کارگردانی و بازیگری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همانطور که در تصویر آمده است: ما برای هر درسی، یک کتاب درسنامه به شما می دهیم که صفر تا صد مطالب کنکور ارشد کارگردانی را از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح، با بیانی ساده و مفهومی به شما آموزش می دهد. در کنار این چهار جلد کتاب، یک کتاب تست هم در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که تست سالهای گذشته از سال ۱۳۸۱ تا کنون است. یعنی حدود ۱۹ سال. که هزینه این 5 جلد ۱۸۸۰ هزار تومان است. 

این بسته تضمینی را به دو روش حضوری و غیرحضوری می توانید سفارش دهید. آدرس ما در بالای سایت درج شده است و می توانید حضوری تشریف بیارید و بسته را تهیه کنید. همچنین می توانید از لینک زیر که خرید امن زرین پال است، به صورت آنلاین خرید کنید. همچنین می توانید از طریق واتس اپ، بسته خود را سفارش دهید. 

 

بعضی از داوطلبان مایل به شرکت در آزمونهای آزمایشی هستند. ما در سالهای گذشته برای داوطلبان رشته کارگردانی، آزمون آزمایشی حضوری برگزار می کردیم. ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا، برای کنکور ۱۴۰۲، آزمونهای آزمایشی خود را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد که هزینه پنج مرحله آزمون آزمایشی آنلاین ۶۸۰ هزار تومان است. 

آزمون های آنلاین را نیز می توانید یا از طریق واتس اپ سفارش دهید و یا هم اکنون به صورت آنلاین در لینک زیر، پرداخت و ثبت نام کنید. 

 

 

همچنین موسسه ما، در سالهای گذشته، کلاسهای آمادگی کنکور ارشد کارگردانی به صورت حضوری برگزار می کرد که این کلاسها نیز برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت آنلاین در نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد و البته در سر کلاسها نیز همین مطالب کتبی که بهتون می دهیم تدریس می شود و همه کتب هم حفظی هستند و نیاز به کلاس نیست. کلاس برای کسانی مفید است که باید یه زور و اجباری پشت سرشان باشد که بهشون برنامه بده وگرنه تمام رشته های هنری، حفظی هستند و می توانید با خوندن کتب رتبه برتر کسب نمایید. داوطلبانی که کارنامه یا عکس آنها را در بالا قرار داده ایم، فقط کتب ما را مطالعه کرده اند و توانسته اند تکرقمی کسب نمایند. هزینه کلاس هر درس هم ۹۵۰ هزار تومان است. 

 

نحوه سفارش بسته آموزشی : مراجعه حضوری یا تماس با تلفن های مندرج در سایت(تلفن ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰  و ۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸) یا سفارش از طریق واتس اپ خط ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰

آدرس خود را در واتس اپ، به خط تلفن شماره ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰ ارسال نمایید. اگر ساکن تهران باشید، بسته آموزشی ظرف نیم ساعت ، با پیک رایگان، به شما تحویل داده خواهد شد و بعد از تحویل، هزینه را واریز می کنید. ولی اگر ساکن شهرستان باشید، باید شماره کارت را از ادمین دریافت نمایید و بعد از واریز وجه، آدرس خود را ارسال نمایید تا براتون با پست رایگان ارسال شود. 
شماره کارت جهت واریز وجه : ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۰۵۸۵۸۸۸ به نام مهدی رضایی. بانک ملی

 

سرفصل دروس دوره کارشناسی ارشد کارگردانی 

 

برنامه درسی (سرفصل) ارشد کارگردانی و تعداد واحدها :

تعداد کل واحدها : 32 واحد
دروس اجباری : 18 واحد
دروس انتخابی : 4 واحد
پایان نامه : 8 واحد
سمینار : 2 واحد

دروس اجباری

نام درس

نام درس

هدایت بازیگر در سینما

نقد نمایشنامه

جامعه شناسی تاتر

بررسی نظریه های جدید در ادبیات نمایشی معاصر

کارگاه کارگردانی پیشرفته 1

کارگاه کارگردانی پیشرفته 2

بداهه سازی و هدایت بازیگر

نشانه و معنا در ادبیات نمایشی

حکمت هنر اسلامی

روش تحقیق در هنر

 

دروس اختیاری

نام درس

نام درس

طراحی صحنه در نمایش

تحقیق در تاتر ایران و درام دینی

 

 

برای آزمون پروژۀ تجزیه و تحلیل نمایشنامه رشته کارگردانی یک ماه قبل از برگزاری، ۱۵ نمایشنامه میدن. مثلا اینها رو داده بودن

1- پرومته در زنجیر اثر اشیل 2- کوریولانوساثر شکسپیر 3- فاوست، اثر گوته 4- یرما اثر لورکا 5- سه خواهراثر چخوف 6- شنلاثر گوگول 7- سلام و خداحافظاثر فوگارد 8- دست‌های آلودهاثر سارتر 9- آهنگ‌های شکلاتی اثر رادی 10- روسمر سهلم اثر ایبسن 11- پایان بازیاثر بکت 12- ننه دلاوراثر برشت13- مجلس ضربت زدن اثر بیضایی 14- معمای اپنهایمر اثر رایس 15- پدر اثر استریندبرگ

 

1- افسانه­ های تبای، 2- شب دوازدهم، 3- ایوانف، 4- پزشک نازنین، 5- قیمت آهن چنده، 6- مردی برای تمام فصول، 7- روغن نهنگ، 8- آندروماک، 9- پروانه مفرغی، 10- قلب من در کوهساران، 11- در انتظار گودو، 12- آرامش از نوع دیگر، 13- آنجا که ماهی­ها سنگ می­شوند، 14- روزنه آبی، 15- افرا.

 

نام نویسنده ­های آثار فوق به ترتیب به شرح زیر می باشد:

 

1- سوفوکل، 2- شکسپیر، 3- چخوف، 4-سایمون، 5- برشت، 6- بولت، 7- اونیل، 8- راسین، 9- گولدینگ، 10- سارویان، 11- بکت، 12- ستوپارد، 13- حکیم رابط، 14- رادی، 15- بیضایی.

پانزده نمایشنامه معرفی خواهد شد و این سوالات را در مورد یکی از نمایشنامه ها می پرسند : مثلاً در سال 95 نمایشنامه آنجا که ماهی ها سنگ می شوند به عنوان نمایشنامه نهایی مطرح شد. که ما در کلاسهای خودمان این نمایشنامه ها را تجزیه و تحلیل نمودیم. 

 

1-تم نمایشنامه چیست؟

 

2-طرح نمایشنامه را تشریح کنید؟

 

3- موضوع نمایشنامه چیست؟

 

4-قهرمان نمایشنامه کیست آن را اثبات کنید؟

 

5-شخصیت محوری نمایشنامه کیست آن را اثبات کنید؟

 

6- ماهیت نیروی مخالف چیست توضیح دهید؟

 

7-آنتاگونیست اثر چه کسی است اثبات کنید؟

 

8-درباره زندگی نویسنده، فلسفه و آثار او و تاثیر آن بر نمایشنامه چه میدانید توضیح دهید؟

 

9-شیوه اجرایی شما چیست؟

 

10- اگر یکی دیگر از نمایشنامه ها را انتخاب میکردید چرا انتخاب میکردید و چگونه اجرا می کردید؟

 

معمولا 5 تا 6 سوال از سوالات بالا را طرح میکنند بعد از امتحان برگه ها سربرگ و ته برگ جدا شده و یک نفر از اساتید آنها را تصحیح میکند.

 

 کانال تلگرامی ما

honarkonkur@

انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

برنامه ریزی و مشاوره رتبه 1 کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

بورسیه کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

جزوات دست دوم کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

جزوات قبولی کارشناسی ارشد آزاد وزارت بهداشت

دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

دانشگاه مجازی برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

ضرایب و دروس امتحانی کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

قبولی تضمینی کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

قبولی در آزمون کارشناسی ارشد آزاد سراسری کارگردانی نمایش

قبولی کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش دانشگاه آزاد و علوم تحقیقات

مصاحبه آزمون کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

کارنامه مرحله 1 کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

کارنامه مرحله دوم کارشناسی ارشد آزاد کارگردانی نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">