دکتر رضایی؛ گروه تألیف، تدریس و مشاوره کنکور هنر

منابع کارشناسی ارشد و دکتری هنر انتشارات هنگام هنر

دکتر رضایی؛ گروه تألیف، تدریس و مشاوره کنکور هنر

منابع کارشناسی ارشد و دکتری هنر انتشارات هنگام هنر

دکتر رضایی؛ گروه تألیف، تدریس و مشاوره کنکور هنر
گروه تالیفی دکتر رضایی(انتشارات هنگام هنر)، متشکل از برگزیدگان و فارغ التحصیلان رشته های هنری است. هر کدام از مولفان و مدرسان این گروه، خود از نفرات تک رقمی سالهای گذشته بوده و سالها در زمینه کنکور هنر سابقه تألیف و تدریس دارند. نتیجه این تخصص گرایی بیشترین رتبه تک رقمی در بین تمامی رشته های هنری از جمله سینما، ادبیات نمایشی، بازیگری، کارگردانی، رادیو، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر، هنر اسلامی، طراحی پارچه و لباس و ... است.

ویژگی بارز منابع ما، امکان مشاوره رایگان با مولفین کتب بعد از تهیه بسته های آموزشی است. مولفین و مدرسین ما هم در زمینه تئوری و هم در زمینه عملی اعم از بازیگری، فیلمسازی، طراحی، و ... فعالیت دارند.

دکتر مهدی رضایی؛ مدرس کنکور دکتری هنر و ناظر گروه تألیف و تدریس
مولف بیش از 40 مقاله از سال 1382 تا کنون و 6 کتاب علمی در حوزه اسطوره،هنر ایران، نمایشنامه، داستان و مولف کتب و جزوات کنکوری
دکتر نسا جودی؛ مولف کتب تاریخ هنر ایران، هنر و تمدن اسلامی، دانستنی های هنری، فرهنگ هنر و ادبیات ایران و جهان
استاد آرش ساسانی؛ مدرس تافل و زبان عمومی و تخصصی کنکور هنر
فرزان رجبی؛ کارشناس ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس و دانشجوی دکتری هنر و مولف کتب تاریخ هنر جهان و نقد هنری و ادبی
نعیم سروش؛ کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تهران و مولف کتاب دانستنی های تخصصی تاریخی و بینشی در هنر نمایش
محمدرضا عباسلو؛ کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر و مولف کتاب کارگردانی
سهیل عفیفه؛ کارشناسی ارشد سینما دانشگاه تربیت مدرس و مولف مبانی نظری سینما
علی اکبر رنجبر: رتبه دو کنکور ارشد 96 و مولف کتاب مبانی نظری سینما
وحید رجبی: کارشناس ارشد سینمای دانشگاه تهران. مولف کتاب بررسی و نقد آثار سینمایی
اسماعیل سلیمی؛ مولف کتاب هنرهای دستی و سیر تحول آن
بنفشه انصاری؛ مدرس و مولف کتب بازیگری و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر
سمیرا طباطبایی؛ کارشناس کارگردانی و ارشد بازیگری از دانشگاه هنر تهران
عسگر سوری؛ کارشناسی ارشد موسیقی دانشگاه تهران. مولف کتاب مبانی نظری موسیقی ایرانی


و ...


کانال تلگرامی ما
honarkonkur@

mehdirezaei.art آی دی اینستاگرام ما

تلفن مشاوره
66564890

09109999644

پیوندها
بسته های آموزشی
پیوندهای روزانه

نظرات (۱۳)

سلام لطفا آخرین رتبه ای که برای نوبت شبانه در رشته های ادبیات نمایشی و رادیو (نویسندگی) و همچنین اخرین رتبه مجاز برای نوبت روزانه در این دو رشته در سال ۹۵ هم اگه میشه اعلام کنید.  

برای کارگردانی روزانه دانشگاه تهران حداقل چه رتبه ای نیازه ؟  
پاسخ:
سلام
در مرحله نهایی 4 باید باشین حداکثر 

در مرحله اول دانشجو داشتیم که رتبه ش 50 بوده و با کسب نمره خوب در پروژۀ تجزیه و تحلیل نمایشنامه در دانشگاه تهران قبول شده در مرحله دوم

یا مثلاً رتبه 170 داشتیم که در عملی بازیگری صد گرفته و هنر قبول شده
ببخشید با هفتاد و پنج درصد کارگردانی ، شصت درصد دانستنی تخصصی و سی و پنج درصد دانستنی هنری در رشته ی کارگردانی نمایش میتونم به چه رتبه ای امیدوار باشم ؟
زبان رو سفید گذاشتم.  
پاسخ:
یک تا سه
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۴۴ رایحه مرتضایی
ببخشید اگه میشه لطف کنید تعداد داوطلبان هنرهای نمایشی و سینما رو هم بگید چند نفر بودن و نسبت به پارسال چند درصد کاهش یا افزایش داشته؟ و چند درصد به دانشگاه میرن؟
پاسخ:
معلوم نیست هنوز. ولی احتمالا حدود 4 تا 4500 نفر باشن
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۴۱ رایحه مرتضایی
کلید بقیه دروس رو ندارم. اگه کلید بقیه دروس هم قرار بدین حساب میکنم میگم خدمتتون . 
من فعلا دروسی که گذاشتید تونستم حساب کنم 😔
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۰۰ رایحه مرتضایی
همه دروس بین بین ۱۵ تا ۳۰ در نظر بگیرید.  
با این درصدها  ایا برای دوره روزانه رادیو (نویسندگی) و ادبیات نمایشی مجاز به انتخاب رشته میشم؟ یا فقط شبانه میارم؟ 
 این دو رشته اولویت اولن برام بعدش کارگردانی و بازیگری 
من چون شهرستانم بخاطر خوابگاه و شهریه میخوام برم روزانه 
پاسخ:
آخه خواهرم بین 15 تا 30 یعنی حداقل 500 نفر اختلاف رتبه تون میشه. 
باید درصد دقییق بدین
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۴ رایحه مرتضایی
سلام من سال اولم بود کنکور دادم. بجز فرهنگ هنر که زیاد اشتباه زدم بقیه دروس رو سعی کردم فقط جوابهایی که بلدم بزنم و درس های 7 رشته رو تا حد ممکن جواب دادم
زبان بین 5 تا 15 شک دارم .فرهنگ هنر 20.دانستنی هنری 25.کارگردانی 15
بازیگری 15
اگه بقیه دروس هم در همین حد زده باشم بین 15تا 30
رتبه ام چند میشه؟
برای همه رشته ها می خوام/ کدوم رشته مجاز به روزانه میشم؟
پاسخ:
سلام

دانستنی های تاریخی چند میزنین؟
سلام کلید سوالات ایراد داره .
152 بدون شک گزینه ی 4 درسته . تخیل بازیگر در گرو بداهه سازی اونه .
154 هم اندره انتوان درسته . استانیسلاوسکی متد بازیگری رو نظام مند کرده نه متد کارگردانی صحنه رو .
در خصوص 146 هم پیتر شومان نباید باشه چون اون از تکنولوژی ابدا استفاده نمیکرد و تیاترش با کمترین هزینه و با خرید از سمساری ها انجام میشد .
بین الیا کازان و سلارز شک دارم . الیا کازان بشدت ضد امریکایی هست و از مدرنیته استقبال میکرده . سلارز رو هم دربارش چیز زیادی نمیدونم . درباره ضد امریکایی بودنش چیزی نخوندم تا حالا .
استاد کلاس تجزیه و تحلیل نمایشنامه کی برگزار میشه و اینکه آیا برای شهرستانی ها هم برنامه ای دارید ؟
پاسخ:
سلام

ثبت نامش شروع شده و امروز هم آخرین مهلت ثبت نامه. چون میخایم با استادش صحبت کنیم و باید بدونیم چند نفر هستن در کلاس. 

هزینه ش هم برای بچه های غیرحضوری صدهزار و برای بچه های حضوری بین 300 تا 400 هزاره
برای بچه هایی که تهران نیستن یا سی دی کلاسی یا نمونه جزوه ارسال میشه
درباره سوال 154 هم عرض کنم اولین کارگردانی که برداشتهای خودش رو به صورت نظام مند ساخت و هنر کارگردانی صحنه رو به صورت نظریه در آورد آندره آنتون هست و استانیسلاوسکی براساس نظریات آنتوان شیوه خودش رو به وجود آورد و توسعه داد 
با سلام و عرض احترام خدمت استاد محترم 
درباره سوال 146 می خواستم توضیحی بدم که بنده فکر می کنم گزینه 3 پیتر سلارز صحیح هست چون پیتر شومان توی تئاترش از عروسکهای بزرگی استفاده می کرده اما تکنولوژی مدرنی توی عروسکها و کارهاش نبوده عروسکها دست ساز بودن و تئاترش تئاتر خیابانی بوده اما پیتر سلارز این کارگردان پست مدرن دقیقا توی کارهاش از تکنولوژی مدرن و مولتی مدیا استفاده می کرده و شبیه میرهولد داستانها رو دستکاری کی می کرد ، الیا کازان هم نیست چون الیا کازان دست پرورده مکتب استانیسلاوسکیه و تو سوال نوشته سبک کار کارگردان شبیه به میرهولده 
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۱۱ محمدرضا محمدی
سلام استاد من فکر میکنم سوال ١٥٢ که گفت کدام گزینه باعث ایجاد تخیل و خلاقیت میشه گذینه صحیح چهار میتونه باشه
چون طراحی حرکت و میزان سن یه نوع هدایت ولی بدیهه سازی باعث ایجاد خلاقیت در بازیکگر و کارگردانی میشه
سلام استاد سوال 146 الیا کازان میشه نه پیتر شومان
الیا کازان به شدت ضد امریکا هست همچنین تاتر نان و عروسک شومان که از ابزار پیشرفته استفاده نمیکرده بلکه تاتر کوچه بازاری بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی