دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

 منابع کنکور ارشد رشته تهیه کنندگی و نویسندگی رادیو دانشگاه صداوسیما

با تسلط بر مجموعه هفت جلدی ای که ما بهتون می دیم، می تونین رتبه تک رقمی کسب کنید. رتبه های تکرقمی سالهای گذشته ما، شاهدی است بر کیفیت منابع ما

با هر لیسانسی می توانید در کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو شرکت نمایید. رشته رادیو هم زن و هم مرد پذیرش می کند و جزو رشته های بورسیه بوده و دانشجویان را استخدام می کند. ولی محدودیت سنی دارد. یعنی برای دروره های روزانه باید زیر ۳۰ سال سن داشته باشید. ولی برای دوره های نوبت دوم محدودیت سنی ندارد و خب طبیعتا شانس استخدام شدن شبانه ها، هم به مراتب کمتر است ولی اگر دانشجویی توانایی خود را نشان دهد و در جدول ارزشیابی، بتواند نمرات بالایی کسب کند، می تواند استخدام شود. کسانی که مایل به گویندگی و دوبلوری و ... هم هستند، باید در همین رشته رادیو شرکت نمایند. این رشته دارای دو گرایش تهیه کنندگی رادیو و نویسندگی رادیو است که طبیعتا تهیه کنندگی رادیو، خواهان بیشتری دارد. 

توصیه می شود که برای اطلاع از اخبار کنکور و ... حتما در کانال تلگرامی ما عضو شوید. 

 

کانال تلگرامی ما :honarkonkur@

زمان ثبت نام و تاریخ امتحان، کنکور ارشد رادیو

 زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ : ۷ تا ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ - زمان برگزاری آزمون : ۴ اسفند ۱۴۰۲. اخبار تکمیلی، در کانال تلگرامی و سایت، به اطلاع شما خواهیم رساند. 

 

اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو:

رشته رادیو یکی از ۶ رشته موجود در کد رشته امتحانی 1357 کنکور کارشناسی ارشد سراسری است که مجموعه هنرهای نمایشی و سینما نام دارد. فارغ التحصیلان رشته ارشد رادیو در سالهای گذشته در سازمان صدا و سیما به عنوان تهیه کننده و نویسنده استخدام شده اند. با هر لیسانسی می توانید در کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو شرکت نمایید و رتبه 1 سال گذشته که از داوطلبین موسسه ما بوده اند لیسانس غیرمرتبط با هنر داشته اند. ثبت نام کنکور ارشد رادیو در  آذر انجام می پذیرد و زمان برگزاری آزمون اسفند ماه و زمان اعلام نتایج اولیه فروردین ماه است. کنکور رادیو مرحله مصاحبه هم دارد. برای اطلاع از نحوه مصاحبه، بعد از کسب رتبه با ما تماس حاصل نمایید. 

کد 1357 به ترتیب شامل رشته های کارگردانی نمایش، سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، تهیه کنندگی تلویزیون و رادیو (شامل دو گرایش به نام تهیه کنندگی و نویسندگی است که تهیه کنندگیش بهتره) است. داوطلبین کنکور ارشد رادیو باید کد رشته 1357 را انتخاب نمایند. این کد رشته دارای ۶ رشته است و هر رشته ای ضرایب خاصی داره و برای هر رشته ای فقط باید به درسهایی پاسخ بدین که در اون رشته ضریب دارند. مثلا برای ارشد رادیو شما باید به دروس زبان عمومی و تخصصی ، فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان، دانستنی های هنری، مبانی نظری هنری و شناخت وسایل ارتباط جمعی پاسخ دهد.جواب دادن به دروس دیگر ضرایب در رتبه رشته اصلی تون تاثیری نداره. دفترچه سئوالات این رشته 11 درس دارد که برای رشته رادیو باید به 5 درسی که ذکر شد پاسخ دهید. البته اگر وقت اضافه آوردین می تونین به دروس دیگر رشته ها هم پاسخ بدین.

سالهای گذشته 90 درصد پذیرفته شدگان رشته های تهیه کنندگی و رادیو داوطلبین رشته سینما بوده اند که با پاسخ دادن به دروس این دو رشته در آنها پذیرفته شده اند.  دو ساعت برای پاسخ دادن به سئوالات فرصت دارید.

برای اطلاع از نوع سئوالات، دفترچه کنکور ارشد رادیو را از فایل زیر دانلود نمایید. لینک دانلود مستقیم نمونه سئوالات کارشناسی ارشد رادیو: دریافت

 

جدول ضرایب کارشناسی ارشد سینما و هنرهای نمایشی عبارت است از: 

 

 

 

انتشارات هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو یک بسته آموزشی تدوین کرده است  و ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی در منابعی که ما به صورت بسته آموزشی در اختیارتون قرار می دهیم، سئوال مطرح خواهد شد. تصویر بسته آموزشی ما در زیر آمده است. 

 

همانطور که در تصویر آمده است: ما برای هر درسی، یک کتاب درسنامه به شما می دهیم که صفر تا صد مطالب کنکور ارشد رادیو را از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح، با بیانی ساده و مفهومی به شما آموزش می دهد. در کنار این ۵ جلد کتاب، یک کتاب تست هم در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که تست سالهای گذشته از سال ۱۳۸۱ تا کنون است. یعنی حدود ۲۰ سال. که هزینه این ۶ جلد ۱۹۸۰ هزار تومان است. 

 

این بسته تضمینی ، به قیمت یک میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان را به دو روش حضوری و غیرحضوری می توانید سفارش دهید. آدرس ما در بالای سایت درج شده است و می توانید حضوری تشریف بیارید و بسته را تهیه کنید. همچنین می توانید از لینک زیر که خرید امن زرین پال است، به صورت آنلاین خرید کنید. همچنین می توانید از طریق واتس اپ، بسته خود را سفارش دهید. 

 

بعضی از داوطلبان مایل به شرکت در آزمونهای آزمایشی هستند. ما در سالهای گذشته برای داوطلبان رشته رادیو، آزمون آزمایشی حضوری برگزار می کردیم. ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا، برای کنکور ۱۴۰۲، آزمونهای آزمایشی خود را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد که هزینه پنج مرحله آزمون آزمایشی آنلاین ۶۸۰ هزار تومان است. 

 

آزمون های آنلاین را نیز می توانید یا از طریق واتس اپ سفارش دهید و یا هم اکنون به صورت آنلاین در لینک زیر، پرداخت و ثبت نام کنید. 

 

 

 

 

همچنین موسسه ما، در سالهای گذشته، کلاسهای آمادگی کنکور ارشد رادیو به صورت حضوری برگزار می کرد که این کلاسها نیز برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت آنلاین در نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد و البته در سر کلاسها نیز همین مطالب کتبی که بهتون می دهیم تدریس می شود و همه کتب هم حفظی هستند و نیاز به کلاس نیست. کلاس برای کسانی مفید است که باید یه زور و اجباری پشت سرشان باشد که بهشون برنامه بده وگرنه تمام رشته های هنری، حفظی هستند و می توانید با خوندن کتب رتبه برتر کسب نمایید. داوطلبی که کارنامه آن را در بالا قرار داده ایم، ساکن شهرستان بوده و فقط کتب را مطالعه کرده و در آزمونها شرکت نموده است. هزینه کلاس هر درس هم ۱۸۰۰ هزار تومان است. 

 

نحوه سفارش بسته آموزشی : مراجعه حضوری یا تماس با تلفن های مندرج در سایت(تلفن ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰  و ۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸) یا سفارش از طریق واتس اپ خط ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰آدرس خود را در واتس اپ، به خط تلفن شماره ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰ ارسال نمایید.

اگر ساکن تهران باشید، بسته آموزشی ظرف نیم ساعت ، با پیک رایگان، به شما تحویل داده خواهد شد و بعد از تحویل، هزینه را واریز می کنید. ولی اگر ساکن شهرستان باشید، باید شماره کارت را از ادمین دریافت نمایید و بعد از واریز وجه، آدرس خود را ارسال نمایید تا براتون با پست رایگان ارسال شود. 


شماره کارت جهت واریز وجه : ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۰۵۸۵۸۸۸ به نام مهدی رضایی. بانک ملی 

 

ظرفیت کنکور ارشد رادیوی دانشگاه صدا و سیما در سال ۹۹:

 

 

 این رشته در مقطع ارشد دارای دو گرایش تهیه کنندگی و نویسندگی است.

دانش آموختگان رشته رادیو می توانند در حوزه تهیه کنندگی و سردبیری برنامه های رادیوئی، نویسندگی رادیو، اجرا و گویندگی خبر، گزارشگری و مدیریت گروه های برنامه ساز شبکه های رادیوئی کشور به کار گرفته شوند.

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور ارشد و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحدها، معرفی سایر رشته های ارشد مجموعه هنرهای نمایشی و سینما، دانشگاه های دارای رشته رادیو و معرفی فرصت های شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.


برنامه درسی (سرفصل) رشته رادیو و تعداد واحدها :

تعداد کل واحدها : 32 واحد
دروس پایه و اصلی (مشترک) : 18 واحد
دروس تخصصی هر گرایش : 14 واحد

 

 


دانلود آخرین نسخه برنامه درسی (سرفصل) و تعداد واحدها (43KB)
 

                                                                                                                

 

 

آزمون عملی کارشناسی ارشد رادیو

آزمون عملی کنکور ارشد رادیو

آزمون مرحله دوم کنکور ارشد رادیو

ارشد دانشگاه صدا و سیما

ارشد رادیو بدون کنکور

استخدام در رادیو

استخدام گوینده و مجری در رادیو با آزمون ارشد

برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد رادیو

برنامه ریزی کارشناسی ارشد رادیو

جدیدترین منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو 1400

جزوات ارشد رادیو

جزوات لازم برای ارشد رادیو دانشگاه صدا و سیما

جزوه ارشد رادیو

جزوه شناخت وسایل ارتباط جمعی دکتر رضایی برای کنکور صداوسیما

جزوه مبانی نظری هنری

دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه های رشته رادیو

دانلود تست کنکور ارشد رادیو

دانلود جزوه آمادگی کارشناسی ارشد رادیو

دانلود جزوه دانستنی های هنری دکتر رضایی

دانلود رایگان نمونه سئوالات آزمون عملی کارشناسی ارشد رادیو

دانلود سئوالات مرحله پروژه عملی ارشد رادیو

دانلود چارت درسی ارشد رادیو

دانلود کلید سوالات کنکور ارشد رادیو

درصدهای قبولی کنکور ارشد رادیو

دفترچه کنکور ارشد رشته رادیو

راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد رادیو

راهنمای پروژه عملی ارشد رادیو

راهنمای پروژه عملی کارشناسی ارشد رادیو

رتبه لازم برای قبولی کارشناسی ارشد رادیو

رشته ارشد رادیو دانشگاه آزاد

رشته ارشد رادیو در دانشگاههای تهران

زبان انگلیسی کنکور ارشد رشته رادیو

سرفصل دروس ارشد رشته رادیو

سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته رادیو

سوالات آزمون کارشناسی ارشد رادیو

سوالات ارشد رادیو

سوالات مرحله دوم کنکور ارشد رادیو

سوالات پروژه عملی رشته رادیو در مقطع ارشد

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رادیو

ظرفیت پذیرش کنکور ارشد رشته رادیو

فهرست منابع ارشد رادیو

فهرست منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو 1400

لیست منابع مرجع برای کنکور ارشد رادیو

لیست منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو 1400

مشاوره کنکور ارشد رشته رادیو

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو

مصاحبه کنکور ارشد دانشگاه صدا و سیما

منابع آزاد کارشناسی ارشد رادیو

منابع آزمون رادیو

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته تهیه کنندگی رادیو

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته رادیو

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته رادیو دانشگاه صدا و سیما

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته رادیو صدا و سیما

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته نویسندگی رادیو

منابع آزمون کنکور ارشد رادیو

منابع ارشد رادیو

منابع ارشد رادیو پیام نور

منابع اصلی برای کنکور ارشد رادیو

منابع امتحانی رشته رادیو

منابع رادیو

منابع رایگان ارشد رادیو

منابع معرفی شده از سوی سازمان سنجش برای ارشد رادیو

منابع مهم ارشد رادیو

منابع مهم کارشناسی ارشد رادیو

منابع و ظرفیت ارشد رادیو روزانه

منابع و ظرفیت ارشد رادیو شبانه

منابع و ظرفیت ارشد رادیو مجازی

منابع و ظرفیت ارشد رادیو نوبت دوم

منابع و ظرفیت ارشد رادیو پردیس خودگردان

منابع کارشناسی ارشد گرایش رادیو

منابع کنکور ارشد رشته رادیو

منابع کنکور رادیو

منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو 1400

موسسه معتبر کارشناسی ارشد رادیو

موضوع آزمون عملی کارشناسی ارشد رادیو

نفرات برتر ارشد رادیو

نفرات برتر کنکور کارشناسی ارشد رادیو

نمونه سئوالات آزمون عملی رادیو

نمونه سوالات آزمون عملی ارشد رادیو

نمونه سوالات ارشد رشته رادیو

نمونه سوالات مرحله دوم کارشناسی ارشد رشته رادیو

نمونه سوالات پروژه عملی رادیو ارشد

نمونه سوالات کارشناسی ارشد رادیو

پاسخنامه سوالات ارشد رشته رادیو

پاسخنامه کارشناسی ارشد رادیو

پذیرش بدون کنکور ارشد رشته اتنوموزیکولوژی

پروژه عملی کارشناسی ارشد رادیو

کارشناسی ارشد رادیو

کامل ترین منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته رادیو 1400

کاملترین منابع ارشد رادیو

کتاب تاریخ هنر برای کنکور کارشناسی ارشد رادیو

کتاب تست کنکور ارشد رادیو

کتاب راهنمای آزمون عملی ارشد رادیو

کتاب زبان برای کنکور کارشناسی ارشد رادیو

کتاب فرهنگ هنر برای کنکور کارشناسی ارشد رادیو

کتب ارشد رادیو

کلاس آمادگی کنکور ارشد رادیو

کلاس کنکور رادیو

نظرات (۳۷)

من استخدام آموزش و پرورش و معلم هستم، مصاحبه رادیو قبولم میکنن

پاسخ:
سلام 

فقط نوبت دوم به نظرم 

باز هم از خود دانشکده بپرسین بهتره 
سلام امسال رتبه قبولی چنده؟ممنون
پاسخ:
سلام

سالهای مختلف فرق داره. ولی معمولا تا رتبه 120 به روزانه دعوت میشن و تا 250 به شبانه 

کانال تلگرام ما honarkonkur
سلام.من دانشجوی فرش هستم و امسال میخوام کنکور بدم که رادیو قبول بشم درمورد مصاحبه مشکل دارم که چه چیزایی ازمون میپرسن و اینکه من پیش زمینه ای ندارم تو این کار میشه راهنماییم کنید؟
پاسخ:
بعد از آزمون کلاس راهنمای مصاحبه میزاریم
قبولی های رادیو
سلام.من گفته هایی مبنی بر این که دانشگاه صدا سیما تهران قراره دیگه تو سال آینده برای رشته رادیو دانشجو نگیره شنیدم میخواستم راسته؟ و یا ممکنه دیگه دانشجو خانم نگیره؟؟
پاسخ:
سلام

ما نشنیدیم. 

و اصلا اینطور نیست 

قطعا میگیره

به کانال ما به نشانی @honarkonkur سر بزنین و آمار قبولی هامونو ببینید
شبانه رادیو هم استخدام میکنن؟ 
پاسخ:
ما از دانشجویان شبانه شون پرسیدیم و گفتن استخدام میکنن
سلام .من ترم نه کارشناسی نه ونیم واحد دارم .یعنی نیم واحد کارآموزی ونه واحد درس.آیا میتونم تو ارشد امسال شرکت کنم .حق انتخاب رشته دارم
پاسخ:
سلام

بله میتونین

هر کس که تا مهر 97 بتونه فارغ لتحصیل بشه میتونه شرکت کنه 
سلام
من رتبه صد و خورده ایی رو آوردم
احتمالش هست که به مرحله مصاحبه برسم
پاسخ:
سلام

بله قطعا
لطفا کارنامتونو بفرستین به 

09106710746
سلام. خسته نباشید.
دانشکده صدا و سیما که برای رادیو نیرو میگیره ، خوابگاه داره؟
کلا شهرستانیا رو قبول میکنن یا نه؟
ممنون
پاسخ:
سلام

بله خوابگاه داره . 
بیشتر شهرستانیا رو قبول میکنن اتفاقا

چون مذهبی ها رو میگیرن

حقوق هم میده در دوران دانشجویی
سلام و خسته نباشید...من از جزوه های خودتون استفاده کردم..میخاستم بپرسم برای شبانه رادیو از هر درس چند درصد بزنیم قبولیم؟
پاسخ:
سلام

هر درس 15 درصد
تو این روزهای آخر به نظرتون تمرکز رو کدوم مباحث باشه و چیا رو بخونیم؟ و قبلا فرمودید که میانگین 30 رتبش تک رقمی میشه ؟ درسته؟
پاسخ:
سلام

وسایل ارتبط جمعی و مبانی نظری هنری

هر چند که همه درسا مهم هستن و ممکنه که یک درس راحتتر از بقیه باشه. پس ضمن مرور همه دروسی که تابحال خوندین، بیشتر این دو درسو بخونین
آیا رشته نویسندگی رادیو هنوز هم جزو رشته های بورسیه است و اینکه استخدامی در صدا و سیما حتمی است؟؟
پاسخ:
سلام

بله بورسیه می کنن و استخدام. 

بهترین رشته برای این روزای بیکاری همه رشته ها همینه
آیا رشته نویسندگی رادیو هنوز هم جزو رشته های بورسیه است و اینکه استخدامی در صدا و سیما حتمی است؟؟
پاسخ:
سلام

بله حتمیه
سلام...اگر امکانش هست درصدهای سه نفر اول کنکور ارشد رادیو سال گذشته رو در سایت قرار بدید...ممنونم
سلام بدون حضور در کلاس کنکور هم امکان قبولی واسه رشته تهیه کنندگی وجود داره؟رتبه قبولی این رشته چنده؟
پاسخ:
سلام 
بله امکانش هست. 
تا رتبه ۶۰۰ شبانه و تا رتبه ۲۶۰ روزانه 
من متولد 65هستم میتونم رشته رادیو در کنکور 96قبول بشم؟سنم مشکلی نداره
پاسخ:
نه مشکلی نیست. میتونین
من متولد 65هستم میتونم رشته رادیو در کنکور 96قبول بشم؟سنم مشکلی نداره
پاسخ:
سلام. بله میشه
سلام قیمت پکیج رادیو چقدره؟ لطفا جواب بدید 
پاسخ:
سلام
۳۷۰ هزار تومان
سلام و خسته نباشید. دست شما درد نکنه. تهیه کنندگی دختر هم میگیره؟
پاسخ:
تا پارسال که فقط مرد گرفته
سلام. جزوات شما واقعا تضمینیه؟

با تشکر. ببخشین البته
پاسخ:
بله در تمام رشته های هنری تضمینیه
با خواندن کتب و جزوات شما آیا باید کتاب دیگه ای هم تهیه کنیم یا نه؟
پاسخ:
منابع ما تضمینیه و با خواندن اونها نیازی به تهیه هیچ کتاب یا جزوه ای ندارین
سلام
میخواستم بدونم که برای پذیرش در رشته رادیو ، معدل خاصی نیازه

پاسخ:
خیر معدل خاصی نمیخاد. معدل در رتبه اعمال میشه فقط
سلام.میشه فقط یک کتاب رو سفارش داد؟ من فقط جزوه ی مبانی نظری هنری رو میخام
پاسخ:
سلام

بله الان با توجه به اینکه فرصت زیادی تا کنکور ندارید میشه تکی سفارش داد
سلام و خسته نباشید. آیا گرایش رادیو در سال 96 هم پذیرش دانشجوی دختر دارند؟ و آیا درصورت کسب رتبه ی موردنظر باید مصاحبه بدهیم ؟ و قیمت بسته های آموزشی شما چگونه است؟
پاسخ:
سلام
بله در سال 96 هم پذیرش دارد. بعد از کسب رتبه برای مصاحبه مذهبی و سیاسی و علمی دعوت می شوید.
درود .... آیا من میتوانم در دو رشته ی رادیو و سینما ارشد را امتحان بدهم؟
پاسخ:
سلام
شما وقتی که کد 1357 رو انتخاب می کنید یعنی عملاً در هر 7 رشته شرکت کردین. و بالطبع می تونین با خوندن منابع هر چند رشته، در همه اون رشته ها امتحان بدین. فقط رشته هایی که آزمون عملی دارن فقط دو تا رو می تونین انتخاب کنین. مثلا ادبیات نمایشی و کارگردانی
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۳ سینا جهانجو
من داوطلب شرکت در کلاس فشرده فروردین 95 هستم
سلام میشه هزینه کتب رو بگین مجموعا
قیمتش چقدره؟
سلام
لطفا تعداد صفحات هر کتاب رو بفرمایید
باتشکر
سلام
لطف میکنید تعداد صفحات هر کتاب رو بیان کنین
و اینکه آیا خوندن همین منابع برای قبولی کافیه و یا اینکه باید به منابع مرجع هم رجوع بشه؟
باتشکر
جند قیمتن؟
با سلام میشه لطفا قیمت کتابها و جزوات رایو رو بگین
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۶ عباس محمدی

درود بر شما

کتب را بصورت تکی هم میفروشین؟

سلام خدمت شما

من به گویندگی علاقه بسیاری دارم می تونم از طریق رادیو وارد بشم و گوینده بشم؟

پاسخ:

سلام

تنها راه منطقیش همینه که رادیو امتحان بدین و تهیه کننده رادیو که بشین بالطبع میتونین گویندگی هم بکنین

۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۰:۱۰ علی رضا آزادی

سلام و عرض ادب

من برای فهم کتب با مشکل مواجه هستم. میشه لطفاً کمک کنید که برنامه ریزی و شیوه مطالعه درست و اصولی را یاد بگیرم؟

پاسخ:

سلام

طبیعی است

دور اول را روزنامه وار بخونید و برای بار دوم طبیعتا مطالب را راحتتر یاد میگیرین

شیوه تهیه این منابع به چه صورت است؟
پاسخ:

با سلام

برای تهیه این منابع و مشاوره و برنامه ریزی با شماره تماس


09106582308 دکتر رضایی


تماس حاصل نمایید


بدرود

آیا کلاس کنکور هم برگزار می کنید؟
پاسخ:
بله برای تمام رشته ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">