دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر

منابع کنکور هنر با ارائه مشاوره و برنامه ریزی

تصویر ثابت

اسلاید شو

دکتر رضایی ارائه دهنده منابع تضمینی کنکور سراسری، ارشد و دکتری هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی (انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

برخی از
مولفین و مدرسین ما عبارتند از:
دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، داستان و مولف کتب کنکوری
دکتر نسرین صدقیان، مدرس دانشگاه و مولف کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی
دکتر مولازاده مولف کتب پارچه شناسی و اصول طراحی پارچه و لباس
رضا عباسی، عضو هیات علمی دانشگاه و مولف کتاب درک عمومی هنر
مریم افسری مولف معروفترین کتاب خواص مواد
نعیم سروش: کارشناس ارشد کارگردانی
سام ایزدی: دانشجوی دکتری تاتر و مدرس دانشگاه و مولف کتب دکتری تئاتر و ارشد کارگردانی
ویدا عابدی طامه: کارشناس ارشد طراحی لباس و مولف کتب تاریخ پارچه، پارچه شناسی، تاریخ پوشاک اروپا، پارچه شناسی برای فشن
سیدمحمود جلالیه، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد انیمیشن و مدرس آزمون عملی انیمیشن
هانیه باب الحوائجی کارشناس ارشد گرافیک و مدرس آزمون عملی گرافیک
مریم بهروان و مریم حبیبی مولفین کتاب خلاقیت نمایشی
محمدحسن نیکدل کارشناس ارشد موسیقی دانشگاه هنر و مولف کتاب خلاقیت موسیقی
علی اکبر رنجبر: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران و دکتری هنر. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
نیما آقاخانی رتبه ۱ ادبیات نمایشی سال ۹۸ و مدرس کلاس آزمون عملی نمایشنامه نویسی
پدرام رستمی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه هنر و مولف کتاب کارشناسی ارشد سینما و ادبیات نمایشی
ندا لاهوتی: کارشناس ارشد دانشگاه هنر و مولف کتاب نقد هنری و ادبی

و ...
کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره

۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

با تسلط بر مجموعه شش جلدی ای که ما بهتون می دیم، می تونین رتبه تک رقمی کسب کنید. رتبه های تکرقمی سالهای گذشته ما، شاهدی است بر کیفیت منابع ما

در ایام کرونایی، بسته های آموزشی با پیک و پست رایگان برای شما ارسال خواهد شد

پاسخ به سئوال پرتکرار: با هر لیسانسی می توانید در کنکور ارشد رشته پژوهش هنر شرکت نمایید. بیشتر افراد زیر که اسم یا عکسشان به عنوان قبولی آمده است، لیسانسشون هنر نبوده است و توانسته اند با منابع تضمینی ما رتبه های زیر ۱۰۰ کسب نموده و نهایتاَ در بهترین دانشگاهها پذیرفته شده اند. 

نکته : کنکور دانشگاه سراسری و آزاد، با هم و در قالب یک کنکور تستی برگزار خواهد شد. و فقط موقع انتخاب رشته نهایی، کدرشته محل های سراسری را باید در سایت سازمان سنجش وارد نمایید و کدرشته محلهای دانشگاه آزاد را در سایت دانشگاه آزاد. در زمان انتخاب رشته ما همراهتان هستیم و هر سئوالی داشته باشید بصورت رایگان در خدمت شما خواهیم بود. 

اسم برخی رتبه های زیر ۱۰۰ استفاده کننده از منابع موسسه ما در کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر در کنکور سال گذشته


 

توصیه می شود که برای اطلاع از اخبار کنکور و ... حتما در کانال تلگرامی ما عضو شوید. 

 

کانال تلگرامی ما :honarkonkur@

زمان ثبت نام و تاریخ امتحان، کنکور ارشد پژوهش هنر

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پژوهش هنر از  ۱۶ تا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ صورت گرفته و آزمون هم در ۱۱ یا ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام و امتحان، در کانال تلگرامی و سایت، به اطلاع شما خواهیم رساند. 

انتشارات هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر یک بسته آموزشی تدوین کرده است 

 و ما تضمین می دهیم که در حد رتبه تک رقمی در منابعی که ما به صورت بسته آموزشی در اختیارتون قرار می دهیم، سئوال مطرح خواهد شد. تصویر بسته آموزشی ما در زیر آمده است. 

 

 

 

 

 

همانطور که در تصویر آمده است: ما برای هر درسی، یک کتاب درسنامه به شما می دهیم که صفر تا صد مطالب کنکور ارشد پژوهش را از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح، با بیانی ساده و مفهومی به شما آموزش می دهد.

ما یک کتاب تست تألیفی و طبقه بندی شده برای درس فرهنگ هنر (۴۲۰۰ تست) و یک کتاب تست برای درس نقد هنری و ادبی (۲۷۰۰ تست) و

در کنار این پنج جلد کتاب، یک کتاب تست هم در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که تست سالهای گذشته از سال ۱۳۸۱ تا کنون است. یعنی حدود ۲۰ سال. 

ما برای خواندن این کتب هم به شما برنامه رایگان می دهیم. برنامه ریزی شماره ۱ مطالعه رو در لینک زیر می توانید مشاهده نمایید. 

برنامه ریزی شماره ۱ ارشد پژوهش هنر تصویرسازی و نقاشی

 

 

 

این بسته تضمینی به قیمت یک میلیون و پانصد و هشتاد هزار تومان را به دو روش حضوری و غیرحضوری می توانید سفارش دهید. آدرس ما در بالای سایت درج شده است و می توانید حضوری تشریف بیارید و بسته را تهیه کنید. همچنین می توانید از لینک زیر که خرید امن زرین پال است، به صورت آنلاین خرید کنید. همچنین می توانید از طریق واتس اپ، بسته خود را سفارش دهید. 

 

بعضی از داوطلبان مایل به شرکت در آزمونهای آزمایشی هستند. ما در سالهای گذشته برای داوطلبان رشته پژوهش هنر، آزمون آزمایشی حضوری برگزار می کردیم. ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا، برای کنکور ۱۴۰۲، آزمونهای آزمایشی خود را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد که هزینه پنج مرحله آزمون آزمایشی آنلاین ۶۸۰ هزار تومان است. 

آزمون های آنلاین را نیز می توانید یا از طریق واتس اپ سفارش دهید و یا هم اکنون به صورت آنلاین در لینک زیر، پرداخت و ثبت نام کنید. 

 

 

 

 

 

همچنین موسسه ما، مثل سالهای گذشته، کلاسهای آمادگی کنکور ارشد پژوهش هنر به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند که کلاسهای آنلاین نیز برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت آنلاین در نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد و البته در سر کلاسها نیز همین مطالب کتبی که بهتون می دهیم تدریس می شود و همه کتب هم حفظی هستند و نیاز به کلاس نیست. کلاس برای کسانی مفید است که باید یه زور و اجباری پشت سرشان باشد که بهشون برنامه بده وگرنه تمام رشته های هنری، حفظی هستند و می توانید با خوندن کتب رتبه برتر کسب نمایید. داوطلبی که کارنامه آن را در بالا قرار داده ایم، ساکن شهر اراک بوده و فقط کتب را مطالعه کرده و در آزمونها شرکت نموده است. هزینه کلاس هر درس هم ۱۸۰۰ هزار تومان است. 

 

لینک دانلود فهرست مطالب کتب درسنامه کنکور ارشد پژوهش هنر: 

لینک دانلود مستقیم نمونه جزوه زبان عمومی و تخصصی : دریافت

لینک دانلود مستقیم جزوه نمونه درس فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان: دریافت

لینک دانلود مستقیم نمونه جزوه نقد هنری و ادبی: دریافت

به همراه کتاب مجموعه آزمونهای سالهای گذشته از اولین دوره تا آخرین دوره

نحوه سفارش بسته آموزشی : مراجعه حضوری یا تماس با تلفن های مندرج در سایت(تلفن ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰  و ۰۲۱۶۶۴۷۹۴۲۸) یا سفارش از طریق واتس اپ خط ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰

آدرس خود را در واتس اپ، به خط تلفن شماره ۶۴۴-۹۹۹۹-۰۹۱۰ ارسال نمایید. اگر ساکن تهران باشید، بسته آموزشی ظرف نیم ساعت ، با پیک رایگان، به شما تحویل داده خواهد شد و بعد از تحویل، هزینه را واریز می کنید. ولی اگر ساکن شهرستان باشید،  بعد از واریز وجه، آدرس خود را ارسال نمایید تا براتون با پست رایگان ارسال شود. 
شماره کارت جهت واریز وجه : ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۰۵۸۵۸۸۸ به نام مهدی رضایی. بانک ملی

ما تخصصی ترین موسسه ارائه بسته های آموزشی و کلاسهای آمادگی کنکور هنر هستیم

 

نکته مهم درباره ویژگی بسته های آموزشی ما

 

به جای خواندن چندین منبع با حجم فراوان که شما ممکنه حتی وقت نکنین اونا رو تا زمان کنکور(به دلیل زمان اندکی که در اختیار دارین، خصوصاً شما داوطلبینی عزیزی که لیسانس غیرمرتبط دارین) روخوانی هم بکنین چه برسه به اینکه بر آنها مسلط بشین، می توانید از منابع موسسه هنگام هنر(گروه تالیفی دکتر رضایی) که توسط مدرسین کنکور هنر با دقت، مهارت و وسواس، گردآوری شده اند، استفاده کرده و در حفظ زمان خود صرفه جویی کنین.

 

 

 چگونه در آزمون ارشد پژوهش هنر شرکت نمائیم؟

مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی جزو رشته های شناور است و شما می توانید مثلا هم مهندسی برق یا ادبیات فارسی یا سینما و هم پژوهش هنر امتحان بدین. به این صورت که رشته اول خودتون که مثلا ادبیات فارسی است را به عنوان رشته اصلی و کد 1359 را به عنوان رشته شناور امتحانی خود انتخاب می کنید. به داوطلبینی که داوطلبی رشته های ارتباط تصویری، تصویرسازی و انیمیشن هستند، توصیه می شود که پژوهش هنر هم امتحان دهند.  

رشته پژوهش هنر لیسانس ندارد و با هر لیسانسی می توانید در مقطع کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر امتحان بدین. معمولا حدود 70 درصد پذیرفته شدگان رشته پژوهش هنر هم لیسانس غیرمرتبط با هنر دارند. 

مزیت انتخابِ پژوهش هنر نسبت به سایر رشته های هنری اینه که، در ایران دکترا هم داره و شما هر فوق لیسانسی باشین مجبورین که دکترا، پژوهش هنر شرکت کنین؛ پس چه بهتره که در مقطع ارشد هم پژوهش هنر امتحان بدین. چون معمولا رتبه های تک رقمی دکتری پژوهش هنر، ارشدِ پژوهش دارن.  

رشته پژوهش هنر در مورد کلیات هنر و مبانی نظری هنر به تحقیق و پژوهش می پردازد و یک رشته نظری است. و بیشتر برای تدریس در دانشگاه و استخدام در سازمانها و ... است. در رشته پژوهش هنر می توان در زمینه تمام رشته ها به تحقیق پرداخت از جمله سینما، تئاتر، هنر اسلامی، موسیقی، گرافیک و ............ . 

برای مقطع دکترا در ایران فقط در دو رشته دکترا داریم؛ پژوهش هنر و فلسفه هنر(البته به استثنای رشته های مرمت و معماری و شهرسازی که دکترای فلسفه هنر هم جزو رشته فلسفه در زیرگروه علوم انسانی است و فقط داوطلبین رشته فلسفه هنر، فلسفه، الهیات و ... می تونن شرکت کنن و بقیه رشته های هنری نمی تونن) و برای هیات علمی شدن باید یکی از این دو رشته را در مقطع دکتری بخوانید.  پس چه بهتر که از همین مقطع ارشد پژوهش هنر بخوانید. 

برای آشنایی با دروسی که در مقطع ارشد پژوهش هنر در دانشگاه به شما درس می دهند فایل زیر را دانلود کنید 

دریافت

 

پژوهش هنر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد:

رشته پژوهش هنر در کنکور ارشد سراسری جزو مجموعه هنرهای پژوهشی و صنایع دستی (کد رشته 1359) می باشد. 

این مجموعه به ترتیب شامل رشته های 1) پژوهش هنر، ، 2) صنایع دستی، 3) هنر اسلامی(شامل سه گرایش مطالعات نظری، مطالعات تاریخی و تطبیقی و مطالعات نگارگری و کتابت) ، 4) مطالعات موزه(موزه داری) 5)  تاریخ هنر ایران اسلامی 6) تاریخ هنر ایران باستان، 7) حکمت هنر اسلامی، 8) تاریخ هنر جهان اسلام می باشد. 

و شما با انتخاب کد رشته 1359 عملا در همه این رشته ها شرکت کرده اید. ولی شما که قصد شرکت در رشته پژوهش هنر را دارید فقط باید به دروسی پاسخ بدهید که در این رشته ضریب دارد؛ یعنی دروس زبان عمومی و تخصصی(که ضریب 2 دارد)، فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان(که ضریب 3 دارد) و نقد هنری و ادبی(که ضریب 4 دارد). 

 در  روز آزمون هم معمولاً دو دفترچه به شما می دهند(البته بعضی سالها یک دفترچه ارائه شده است) که این دو دفترچه حاوی  7 درس می باشند که معمولا دروس پژوهش هنر به ترتیب در دفترچه شماره 1 گنجانده شده اند که شامل 70 سئوال (30 سئوال زبان، 20 سئوال فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان و 20 سئوال نقد هنری و ادبی هستند) و مدت پاسخگویی به آنها 90 دقیقه است. که زمان مناسبی برای پاسخگویی است. 

دانلود نمونه دفترچه سئوالات رشته پژوهش هنر 

دریافت

ولی اگر قصد دارین که علاوه بر پژوهش هنر در دیگر رشته های این مجموعه هم رتبه خوبی کسب نمایید می توانید به دروسی که در هر یک از رشته های این مجموعه ضریب دارد پاسخ بدید. 

زمانی هم که کارنامه برای شما صادر می شود در تمام این 8 رشته برای شما رتبه خواهد آمد. چون شما در هر 8 رشته شرکت کردید. پس پیشنهاد ما این است که چنانچه وقت اضافه در آزمون داشتید به دروس دیگر رشته ها هم پاسخ بدید چون در رشته و رتبه پژوهش هنر شما اصلا تاثیری ندارد و مثلاً درس هنرهای دستی را اگر 100 یا منفی 33/3 هم بزنید در رتبه پژوهش هنر شما تاثیری ندارد. ولی در رتبه دیگر رشته ها تاثیر دارد. هستند داوطلبینی که سالهای مختلف به قصد پژوهش هنر شرکت کرده اند ولی با پاسخ دادن به دروس دیگر رشته ها، در دیگر رشته ها رتبه تک رقمی کسب نموده اند. 

جدول ضرایب کنکور ارشد پژوهش هنر سراسری و آزاد 
 
 
 
 
 
 
 

دروس امتحانی  کارشناسی ارشد پژوهش هنر عبارتند از

« زبان عمومی و تخصصی » با ضریب 2

« فرهنگ و هنر و ادبیات ایران و جهان » با ضریب 3

« نقد هنری و ادبی » با ضریب4

 

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد سراسری پژوهش هنر و دانشگاههای پذیرنده این رشته 

 

 

 

دانشگاههای پژوهش هنر دانشگاه آزاد مقطع ارشد 

آزاد_پژوهش_هنر_ظرفیت.jpg (460×395)

 

 

 

درصدهای لازم برای رتبه زیر 100 بودن(طبق سالهای گذشته و در سخت ترین حالت سئوالات):

 

 

بهترین انتخاب برای رشته پژوهش هنر بدون شک دانشگاه تهران است که تعداد 5 نفر در نوبت روزانه پذیرش دارد. احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 15 برای این دانشگاه وجود دارد.

دومین انتخاب از نظر کیفیت دانشگاه، دانشگاه هنر تهران است که برای رشته پژوهش هنر 6 نفر پذیرش دارد. احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 20 برای این دانشگاه وجود دارد.

سومین انتخاب برای رشته پژوهش هنر، در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشگاه تربیت مدرس است که 8 نفر پذیرش می کند. احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 40 برای این دانشگاه وجود دارد.

چهارمین دانشگاه، دانشگاه شاهد است که 5 نفر ظرفیت دارد. احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 50 برای این دانشگاه وجود دارد.

پنجمین دانشگاه هم دانشگاه الزهرا است که در ترم بهمن ماه دانشجو می پذیرد و تعداد 15 نفر زن پذیرش می کند. احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 90 برای این دانشگاه وجود دارد.

بقیه دانشگاههایی که در رشته پژوهش هنر پذیرش دارند، دانشگاههای شهرستان هستند؛ شهرستان ها بسته به امکاناتی که دارند و پژوهش هنر در آنها قوی هست به این ترتیب هستند:

1- دانشگاه هنر اصفهان با ظرفیت 10 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 140 برای این دانشگاه وجود دارد.

2- دانشگاه هنر اسلامی تبریز با ظرفیت 8 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 210 برای این دانشگاه وجود دارد.

3- دانشگاه کاشان با ظرفیت 5 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 230برای این دانشگاه وجود دارد.

4- دانشگاه شیراز با ظرفیت 9 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه ۲۰0 برای این دانشگاه وجود دارد.

5- دانشگاه شهید چمران اهواز با ظرفیت 3 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه ۲50 برای این دانشگاه وجود دارد.

6- دانشگاه مازندران با ظرفیت 9 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 250 برای این دانشگاه وجود دارد.

7- دانشگاه سمنان با ظرفیت 10 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 210 برای این دانشگاه وجود دارد.

8- دانشگاه نیشابور با ظرفیت 8 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 2۵0 برای این دانشگاه وجود دارد.

9- دانشگاه زاهدان با ظرفیت 20 نفر احتمال پذیرفته شدن تا رتبه 400 برای این دانشگاه وجود دارد.

 

تقریباً همه دانشگاههایی که روزانه پذیرش دارند، شبانه هم پذیرش دارند و تفاوت آنها فقط در دریافت شهریه ای در حدود 8 ملیون برای 4 ترم است وگرنه در مدرک تحصیلی نمی نویسند که شبانه بوده یا روزانه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">