دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

 

قسمتی از جزئیات فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه هنر تهران در سال 99 به شرح زیر است :

دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و تقاضای این گروه از داوطلبان در فرصت و یا از طریق دیگری بررسی نخواهد شد .

دانشگاه هنر ، ضمن توجه به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره تحصیلی بالاتر  %٢٠ از ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه خود را ( در صورت واجد شرایط بودن در هر رشته فقط یک نفر ) به پذیرش بدون آزمون ، در دوره دکترای تخصصی رشته های « پژوهش هنر ـ تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی ـ معماری ـ شهرسازی ـ مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی » تخصیص داده و از طریق مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی دانشجو می پذیرد .


 شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه هنر تهران

1- دانش آموختگانی که به لحاظ میانگین کل دوره با احتساب نمره پایان نامه رتبه اول ، دوم و سوم دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشند . ( رتبه بندی بدون احتساب نمره پایان نامه خواهد بود ) .

2ـ معدل کل کارشناسی ارشد متقاضی 17 به بالا باشد .

تبصره : دانشجویانی که تا 99/06/06 فارغ التحصیل می شوند باید معدل کل دروس مقطع کازشناسی ارشد ایشان بدون احتساب نمره پایان نامه 17 به بالا باشد .

3- نمره پایان نامه که با درجه « عالی » و یا « بسیار خوب » دفاع شده باشند ، قابل قبول خواهد بود. ( 18 تا 20 )

4ـ معدل کل کارشناسی متقاضی 16 به بالا باشد .

5ـ منحصراً داوطلبانی که از بهمن 96 تا 99/06/06 فارغ التحصیل شده یا خواهند شد متقاضی شرکت در فراخوان باشند . ( دانشجویانی که پس از 99/06/06 فارغ التحصیل می شوند مجاز به ثبت نام نیستند . )

تبصره : دانشجویانی که تا 98/06/06 فارغ التحصیل می شوند در صورت داشتن سایر شرایط موظفند در مهلت مقرر ( 99/05/30 ) نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند . در صورت پذیرش ، اعلام نام ایشان به سازمان سنجش آموزش کشور منوط به احراز فارغ التحصیلی ایشان می باشد .

6- حداکثر در 5 ترم تحصیل خود را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانیده باشد .

7- صرفا دانش آموختگان دانشگاه های دولتی شیوه آموزشی ـ پژوهشی ( روزانه و شبانه ) می توانند در فراخوان شرکت نمایند . ( دانشگاه های پیام نور ـ آزاد ـ غیرانتفاعی ـ پردیس های خودگردان و … پذیرفته نیست . )

8- دارا بودن حداقل یک مقاله پذیرفته شده یا چاپ شده مرتبط با پایان نامه در نشریات ISC یا ISI یا مجلات علمی ـ پژوهشی با نمایه معتبر

9- داشتن حداقل نمره زبان انگلیسی مطابق جدول زیر مشروط بر آنکه از تاریخ آزمون تا زمان اعلام این فراخوان حداکثر 2 سال بیشتر نگذشته باشد . ( سایر مدارک زبان انگلیسی اعم از داخلی و یا خارجی پذیرفته نیست . ارزیابی پذیرش مدارک مربوط به سایر زبان های خارجی ( غیر از انگلیسی ) بر عهده دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر می باشد  . )
 

TOLIMO internet TOEFL (IBT) Computer TOEFL (CBT) Paper TOEFL (PBT) IELTS Academic MSRT
500 65 180 500 5.5 60


10- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیتهای پژوهشی ، آموزشی و مصاحبه

11- هر داوطلب صرفا در یک رشته تحصیلی می تواند متقاضی شود و مدارک خود را ارسال نماید .

تذکر : متقاضیانی در فراخوان ثبت نام نمایند که براساس مفاد فراخوان به طورکامل واجد شرایط می باشند ، در غیر اینصورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد .
 

 تذکرات مهم :

1- در صورت پذیرفته شدن شاغلین رسمی سازمان ها و دستگاه های دولتی ، ارائه حکم مأموریت ، استعفاء ، مرخصی بدون استفاده از حقوق یا هر گونه سند رسمی که مؤید امکان تأمین تحصیل تمام وقت دانشجو باشد هنگام ثبت نام ، ضروری است .

2- تحصیل در دوره دکترا به صورت تمام وقت بوده و داوطلب در صورت پذیرفته شدن باید اوقات خود را با وضعیت تحصیلی دوره وفق دهد و تابع کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه باشد .

3- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام ، برگزاری مصاحبه ، پذیرش و تحصیل در دانشگاه هنر ، مشخص گردد که داوطلب ، دارای هر یک از شرایط درج شده در این تقاضانامه نبوده است بلافاصله از ثبت نام ، شرکت در مصاحبه دکتری ، پذیرش و یا ادامه تحصیل وی درهر مرحله ای جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

4- مدارک ارسالی داوطلبان و همچنین وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی شود .

5- به مدارکی که از طریق پست پیشتاز ارسال نشود و یا یکی از شرایط اعلام شده را نداشته باشد به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد . همچنین متقاضی موظف است کلیه مدارک درخواستی را بدون نقص ارسال نماید و دانشگاه موظف به پیگیری کمبود مدارک نخواهد بود و در صورت وجود نقص جهت احراز شرایط ، تقاضای داوطلب از فرایند بررسی مدارک خارج شده و هیچ اعتراضی پذیرفته نیست .

6- زمان مصاحبه علمی صرفاً برای متقاضیان واجد شرایط ( مطابق مفاد فراخوان ) علاوه بر درج در سایت به صورت تلفنی اعلام خواهد شد . این امر صرفا شامل کسانی می گردد که واجد شرایط کلیه مفاد این فراخوان باشند . در غیر اینصورت به مصاحبه دعوت نخواهند شد .

7- مرجع تصمیم گیری در خصوص بررسی سوابق ، مدارک ارائه شده و پذیرش نهایی ، تحصیلات تکمیلی دانشگاه است .

8- دانشجویان نمونه کشوری ـ معرفی شدگان بنیاد نخبگان و برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی و معرفی شدگان هر یک از واحدهای وزارت علوم نیز در صورت داشتن شرایط فراخوان ضرورت دارد از همین طریق متقاضی شوند و بررسی جداگانه ای در این خصوص صورت نمی پذیرد .

9- متقاضیان مدارک موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری 99/05/30 به آدرس : تهران ، خیابان حافظ ، خیابان سرهنگ سخائی ، بین تقاطع سی تیر و فردوسی ، پلاک 56 ، دانشگاه هنر ، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، کد پستی 1136813518 از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند .

منبع : دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه هنر تهران

متن کامل فراخوان و مدارک مورد نیاز 

 دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">